Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

excuses, het is 124.050 euro.

Nu zie ik het.

Maar toch, volgens mij is dat 'Voll'. Ik ga eens kijken wat een 530d xDrive moet kosten met die opties.

Edit: 97k. 27 verschil dus.

Geplaatst:

Ik zal wel een RS6 nemen dan. Fuck rijbereik.

Als het allemaal niet uit maakt idd. Maar als je zoals ik met een kleine tank zit + een tankkaart die je dan nog eens enkel in bepaalde stations mag gebruiken is het soms wel een gevloek.

Dat was vroeger toch makkelijker toen ik gewoon overal kon tanken met die tankservice van Atos.

Geplaatst:

Als het allemaal niet uit maakt idd. Maar als je zoals ik met een kleine tank zit + een tankkaart die je dan nog eens enkel in bepaalde stations mag gebruiken is het soms wel een gevloek.

Dat was vroeger toch makkelijker toen ik gewoon overal kon tanken met die tankservice van Atos.

Wat is het voordeel van een tankkaart? Betere prijzen?

Geplaatst:

Facturen.

Geplaatst:

Voordeel van de 530d is, naast z'n aanvaardbaarder prijskaartje, dat je 'm niet met M Pack hoeft te nemen.

Geplaatst:

Ik zal wel een RS6 nemen dan. Fuck rijbereik.

Ik liever ook. Maar zoals al eens eerder uitgelegd is een M550d mijn droomwagen om mijn huidige job mee uit te oefenen. Rijbereik en verbruikt speelt daarin een absoluut grote rol. 

En korting.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Hoeveel kilometer doe je per dag? Anders gewoon 1x per dag tanken :D

Geplaatst:

Gemiddeld 9.000 à 10.000 per maand. Een RS6 zou inderdaad betekenen dat ik minimum 1x per dag een goede € 100 in de tank mag gieten. :lol:

Gast caoimhin
Geplaatst:

Je gaat echt wel meer dan 300km kunnen doen met € 100. Of ga je overal + 250 knallen? :-)

Geplaatst:

Tgoh. Mijn baas rijdt ook vooral rond de kerktoren met z'n M5 en dat ding staat op 22l hoor...

Geplaatst:

Ik rij voornamelijk autostrade. Eigenlijk zou ik het eens moeten testen en het prijsverschil in brandstof uitrekenen. Wie sponsort de testwagen voor een maand?

Geplaatst:

Enig idee hoeveel tijd je op maandbasis verliest door elke dag aan de pomp te staan? :D

Gast caoimhin
Geplaatst:

Enig idee hoeveel tijd je op maandbasis verliest door elke dag aan de pomp te staan? :D

Dat is een kleine opoffering hé :-)

Gast caoimhin
Geplaatst:

Voor wat hoort wat. Met die 550d ga je dat dan maar om de 2 dagen moeten doen. Dan toch liever de RS6.

Geplaatst:

je kilometers blijven wel dubbel zoveel kosten

als je daar niet voor wordt vergoed, is dat belachelijk veel geld

mocht het zover komen zwicht ook jij

Gast caoimhin
Geplaatst:

Je steekt al 25k in je zakken door één van 100k te nemen ipv die 125k, want daar ging het om. Dan kan je al aardig wat tanken.

Geplaatst:

Je steekt al 25k in je zakken door één van 100k te nemen ipv die 125k, want daar ging het om. Dan kan je al aardig wat tanken.

ik neem dan wel een jong tweedehands 530d, rijd nog eens de helft goedkoper dan die M550d, en steek 60k in mijn zakken!

zo stopt het nooit, hé

Geplaatst:

ik neem dan wel een jong tweedehands 530d, rijd nog eens de helft goedkoper dan die M550d, en steek 60k in mijn zakken!

zo stopt het nooit, hé

Ik zou die 60K dan gebruiken als mooi voorschot voor een F Type Coupé.

Geen dank.

Geplaatst:

of een E61 M5 kopen en inschrijven als lichte vracht

Gast caoimhin
Geplaatst:

zo stopt het nooit, hé

Klopt, maar dan kan je ook een 116d kopen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in