Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geef mij maar het soort geluid dat nog door mechaniek gemaakt wordt https://m.banggood.com/General-Car-Turbo-Whistle-Sound-Muffler-Exhaust-BOV-Simulator-Whistler-p-932282.html Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 9 minuten geleden zei Le Capri Mauve: Geef mij maar het soort geluid dat nog door mechaniek gemaakt wordt https://m.banggood.com/General-Car-Turbo-Whistle-Sound-Muffler-Exhaust-BOV-Simulator-Whistler-p-932282.html op ca. 4:00 Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Een gewone Turbo is even snel. 0-200 in dik 12s, dat doet een RS6, E63, M5, etc ook. Die laatste twee zelfs al rond en onder de 11s. Had er meer van verwacht, buiten 't fiscale is er geen enkele reden om voor deze hybride te gaan eigenlijk. 1 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Miljaar. Heerlijke interieurkleur. Is dat zadelbruin @Alexanderr of iets anders? En die lederen stuurkolom en telleronderrand. 1 Quote
Phil 12.492 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Ben voor bruin leder maar dit is het toch niet, ziet er wat 'vuil' uit. Zoals Muskat bv. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Ik vind 't een pak warmer ogen dan muskaatbruin van BMW. Maar 't zou kunnen dat ik het nog een half tintje donkerder zou willen, 't is niet goed te zien op video. Met de deur dicht (zonder dat het buitenlicht er rechtstreeks op valt) vind ik het alleszins dik OK ogen. Donker genoeg om knus te zijn, maar net licht genoeg om overduidelijk geen zwart te zijn, warm van kleur, ... Like it. Muskaatbruin is ook m'n favo tint niet, maar ik vind b.v. het nieuwe kaneelbruin (zimt) in de vorige '5 niet knapper. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 2 minuten geleden zei William Blake: Gewone Turbo (-130 pk) Die snelheidsmeter links naast de toerenteller, daar zie je toch eigenlijk belachelijk weinig op? Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 21 minuten geleden zei gTa: Miljaar. Heerlijke interieurkleur. Is dat zadelbruin @Alexanderr of iets anders? En die lederen stuurkolom en telleronderrand. Ik kan t filmpje niet goed zien maar als ik het goed heb is dat de demo van Pon. Er is een leuke fotoreportage van die auto op de FB page van Porsche Twente (als ik het me goed herinner, internet is hier krap) Alst die kist is, is dat ristretto met saddle inderdaad 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 PJF2DZL3 Ik zou em zo configgen binnen het budget van @Jokke_vlo. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 Ja jong, het topic kwam bij mij nu pas boven . Maar volgens mij is hij iets te klassiek gespecced voor je, niet? Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 Leuk. Niet zeker van de velgen, zou dat eens live willen zien. Hoe kom je bij die gordels? Zo'n klassieke combo, en dan zilverkleurige gordels terwijl die kleur nergens anders terugkomt? Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 8 oktober 2017 Geplaatst: 8 oktober 2017 10 uur geleden zei gTa: Leuk. Niet zeker van de velgen, zou dat eens live willen zien. Hoe kom je bij die gordels? Zo'n klassieke combo, en dan zilverkleurige gordels terwijl die kleur nergens anders terugkomt? Velgen is bij mij ook een groot vraagteken, heb het niet voor 21" maar weinig andere keuze. Die gordels, ik hou wel van contrasterende gordels. Heb dat aangeklikt maar je kan dat nergens in de config bekijken, ben het vergeten terug uit te klikken maar op zich lijkt me dat nog wel een leuk detail, ook al komt die kleur nergens terug. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 8 oktober 2017 Geplaatst: 8 oktober 2017 Hoezo, je kan dat nergens in de config bekijken? Ik heb enkel plaatjes gekeken en ze meteen gezien. In de 3D-versie kan je zelfs op het 'oogje' naast de optie/uitrusting klikken en dan gaat de visualizer daar precies op inzoomen. Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 8 oktober 2017 Geplaatst: 8 oktober 2017 500 meter van mijn deur [emoji4] Amaai zo zien ze er echt wel niet knap uit zeg 1 Quote
