Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - 03/04/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat een zalig dagje was me dat! Bedankt om dit alles te organiseren!

Geplaatst:

Ik apprecieer alles wat Pj voor ons doet en wil doen, maar houdt het bij de rit is mijn advies. Al die randanimatie kan alleen maar misgaan, tenzij je zelf de controle hebt, zoals bij de Bbq's

Als hij randanimatie wil moet hij maar 'the crazy entertainers' vragen, of hoe heette die nu ook al weer @@PJH? :D

Geplaatst:

Die kerel van de boshoeve heeft buiten proportie gereageerd.

Kerel van de boshoeve zijn Spaghetti was eerder soep met slierten en groenten. Ik ga daar niet snel meer iets eten.

Liefs xx

Geplaatst:

Misschien willen de deelnemers een extra bijdrage storten om toch minstens je verliezen te compenseren.

Ik stem voor.

Geplaatst:

IMG_6553.jpg

Deze foto had zo vet geweest als ze achter 't stuur zat en een standing burnout deed.

Smile, I'm burning rubber.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Als hij randanimatie wil moet hij maar 'the crazy entertainers' vragen, of hoe heette die nu ook al weer @@PJH? :D

Dat zegt me iets, maar ik weet niet meer wat. Arghl

Geplaatst:

Torre tuners meeting waar ge bijna gaan lopen zijt :D

Geplaatst:

prachtige foto's!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Caterham dames :inlove: passen perfect in dat kistje

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@Mayonaise: strontejaloes op uw sigaar! Zie dat daar staan! brrr *kiekevel*

Miljaar ja zeg!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Miljaar ja zeg!

Eila, ik eerst!
Geplaatst:

Wie pakt er nu ook blikjes mee op restaurant... je moet maar durven (en hoe gierig kan je zijn zeg)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk dat het eerder in de trand was van: ik drink een blikje en stap een restaurant binnen naar de afspreekplaats.

Velen denken daar gewoon niet bij na.

Het is al aangegeven, het moest duidelijker zijn dat die restaurant-boer verwachtingen had ivm de gemaakte reservaties.

Ik kan daar alleen maar uit besluiten dat de rondritten van PJH beter en beter worden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@Mayonaise: strontejaloes op uw sigaar! Zie dat daar staan! brrr *kiekevel*

En daar heb ik al een keer kort in mee gereden. An experience like no other :inlove:

Dat ding is sub-zero cool  B)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik teer nog op mijn herinneringen van dik 10j geleden. Het is nog alsof het gisteren was. En dat waren dan nog de basis versies met K series 1.4 en 1.6

Eigenlijk zou ik daar niet mogen instappen want ik ga een groot probleem hebben dan. :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog 3 achterkomers omdat ik niet wist of ze online mochten. :)

IMG_6523.jpg

IMG_6543.jpg

IMG_6545.jpg

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

't is raar dat er nog niemand iets gezegd over de lekkere bazin van de Parlevinker :P

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Lekker konijn é, met die heerlijke volle lippen

Geplaatst:

Ik heb duidelijk iets gemist.

Geplaatst:

Wat een verschijning was dat seg. Waande me even in de Efteling.

Geplaatst:

@@PJH, tijd om uwe prijs te verdubbelen, online betalingen te regelen en mensen die willen eten meteen samen met hun inschrijving een voorschot te laten dokken.

Uiteindelijk is het altijd hetzelfde verhaal: als mensen zich ergens toe engageren zonder te moeten betalen heb je er altijd die hun kat sturen want het is niks "waard". 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Wijze woorden :) ik doe mijn best om het in orde te krijgen tegen ARD2016 :)

Geplaatst:

Wijze woorden :) ik doe mijn best om het in orde te krijgen tegen ARD2016 :)

Die prijs verdubbelen hoeft nog niet hoor. Online betaling via braintree geen probleem :D

Geplaatst:

Ik zeg niet dat ge er moet van kunnen leven, maar als de opbrengst van zo een rit u toelaat van eens een deftige trackday mee te pikken is dat toch leuk meegenomen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in