Ga naar inhoud

Mercedes-AMG E43


3000

Aanbevolen berichten

bij staat de temp ook altijd gelijk, aangezien het een kleine ruimte is, en dat in mijn ogen weinig verschil uitmaakt. enkel als we op reis gaan en ik 's nachts aan het rijden ben zet ik dat verschillend.

 

maar daar ging het niet over bij mijn eerste vraag. ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij altijd vrij koel (20 graden) en graag wat zachte lucht in m'n snufferd, bij madame rechts echter minstens 24 (soms gewoon maximum) en blazen voor dood maar niet in het gezicht want voor de zuurstof zet ze af en toe eens kort haar zijruit open.

:fp:

Auto airco always cries DOES NOT COMPUTE GVD!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, tuscani said:

bij staat de temp ook altijd gelijk, aangezien het een kleine ruimte is, en dat in mijn ogen weinig verschil uitmaakt. enkel als we op reis gaan en ik 's nachts aan het rijden ben zet ik dat verschillend.

 

maar daar ging het niet over bij mijn eerste vraag. ;)

 

 

Het verwondert me dat je als autoliefhebber dat verschil niet kende...:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk verschil verdomme! Ik vroeg niets over automatische of manuele. Mijn vraag ging over dualzone!

Ni afgeven he :lol:

 

Maar ja wat kan je verwachten van iemand die een vierpitter in een CLS zou nemen. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, tuscani said:

Welk verschil verdomme! Ik vroeg niets over automatische of manuele. Mijn vraag ging over dualzone!

Ni afgeven he :lol:

 

Maar ja wat kan je verwachten van iemand die een vierpitter in een CLS zou nemen. :D

Klopt :lolz:

 

On topic: moderne krellen allemaal rommel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Davy_ said:

Ja inderdaad, onbegrijpbaar emoji21.pngemoji21.png, zeker als rijke zelfstandige auto"liefhebber". emoji41.png

Alle zelfstandigen zijn zakkenvullers die op kap van de belastingsbetaler grote genre verkopen met autos die ze zich niet kunnen permitteren :P

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Persoonlijk vind ik deze E nog steeds knapper dan de BMW 5. Zo'n zilvergrijze E43 berline, met donkerbruin nappa vollederen interieur, en carbon sierlijsten. Deze dan verlagen, zoals die van hierboven, en dan een dikke 20" aftermarket velg eronder. Zalig...:inlove:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei BMWMB:

Persoonlijk vind ik deze E nog steeds knapper dan de BMW 5. Zo'n zilvergrijze E43 berline, met donkerbruin nappa vollederen interieur, en carbon sierlijsten. Deze dan verlagen, zoals die van hierboven, en dan een dikke 20" aftermarket velg eronder. Zalig...:inlove:

En volop genieten van de rammels :inlove:

 

:D

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

+i   heikel punt, niet hekel

Voorts ga 'k akkoord. Zeker vooraan en opzij. De achterkant vind ik bij de berline nog OK maar bij de break heb ik toch wat twijfels (plaatsing/grootte/vorm van de lichten + die chroom lat erbovenop). Interieur vind ik heel knap maar ik vond de auto verrassend klein aanvoelen, qua "zitatmosfeer" (geen idee hoe je dat moet noemen, en moest ik 't nu nog in 't Duits weten te omschrijven met het passend woord, maar neen ook dat niet).

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-3-2017 om 12:06 zei gTa:

+i   heikel punt, niet hekel

Voorts ga 'k akkoord. Zeker vooraan en opzij. De achterkant vind ik bij de berline nog OK maar bij de break heb ik toch wat twijfels (plaatsing/grootte/vorm van de lichten + die chroom lat erbovenop). Interieur vind ik heel knap maar ik vond de auto verrassend klein aanvoelen, qua "zitatmosfeer" (geen idee hoe je dat moet noemen, en moest ik 't nu nog in 't Duits weten te omschrijven met het passend woord, maar neen ook dat niet).

Das Sitzambiente oder das Fahrgastraumambiente

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid