Ga naar inhoud

Audi A5


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Mja zie het als met radio's vroeger, kon je ook een van fabriek af laten plaatsen of er zelf eentje kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah, ik moet m'n mening herzien dat deze artificiëler "gewelfd" oogt, of minder rond is. 't Is toch ongeveer hetzelfde. Alleen is de plooi scherper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan precies echt niet meer he, een ingebouwde GPS. Meer en meer merken werken met zo een opzet scherm.

Kan je evengoed een iPad gebruiken.

't Lijkt me dat dat ook makkelijker is qua R&D van het dashboard. Je hoeft enkel rekening te houden met de plaats voor zo'n tablet. Een dashboard waar dat helemaal ingewerkt zit is behoorlijk plomper (tenzij je 't diep naar onder steekt, maar dat is niet meer van deze tijd).

Plus: ergens verdenk ik er constructeurs ook van helemaal niet in te zitten met de diefstalgevoeligheid van die dingen. Op kosten van (meestal) diefstalverzekeringen mogen zij tegen heftige nieuwprijs een nieuw systeem installeren. Verdienen ze toch behoorlijk aan, denk ik. (Dat dar dan meetelt in de beslissing om een tablet op het dashboard te zitten, in plaats van een TV'tje in het dashboard, is misschien wat vergezocht.)

'k Denk dat het vooral te maken heeft met de grootte en de nood om dat zo hoog mogelijk te hebben. Als je daar nog een dashboard rond wil bouwen zit je op den duur met een blafte van een spellement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, ik zag dat de nieuwe rear entertainment systemen bij Audi nu al definitief mer niet-fixe schermen is, die echt een tablet zijn. Je krijgt dus 1 of 2 Audi-tablets (Android OS) die een basis-pairing (authentificatie, factory reset, enz.) hebben met de auto maar perfect mee naar binnen thuis genomen kunnen worden en daar als doodgewone tablet worden gebruikt. Het monteert allemaal wat properder aan de hoofdsteunen/rugleuning van de voorzetels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie eigenlijk maar één lichtpunt, en dat is dat die koplampen een andere stijlrichting lijken in te gaan. Maar naar wat rondere units toe.

 

Verder van de rest weinig schokkends. Doet me niet zo bijster veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie al het stof al liggen in die eindeloze ventilatieroosters :(

Gewoon een miljoen miljard kenu airframes erop hangen met smartphones. Dan ziet ge het niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie al het stof al liggen in die eindeloze ventilatieroosters :(

En vooral het feit dat het nooit zal lukken om alle lamellen met elkaar in lijn te zetten. Tenzij die toevallig al in de juiste richting zouden staan voor zowel bestuurder als passagier.

#OCD :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige was in het begin wel een verademing en zeer knappe verschijning maar na een tijdje zag je ze overal en was het wow er wel af met 17 of 18 duim enz.., deze is net hetzelfde. Jammer, wanneer gaat Audi er is vanaf stappen met al hun modellen op elkaar te laten gelijken?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige was in het begin wel een verademing en zeer knappe verschijning maar na een tijdje zag je ze overal en was het wow er wel af met 17 of 18 duim enz.., deze is net hetzelfde. Jammer, wanneer gaat Audi er is vanaf stappen met al hun modellen op elkaar te laten gelijken?

Hebben ze gedaan met de nieuwe Q7 :S :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vooral het feit dat het nooit zal lukken om alle lamellen met elkaar in lijn te zetten. Tenzij die toevallig al in de juiste richting zouden staan voor zowel bestuurder als passagier.

#OCD :P

Godver! Zeg dat niet!

 

Of beter: bedankt, ik moet me dus NOOIT een kar met zo'n dashboard in huis halen. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stoor mij vooral dat die neus zo bol staan.

Misschien door het hoogte verschil van de bovenkant van de lampen en het bovenste punt van de motorkap.

 

 

audi-a5-09.jpg


audi-a5-11.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben meer en meer auto's last van. Heeft te maken met de strengere eisen/standaarden op het vlak van voetgangersveiligheid (allez, de bescherming van aangereden personen), dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit echt een knappe auto, oogt volwassener.

Zoals ie hier in het grijs op die foto's staat mag je hem direct bij mij af komen zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben meer en meer auto's last van. Heeft te maken met de strengere eisen/standaarden op het vlak van voetgangersveiligheid (allez, de bescherming van aangereden personen), dacht ik.

Eerste keer dat het mij opvalt, maar je hebt gelijk andere nieuwe auto's hebben dat ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste keer dat het mij opvalt, maar je hebt gelijk andere nieuwe auto's hebben dat ook.

 

Is een serieuze hoofdbreker bij sportwagenfabrikanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid