CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Iemand ambitie om mijn slot van 2 personen over te nemen ? waarom? Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Iemand ambitie om mijn slot van 2 personen over te nemen ? Ja, als @@Wax-it.be me kan garanderen dat ik tegen dan een auto heb Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 @@Rabbit Laat evt maar horen Ik ben terug eerder dan gepland in het land en zou dat wel kunnen halen tegen de verwachtingen in 1 Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Ik wil t fair spelen. Als waxit antwoordt dat t lukt is t voor ie fuel. Anders voor jou Glen 1 Quote
Baiden 522 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Ik wil t fair spelen. Als waxit antwoordt dat t lukt is t voor ie fuel. Anders voor jou Glen En als Glen het niet haalt, wilt @@Jens hem misschien wel overnemen, denk ik. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 @@Rabbit Laat evt maar horen Ik ben terug eerder dan gepland in het land en zou dat wel kunnen halen tegen de verwachtingen in @@gl3nn ik heb nog geen co. Bootman en ponyman samen in een auto Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Ja, als @@Wax-it.be me kan garanderen dat ik tegen dan een auto heb Verdorie, had beter eens goed rondgekeken daarjuist Niet zien staan Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 @@gl3nn ik heb nog geen co. Bootman en ponyman samen in een auto Graag maar ik heb ook nog een co Ik zie het wel als er nog een plaats vrijkomt en/of er nog co-plaatsen evt vrij zijn. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Ja, als @@Wax-it.be me kan garanderen dat ik tegen dan een auto heb Kan je die ongebruikte verzekering kilometers overzetten naar volgend jaar? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Ja, als @@Wax-it.be me kan garanderen dat ik tegen dan een auto heb Oei, ik dacht net zelf met die kar te gaan Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 @@gTa, wat zou je met de track zijn? Voor navigatie in auto en motorfiets heb je beter een route op basis van waypoints. Op basis van een track kan de ingebouwde truus je nl. niet navigeren. En gewoon een Garmin Zumo 590 kopen. Nope, tracks zijn veel gedetailleerder (vele honderden, meestal duizenden punten) dan een route met waypoints (max. een paar 100, meestal minder). Van een track kan je in de meeste apps een gedetailleerde route maken, waardoor elk navigatiesysteem hetzelfde rijdt, zonder er gekke dingen in te stoppen (tussen twee verder uit elkaar liggende punteneen behoorlijke inlassen via een snellere weg, b.v., of bepaalde kleinere wegjes er bewust uit filteren ook al horen die er in). 't Net staat er vol van, van die berichten: "deel nooit routes, maar altijd tracks". 't Spijt me, maar alle berichten die ik al las (ook van experts) doen me inzien dat dat 100% klopt. De kans dat ik een Garmin koop is klein. De functies die ik graag wil, bezit 'ie niet of doet 'ie slecht (volgens tientallen reviews). Da's net de reden waarom het delen van tracks beter is: niet iedereen rijdt met hetzelfde. Edit: lees nu dat msxx al eea neerpootte hierover. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Ik wil je gerust de file uit mijn datalogding opsturen, maar ik weet niet of dat voldoende is. 't is een KML track dat er uit rolt,maar is te converten naar GPX enz met de nodige tools. Thanks, would be helpful. