Ga naar inhoud

Configuratie gemaakt? Zet ze hier!


TCT

Aanbevolen berichten

btw moet je ook betalen. 70K dus.

hij mag dan nog zo mooi zijn, maar 70K aan een 3 plakken is zot. :huh:

LOL, nog overheen gekeken :-)

Maar op zich heb ik er geen problemen mee als de eerste eigenaar dat wil betalen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja maar dan bij wijze van spreken nog een dikke 50K aan een wagen met 80.000km en 2 a 3jaar oud..... néh niet voor mij. voor 50K kom ik nog altijd men gedacht tegen tussen nieuwe wagens. (de jag bv.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja maar dan bij wijze van spreken nog een dikke 50K aan een wagen met 80.000km en 2 a 3jaar oud..... néh niet voor mij. voor 50K kom ik nog altijd men gedacht tegen tussen nieuwe wagens. (de jag bv.)

Jij gelooft nog in waardevastheid. De 1e eigenaar gaat daar straks niet meer in geloven. Na 3 jaar koop je dat voor 35K max.

Voorbeedje van een F10 530D van 20 maanden oud:

http://www.autoscout...0000000&asrc=fa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Voor de geïnteresseerden: de nieuwe Jag XF Sportbrake is configureerbaar op de Belgische site.

Enkel diesel?? Dan doe ik zelf geen moeite om één samen te stellen, eikels van Jaguar :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waardevastheid bestaat amper nog. Je krijgt mss procentueel nog meer voor een premium dan voor een ander merk, maar uiteindelijk verlies je altijd een hele hoop centen.

Golf GTI vs Megane RS bv.

De meerwaarde van de GTI na 4-5 jaar wordt compleet teniet gedaan door de meerprijs. Als de Golf 10K waard is en de Megane 3K heb ik nog altijd geen verlies gemaakt bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

heb daarnet eens een viano zitten confituren.

2.2cdi lang 120kw (163pk) trend uitvoering

zwarte buitenkleur en bruin leder vanbinnen

18inch velgen, climatronic, schuifdeur langs beide kanten met schuifraam, camera achteraan, comfortzetels met armleuningen, command systeem met gsm voorbereiding en soundsystem, inklapbare spiegels, vaste wand achter zetels en nog wat kleinigheden.

totaalprijs 52K

 

ik was foto's aan het zoeken om hier als vb. te zetten qua kleurcombinatie en kwam op deze uit. heel goed vergelijkbaar qua opties maar wel een 3.0 V6

prijs zal waarschijnlijk wel zonder btw zijn?

http://tweedehands.autoscout24.be/Mercedes-Benz-Viano-30-CDI-V6-Bleu-EFFICI-Ambiente-Aut-Diesel-Zwart-216085954#

 

 

zie nu net dat het op dezelfde prijs uitkomt als de jag die ik hierboven gezet had.

moeilijke keuze dan, de viano is puur fiscaal gezien natuurlijk interessant.

en kan je nu al in occasie aan deftige prijzen vinden, de jag is nog niet vindbaar momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb daarnet eens een viano zitten confituren.

2.2cdi lang 120kw (163pk) trend uitvoering

zwarte buitenkleur en bruin leder vanbinnen

18inch velgen, climatronic, schuifdeur langs beide kanten met schuifraam, camera achteraan, comfortzetels met armleuningen, command systeem met gsm voorbereiding en soundsystem, inklapbare spiegels, vaste wand achter zetels en nog wat kleinigheden.

totaalprijs 52K

 

ik was foto's aan het zoeken om hier als vb. te zetten qua kleurcombinatie en kwam op deze uit. heel goed vergelijkbaar qua opties maar wel een 3.0 V6

prijs zal waarschijnlijk wel zonder btw zijn?

http://tweedehands.autoscout24.be/Mercedes-Benz-Viano-30-CDI-V6-Bleu-EFFICI-Ambiente-Aut-Diesel-Zwart-216085954#

 

 

zie nu net dat het op dezelfde prijs uitkomt als de jag die ik hierboven gezet had.

moeilijke keuze dan, de viano is puur fiscaal gezien natuurlijk interessant.

en kan je nu al in occasie aan deftige prijzen vinden, de jag is nog niet vindbaar momenteel.

