gewoon ik 8.348 Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 Heel juist. Volgen wil ik niet, want dan is de fun van de roadbook eraf. Dat ze mij volgen, stoort mij. Dit jaar is niet mijn zoon copiloot, cause exames, maar wel een goede vriend. Daarom dat je vorig jaar 2x mij hebt gevolgd om terug de baan te vinden. Of lag dat aan @@Matthi zijn navigeerkunsten? Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 Moet fuel dan meerijden met de kappersgroep? Zot, hij heeft geen tijd om te wachten op VTEC. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 Daarom dat je vorig jaar 2x mij hebt gevolgd om terug de baan te vinden. Of lag dat aan @@Matthi zijn navigeerkunsten? Help me eens met mijn geheugen. Met welke auto was jij? Ik weet dat ik heel even samen met Matthi en Jables, gewoon voor de fun om met 3 Porsches samen te zijn. Ook was mijn zoon op het einde moe, en ben ik idd beginnen te volgen. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 Ik zie het als een evenwicht: bij een korte rit mag er meer gezocht worden dan bij een lange. In dit geval wilt ge ook bij een lange rit dat de meesten in een bepaald interval binnenkomen om aan tafel te gaan. In dit geval is er ook wat eigenbelang: als ik zonder copiloot rij heb ik graag dat de weg simpeler te vinden is. @@gewoon ik heeft het 3 jaar terug nog alleen gedaan. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Ja juist. Jij hebt wel een beetje meegeholpen door af en toe te wachten e Quote
kwiekie 3.008 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Welke app gebruiken jullie om die afstanden te checken eigenlijk? Je kan toch moeilijk na elk kruispunt je dagteller resetten veronderstel ik Quote
Gast wooter Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Welke app gebruiken jullie om die afstanden te checken eigenlijk? Je kan toch moeilijk na elk kruispunt je dagteller resetten veronderstel ik PJH zet vaak in zijn routes 3,4 keer dat je de dagteller moet resetten. Vervolgens tel je gewoon de kilometers. Als je ene bocht op 15 km is en de volgende op 2 km verder, zal dat dus 17km zijn op je dagteller. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Welke app gebruiken jullie om die afstanden te checken eigenlijk? Je kan toch moeilijk na elk kruispunt je dagteller resetten veronderstel ik Android of iphone? Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Aha. Maar met mijn flodderbandjes heb ik het excuus in elk geval al klaar als ik niet meekan. Ga je een reservewiel voorzien deze keer? Quote
kwiekie 3.008 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 PJH zet vaak in zijn routes 3,4 keer dat je de dagteller moet resetten. Vervolgens tel je gewoon de kilometers. Als je ene bocht op 15 km is en de volgende op 2 km verder, zal dat dus 17km zijn op je dagteller. Vanaf je 1x mis rijdt dan kan je toch niet meer voortgaan op je dagteller maar kan je toch enkel kijken naar de tussenafstanden? En ik hou er rekening mee dat we wel eens mis zullen rijden Android of iphone? iphone Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Ik gebruik meestal de android app gps trip Ik wou alleen deze keer icoyote en waze ook opzetten... dus kans zit er in dat ik gewoon met de dagteller ga werken... (Of gps trip op een oude smartphone zetten...) Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 9 juni 2016 Auteur Geplaatst: 9 juni 2016 Voor iPhone gebruik ik Rallytracks. Een dure outdated app, maar wel nog altijd de beste. Hou er wel rekening mee dat GPS dataloggers op je telefoon soms zullen missen op lange bochtige stukken. Ik ervaar dat zelf. Er zit bvb een stuk in, vrij glooiende bochten met af en toe een hairpin, van 15km lang. de Iphone geeft dan 16,3km aan en de reden waarom staat hier al in het topic. Het is niet foolproof, maar wel een goeie guideline idd. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Ik heb dat paar keer gedaan die dagteller resetten elke keer. Nu gebruik ik twinmaster. Iets raars en ingewikkeld maar mijn vriendin was er heel snel mee weg om de afstanden bij te houden Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Ga je een reservewiel voorzien deze keer? Check again, dat heb ik altijd bij. Maar ik ga wel een verlengde sleutel meepakken om wielbouten af te breken. Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 De rondritten die ik doorgaans rij is vaak met punten soms om de paar honderd meter. Dan zijt ge wel vaker aan het resetten hoor... Kutte is wel dat die eens paar keer heeft gehaperd bij de Volvo. Stonden we mooi Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Waarom zou dat niet gaan? Omdat het gevaarlijk is om iedere keer uw arm door je stuur te steken. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 9 juni 2016 Auteur Geplaatst: 9 juni 2016 't is ARD é mannekes, niet ZLC. Er zitten stukken bij van 10+km. En het is niet ELKE keer nodig om te resetten ook. De copiloot kan toch wel een vakje of 4 hoofdrekenen denk ik desnoods de bestuurder. Bovendien zitten er resetpunten in het roadbook om tellerafwijking en misrijden af en toe eens teniet te doen Don't stress, je raakt er wel 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Ik rijd zonder co dus vetrouw op mijn voorligger(s) Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 't is ARD é mannekes, niet ZLC. Er zitten stukken bij van 10+km. En het is niet ELKE keer nodig om te resetten ook. De copiloot kan toch wel een vakje of 4 hoofdrekenen denk ik desnoods de bestuurder. Bovendien zitten er resetpunten in het roadbook om tellerafwijking en misrijden af en toe eens teniet te doen Don't stress, je raakt er wel Voila en anders dit leren Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Ik rijd zonder co dus vetrouw op mijn voorligger(s) dat noemt "ik rij op gevoel" Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Tripmeter op uwe gsm zetten, gemakkelijk zat... Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 Waarom zou dat niet gaan? Bij mij voornamelijk omdat ik geen heb. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 9 juni 2016 Geplaatst: 9 juni 2016 @@Lefty met zijn dagteller die enkel per km telt Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 11 juni 2016 Geplaatst: 11 juni 2016 Op 8-6-2016 om 21:32 zei BMWMB: Help me eens met mijn geheugen. Met welke auto was jij? Ik weet dat ik heel even samen met Matthi en Jables, gewoon voor de fun om met 3 Porsches samen te zijn. Ook was mijn zoon op het einde moe, en ben ik idd beginnen te volgen. die rode Mercedes (link in handtekening). Ik zie jullie daar nog verloren staan, de weg vragen, paar prentjes volgen alvorens jullie voorbij gaan en dan zie ik jullie gewoon missen en ik denk 20min later rijden jullie opnieuw achter mij (voor efjes) Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 11 juni 2016 Geplaatst: 11 juni 2016 Ik heb momenteel ook nog gene co Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.