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 juni 2016 Auteur Geplaatst: 4 juni 2016 Today was not a good day :/Aangepast roadbook met 40 nieuwe kilometers na de vele wegenwerken. Ook een pak ingekort omdat het echt wel te lang zou geweest zijn voor de meeste. Van 290 naar 266km gegaan, en na vandaag gaan er mogelijk nog 10 af. De gemiddelde snelheid ligt echt wel lager dan in Luxemburg, en ik wil niet over de 4 uur gaan anders wordt het een slijtageslag voor vele deelnemers. Dus rond 11 uur vertrokken richting Eupen, met opnieuw goeie moed as awlays en heel veel goesting De E40 opdraaien, CC op 160 en laat maar bollen.... ter hoogte van Affligem wat drukker verkeer, dus ik vertraag naar 140. Op het middenste vak rijdt een witte E93, met 4 uitlaten en een stickertje van Heinz onder zijn zijpinkers. Kerel rijdt een 110km/h en had de volledige breedte van zijn vak nodig blijkbaar. Opzich geen probleem. De mensen gaan opzij en ik resume de CC en ben weer weg.In Ternat plots een groepje van een 15-tal auto's, linker vak beweegt zich voort aan 100 km/h zZZzZzZ. Na een minuutje ofzo komt onze witte cabrionicht aangestoven, en komt onmiddellijk bumperkleven. En met bumperkleven bedoel ik: lichten niet meer te zien, zelfs maar de helft van de motorkap zichtbaar. Ik sla er geen aandacht aan, en van zodra de mensen opzij gaan trek ik op naar 160 zoals daarvoor. Kerel kan niet volgen bij acceleratie, maar komt dan opnieuw extreem dicht rijden, waarop ik mijn remlichten laat oplichten, om 3 sec later ook licht te vertragen. Ik kon immers niet naar rechts, mijn rijbewijs riskeren ga ik ook niet doen dus dan maar duidelijk maken dat zijn gedag niet door de beugel kan. Daarna trek ik opnieuw op, en nu houdt hij afstand. Van zodra ik naar rechts kon, deed ik dat ook, en laat ik me uitbollen naar 140 zodat hij er makkelijker over kan. Blijkbaar wou hij me eens doen schrikken, dus kwam hij me voorbij gereden tegen 150-160, om dan eens naast mij fel aan zijn stuur te trekken en naar het middenvak te sturen.*KRAK*Serieuze stamp tegen mijn auto, maar zo'n F20 kan precies nog redelijk wat verdragen. Nooit een moment van instabiliteit geweest, ook niet na een tik, remmen en bijsturen. Heerlijke auto is dat. Schade: wielboog, voorbumper, koplamp, velg. Jeej.Als je 1-DLX-330 ziet rijden, met zijn fake uitlaten en heinz stickers. Vooral opzij gaan, volgen, en zijn adres doorspelen Kerel kwam dan onmiddelijk naast me hangen, teken doen dat hij wou vechten en dat ik direct moest stoppen enz. Hij heeft veel geluk dat ik me kon beheersen, want ik had echt zin in een PIT manouvre. Schade had ik toch al. Maar goed, dat lost niks op. Gezien de duidelijke tekenen van agressie ben ik dan maar gewoon doorgeknald, recht naar een politiekantoor.zZZzSchadenfreude:Om 14.00 nog eens vertrokken naar Eupen, dit keer van bij Team Polizei. Daarna aan de rondrit begonnen. Lang verhaal kort: na 5km onderbreking wegens voetbal, na 8km een bord wat werken aankondigd en na 25km was het gedaan Dat bord netjes voorbij gereden, en daar de wegenwerkers aangetroffen. Die vertelde me dat het 'heute abend' terug open zou zijn -> Chillax. Dan de route verder afgereden. Netjes binnen de tijd gebleven, hier en daar nog een afstandje corrigeren en we zijn er. Nu alleen nog hopen dat er tussen nu en de rondrit zelf geen werken meer bijkomen.De avond afgesloten met een lekkere pizza (blijkbaar heb ik @@DRIVER-W net gemist, ik was er om 20.10) en daarna nog wat location scouting voor een andere rondrit. En nu ga ik slapen.Hopelijk heb ik alle ongeluk nu al gehad, en kan het vlotjes gaan vanaf nu 4 Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Dat er echt zo'n mafkezen rondrijden had ik eerlijk gezegd niet gedacht. Welke randdebiel moet dat niet geweest zijn. En dan krijgen wij de naam " BMW volk ". Fijn dat jij het wederom zo sportief oppakt, Pieterjan. Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Fuck, wat kom jij toch allemaal tegen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Damn inderdaad zotjes, hopelijk mogen ze flink dokken voor hun actie!! Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 waarom? Omdat de kans er zeer dik inzit dat ik die zondag permanentie mag doen bij de release bij een klant. Gowja niet vna "moeten", maar ze hebben zo al een ballonnetje opgelaten. #zelfstandige Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 Pfff, het zit niet mee hé, maar dixit Churchill, keep on going!!! Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 Sleuren die kerel zijn uitlaten eraf als we dat mottig wit kot tegen komen Dikke wtf wel... Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 Ongelofelijk wat voor mongolen er tegenwoordig rondrijden. Chapeau dat je er nog zo kalm bij blijft @@PJH. Wat zeiden de flikken? Gaan ze die kerel effectief opsporen, of is dat gewoon vertikaal klassement? Zal niet zo moeilijk zijn om die te vinden en de schade aan zijn auto te bekijken zeker? Maar vanaf dan is het zijn woord tegen het uwe Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 5 juni 2016 Auteur Geplaatst: 5 juni 2016 Chapeau dat je er nog zo kalm bij blijft @@PJH. Wat zeiden de flikken? Gaan ze die kerel effectief opsporen, of is dat gewoon vertikaal klassement? Tja, wat moet je gaan doen in zo'n situatie. Vechten op de pechstrook? Da's redelijk zinloos. Hem vriendelijk vragen of hij het aanrijdingsformulier eventjes wil invullen? Denk niet dat hij daar gaat op ingaan... Nu, had ik een pistool gehad, dan had ik die man gewoon dood geschoten. Dergelijke types hebben we immers niks aan in de maatschappij, en als je mij op dergelijke trieste manier in gevaar brengt dan verdien je imo niet beter. Maar ook dat had niks opgelost, dus wat is het nut er dan van. Wat zeiden de flikken: - Ja, die man gaat weten wie jij bent en waar jij woont (madam heeft niet geslapen deze nacht ) - Nee, wij gaan u niet zeggen wie hij is, want dat is schending van de privacy - De bestuurder is een italiaan, de auto staat op naam van zijn vermoedelijke vrouw - Verkeersagressie is niet verboden bij wet volgens die agent, dus het gaat gewoon het spel der verzekeringen worden. Volgens de agent was het glashelder: ik reed op de middenste rijstrook, hij deed een manoeuvre en hij is dus in fout. Het is geen ongeval met vlucht gezien hij wou stoppen. Ik ben degene die gevlucht is en in de rechtbank vermoedelijk ook vluchtmisdrijf aan mijn been zal hebben (wat rijverbod is). Natuurlijk: dat is mijn versie van de feiten. Als hij een ander verhaal gaat vertellen, dan zal het vermoedelijk woord tegen woord zijn, en zal ik opdraaien voor mijn eigen kosten (jeej capgemini car policy, dat wordt weer eens zwaar aftikken). - Op het moment van de feiten reed er achter mij een Renault Kadjar, waarvan ik de nummerplaat ook heb kunnen noteren en die dame achter het stuur zat ook teken te doen naar mij dat ze het gezien had. Ik heb de plaat aan de flikken gegeven, ze hebben ze gecheckt en inderdaad de plaat komt overeen met de wagen en de persoonsbeschrijving. Ze kunnen er echter niks mee doen, want ze mogen ze blijkbaar niet opbellen. Een getuige moet zichzelf melden, maar ik vermoed niet dat ze dat gaat doen. Kortom: dikke miserie, ik hoop dat hij veel meer schade heeft dan ik Al bij al wel blij met hoe ik met de situatie ben omgegaan, ik had ook compleet kunnen doorslaan ofzo, maar met tijd en ouder worden leer je dat soort zaken weldegelijk af. Je hebt er toch niks bij te winnen. Ik kan enkel concluderen dat mijn idee over de mensen op deze wereld meer en meer bevestiging krijgt, en dat ik wil trouwen met een Lotus en wil gaan wonen op een berg waar niet al te veel mensen zijn. Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 Christ... Dit hou je toch niet voor mogelijk...?! Kan je zelf niet aan de gegevens van die getuige geraken? Met het forum kunnen we ook onze ogen openhouden voor de auto('s) in kwestie Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 Als er water in je lamp kan, zou ik je alvast aanraden om de stuurdoos te verwijderen, kan je ze nog terugsteken bij je nieuwe koplamp. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 @@PJH kan je niet via via de gegevens van jouw getuige bemachtigen en die mens aansporen om een verklaring af te leggen.. ? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.