 

Kom je ruimte tekort met de Mondeo?

Waar plan je die Viano voor te gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

puur fiscaal aan het bekijken. geen biv minder taks en volgens velen geen vaa omdat het een lv is. een pick-up is ook lv, maar lijkt me meteen ook een stuk minder comfortabel en praktisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

318d touring

alpinewit

sensatec zwart (of dakota zwart)

alu 18inch 396 (of 397)

automaat

multifunctioneel lederen stuur

zonnewerend glas achteraan

auto dimmende en electrische spiegels (binnen en buiten)

electrische zetels

sportzetels

centrale armsteun

alu inleg (standaard)

xenon met hogedrukreiniging

pdc (voor en achteraan)

mistlampen

neerklapbare hoofdsteunen

handsfree met usb

shadowline buiten

hemelbekleding antraciet

 

 

 

 

leek me deftig te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom een diesel? Jij reed toch enorm weinig?

 

En ik zou een andere kleur nemen dan wit, wit is zo 2006.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom diesel?

omdat dit een offerte was om al een gedacht te hebben qua prijs. de andere mogelijke variant is de 320i met 184pk, zit een 2000€ duurder en ook met een "slechtere" co-uitstoot rekening houdend met de vaa. alle pistes liggen nog open, maar een 316d werd afgeraden, en een 318d is ook een 2.0 met 143pk (zelfde waardes als men mondeo) dus een 320d vond ik minder nodig.

maar ik ben er idd nog niet uit of het al dan niet een diesel of benzine zou worden. puur omdat ik idd weinig km doe. pompprijs is tegenwoordig ook al te verwaarlozen, maar qua herverkoop zal een diesel ook beter liggen?

 

waarom wit?

goh, ik heb altijd al zwarte wagens gehad, en ik zie regelmatig een witte 5touring. in combinatie met de verdonkerde ruiten is dat een heel knappe combinatie.

anders zijn het precies ook allemaal grijs blauw of bruintinten. het enigste wat ik nog knap vond was melbornred. maar dan heb ik weer schrik bij een eventuele verkoop.

dus wit, zwart of rood. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

sally komt net thuis.

"wat rood?, zot, onze clio was ook rood en dat ben ik beu. zwart of wit!"

"automatic? last van dementie ofzo, dat je niet meer weet hoe je moet schakelen"

 

oké. :D

*schrapt automaat en rood*

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

sally komt net thuis.

"wat rood?, zot, onze clio was ook rood en dat ben ik beu. zwart of wit!"

"automatic? last van dementie ofzo, dat je niet meer weet hoe je moet schakelen"

 

oké. :D

*schrapt automaat en rood*

 

 

dan heb ik helemaal geen sex meer. :blink:

 

sloeg.jpg.h380.jpg.568.jpg

 

Een rode F31 is idd zeer knap!

 

12998.jpg

 

En Estoril bv. is toch ook zeer mooi? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn de velgen die ik aangevinkt had. :D enkel nog zwarte ruiten bijdenken. :D

estoril is enkel bij M-pack dacht ik? heel mooi, maar weer 4000€ erbij. als ik het max rond de 35K krijg, zal ik veel sneller te overtuigen zijn, dan al hetgeen wat erboven gaat. noem het gewoon psychologisch veel geld voor een stuk ijzer op wielen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb ik helemaal geen sex meer. :blink:

35 is wel vroeg om niet meer te poepen he

denk dat je best cé eens pmt hoe je ze moet dwingen, als een baas

 

mgv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die lines van BMW de grootste zever ooit. Als je een Oyster interieur wil moet je al een lelijke modern pakken. En als je geen line wil, zoals ik, kan je enkel kiezen tussen zwart of beige leder of je moet al 3k op tafel leggen voor individual kleuren. Hopelijk stappen ze er snel van af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim.

VAA basis voor benzine is 116 ipv 95 voor diesel he, hou daar rekening mee.

Automaat zou ik niet schrappen omdat Sally dat vindt... Kom samen eens rijden met onze F31 318d automaat. Topkar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid