Ga naar inhoud

AM ONLY - Ardennenrit - 19/06/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

AM-knokploeg!

Geplaatst:

@@PJH kan je niet via via de gegevens van jouw getuige bemachtigen en die mens aansporen om een verklaring af te leggen.. ?

We kunnen ook gewoon @@Mbman mentionen natuurlijk :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gewoon aan een flik vragen :ninja: 

Geplaatst:

AM-knokploeg!

Ik zal wel achter uw brede kas schuilen.
Geplaatst:

Dus eigenlijk had je controle moeten verliezen en dan de politie bellen?

Geplaatst:

@@PJH, als je wil mag je bij mijn inschrijving de Alfa vervangen door een MX-5 :)

@@PJH wil niet :(

Geplaatst:

We hebben al MX-5jes genoeg!

Ik doe het dadelijk xxx

Geplaatst:

Toen er mij enen bijna van de baan gereden heeft met m'n C klasse en me dus ook een duw gaf gaf de auto ook geen krimp hoor en ik had minder schade :D

In tegenstelling tot uw flikkenverhaal ben ik altijd al content geweest van die van Geraardsbergen. Direkt gebeld 's avonds en ik mocht direkt langs komen, onmiddellijk heeft hij de nummerplaat opgezocht die mensen gebeld en verzocht onmiddellijk naar het kantoor te komen of ze hadden er nog eens vluchtmisdrijf bij.

Bij de flikken de papieren nog ingevuld en klaar was kees, de andere bestuurder heeft zelf nog een serieuse bolwassing gehad van de politieman. (ga die vent nu eens geen flik noemen se)

2 weken later had ik weer verf op m'n bumper :)

Het kan dus ook ander Pieter :)

Geplaatst:

Shit zeg, mooi kalm gehouden... ik zou flippen moest er mij zo ene tikken.

Nergens connecties om hem te achterhalen?

Geplaatst:

En nog vluchtmisdrijf want hij wilde stoppen en jij niet :lolz::fp:

Geplaatst:

En nog vluchtmisdrijf want hij wilde stoppen en jij niet :lolz::fp:

't is echt wel de omgekeerde wereld geworden

Geplaatst:

Nee, dat is geen probleem. Het antwoord op je mail is in aanbouw sinds gisteren :) (een volledige uitleg over hoe te navigeren met alles er op en er aan, op de site)

Ik heb al een paar keer gekeken maar ik zie niet direct een instructie met hoe te navigeren?

Echt wel een kut verhaal nu met die Italiaan. Ik zou eerlijk gezegd nog eens naar een ander politiebureau gaan bij jou in de buurt en eens een second opinion vragen of ze daar nu echt niks mee kunnen doen en als ze toch tenminste die getuige kunnen opbellen bv. 

Vind het maar een vreemd verhaal wat die flik jou nu verkondigd heeft.

Anderzijds wel super dat er niet al te veel problemen meer waren op de route, heb er al zin in :up:

Geplaatst:

Ik heb al een paar keer gekeken maar ik zie niet direct een instructie met hoe te navigeren?

http://openroads.be/information/

de AM only is de oude versie van de site nog, en jij moet kijken op de nieuwe :) vandaar de verwarring

Geplaatst:

wow wat zonde dat je dat weer moet meemaken, en wat voor mensen rijden er wel niet rond zeg, dat ze hun eigen auto opofferen en beschadigen en als resultaat krijg jij dan nog meer de schuld dan hij...echt een omgekeerde wereld, ik zou het er niet bij laten.

Geplaatst:

http://openroads.be/information/

de AM only is de oude versie van de site nog, en jij moet kijken op de nieuwe :) vandaar de verwarring

Oké, ik heb het eens gelezen :)

pic06.jpg

Die T-splitsing van hierboven moet ik wel nog wat aan wennen want door die pijl lijkt het alsof de hoofdweg B258 waarop we ons bevinden in het begin zal stoppen en er dus een echte T is, maar de B258 loopt dus gewoon door.

Edith zegt dat ik een kalf ben :fp:

Geplaatst:

Oké, ik heb het eens gelezen :)

pic06.jpg

Die T-splitsing van hierboven moet ik wel nog wat aan wennen want door die pijl lijkt het alsof de hoofdweg B258 waarop we ons bevinden in het begin zal stoppen en er dus een echte T is, maar de B258 loopt dus gewoon door.

? :P 

Je rijdt van A naar B hé

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Kwiekie is een vrouw zeker? :D

Geplaatst:

Kwiekie is een vrouw zeker? :D

post-49-0-67382900-1465298456_thumb.jpg

Geplaatst:

'k zal mijn guidelines eens moeten verbeteren blijkbaar :D

Geplaatst:

? :P

Je rijdt van A naar B hé

OOOOOOOW shit :fp:

Ik zal toch maar al doorgeven aan m'n vriendin dat ik het grootste deel ga rijden en haar laten navigeren :D

Geplaatst:

'k zal mijn guidelines eens moeten verbeteren blijkbaar :D

Zo is wel duidelijker ja :D

Geplaatst:

't is eigenlijk vrij eenvoudig é:

- Als er staat 4km, en je zit na 3,95km op een T-splitsing, dan is het vermoedelijk daar dat je af moet

- Als er niks staat, dan is het de weg volgen

- Als het symbool zeer sterk gelijkt op de wegsituatie, dan is dat geen toeval

- We navigeren van start naar aankomst :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

't is eigenlijk vrij eenvoudig é:

- Als er staat 4km, en je zit na 3,95km op een T-splitsing, dan is het vermoedelijk daar dat je af moet

- Als er niks staat, dan is het de weg volgen

- Als het symbool zeer sterk gelijkt op de wegsituatie, dan is dat geen toeval

- We navigeren van start naar aankomst :D

:lol:

Komt helemaal goed!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in