CMon 503 Geplaatst: 8 oktober 2017 Geplaatst: 8 oktober 2017 (aangepast) Gisteren op de Zoute GP voor het eerst gezien en wat een auto. Vandaag zelf eens in de configurator gedoken en achterovergevallen van de prijs als je wat begint te speccen. http://www.porsche-code.com/PJH6A9E8 (bekijken in 3D modus want anders wordt het duotone interieur niet getoond) 8 oktober 2017 aangepast door CMon Quote
Germinal 464 Geplaatst: 8 oktober 2017 Geplaatst: 8 oktober 2017 Maakt die 4-wheel steering eigenlijk iets uit ? Ik weet dat de draaicirkel wat kleiner wordt, maar iemand die er een gereden heeft met en zonder ? Quote
tato 1.906 Geplaatst: 9 oktober 2017 Geplaatst: 9 oktober 2017 23 uur geleden zei Germinal: Maakt die 4-wheel steering eigenlijk iets uit ? Ik weet dat de draaicirkel wat kleiner wordt, maar iemand die er een gereden heeft met en zonder ? + de auto gedraagt zich stabieler op hogere snelheden doordat de voor- en achtertrein dezelfde richting uitsturen, waardoor je wielbasis virtueel verlengd wordt. Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 9 oktober 2017 Geplaatst: 9 oktober 2017 Maakt dat echt veel uit op zo een logge kar? Ik stel me de vraag......... En wie gaat dat voelen............. Quote
tato 1.906 Geplaatst: 9 oktober 2017 Geplaatst: 9 oktober 2017 Daar geef ik je gelijk in @Jokke_vlo. Ik ben er zeker van dat er andere opties zijn waar je meer plezier van gaat hebben dan die 4WS. 1 Quote
DHL 43 Geplaatst: 10 oktober 2017 Geplaatst: 10 oktober 2017 Ik had dit op mijn Renault Espace maar met die ervaring ben je niet geholpen zeker Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 10 oktober 2017 Geplaatst: 10 oktober 2017 10 uur geleden zei Jokke_vlo: En wie gaat dat voelen............. Ik durf te denken dat dat net wél voelbaar zal zijn, misschien zelfs wat té voor onze smaak. "Iedereen" zal wel voelen dat de auto agieler is bij lage snelheden in 't stad (korter draaien, het gevoel om met een kleinere auto op baan te zijn) en aan hogere snelheden "nog veel beter" op de baan ligt. 't Zou gek zijn dat men er een paar duizend euro voor neertelt en nadien niks voelt, hé. En ze kunnen het stuur niet PCCB-geel gaan schilderen om, net zoals met de remmen, het voor de omstaanders visueel duidelijk te maken dat je extra dokte voor die dure optie. In de stad / aan lagere snelheden moet dat ook ons wel kunnen bekoren, als dat goed gemaakt is (en ik twijfel daar niet aan). Aan hogere snelheid: ik schat in dat dat voor "noobs" best waauw zal zijn en de "Dat rijdt nu gelijk ne 911!" zullen niet uit de lucht zijn.., Voor mensen met wat snaps gaat dat het geheel aan hogere snelheid hooguit (nog) wat artificiëler maken (die trappen niet in de val van te zeggen dat dat die auto plots voelbaar 400 kg lichter doet aanvoelen). Da's toch met al die trucs zo? Zoals die artificieel "zwaar" sturende auto's: alsof dat zoveel sportiever zou zijn, terwijl dat dat, door gewoon de bekrachtiging wat te verminderen afhankelijk van of je de sportknop hebt ingedrukt of niet, niks verandert/verbetert aan de feedback die je krijgt of aan het stuurgevoel. Maar little does noob know, nietwaar. Aan de toog (of beter: aan tafel van het bedrijfsrestaurant) heet dat dan: "Amai sinds ik van mijn Opel Zafira overgeschakeld ben op die BMW '2 Active Tourer weet ik pas wat sportief rijden is, zo'n fantastisch weggedrag, zeg!!!" Gun de bedrijfsleiders nu toch eens hetzelfde aan tafel van de maandelijkse service club diner, dan wordt dat gewoon een "Amai sinds ik van mijn BMW '7 ben overgeschakeld op mijn nieuwe Panamera heb ik geen nut meer aan mijn 911 want die Panamera is zowel luxelimo als supersportwagen in één!!" 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.