Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoeveel knapper is zo'n ST dan een gewone seg :inlove: .

Kan niet wachten tot ze betaalbaar zijn in V8 diesel, om er dan de achterbank uit te smijten en een trekhaak onder te monteren :inlove: .

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Waarom is er geen spoor terug te vinden van de Panamera diesel op de site van Porsche? Valt die te configureren? Of kijk ik er over?

Geplaatst:

Die is stilletjes uit de catalogi geslopen (VAG-dieselgate) ...

Als je wil heb ik nog een mooie staan met een paar kilometers op aan een leuke korting ;)

Geplaatst:
44 minutes ago, RRD said:

Kan niet wachten tot ze betaalbaar zijn in V8 diesel, om er dan de achterbank uit te smijten en een trekhaak onder te monteren :inlove: .

We kunnen alleen maar hopen dat je aan het lachen bent.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden zei Alexanderr:

Volgens mij niet, nee.

Haken er veel prospects af dan voor de moment of kun je deze overtuigen om naar hybride te gaan?

EDIT: Voor de mensen die naar een volledig nieuw voertuig willen gaan, geen occasie.

Geplaatst:

De enige diesel die verkrijgbaar was, was de 4S Diesel. Kost ongeveer 2,5k aan rijtaks, ongeveer 20k VAA per jaar, basisprijs 100k ex BTW (hybrid 94k ex BTW), dus het probleem stelt zich niet echt.

Geplaatst:
3 uur geleden zei Jokke_vlo:

Geen photoshop of "best shot", maar gewoon met de GSM.

Meteen duidelijk waarom ik agate liet vallen, zo komt het me ook over irl. Veel te oubollig imo.....

agate.jpg

Ik heb agaatgrijs altijd maar zozo gevonden, net daardoor. Er zit een tint in die kleur die 'm inderdaad zo oud maakt, absoluut geen fris sportief grijs.  Doordat de kleur naar 't bruine neigt, vind ik 't b.v. ook niet mooi samenpassen met rood (b.v. remklauwen maar ook rood leder). Harmonieert wel goed met donkerbruine cabrio-kap en leder.

Hetzelfde met de lederkleur agaatgrijs trouwens: wat voor een afgeschenen grijze-met-een-zweem-van-vuilbruine boel is me dat. :oops: 

Porsche mist al eventjes een echt knap sportief metallic donker- tot middengrijs.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ze hebben ook geen 'gewoon' zilvergrijs. Rhodium is blauw, en GT is bruin

Geplaatst:
11 minuten geleden zei gTa:

Ik heb agaatgrijs altijd maar zozo gevonden, net daardoor. Er zit een tint in die kleur die 'm inderdaad zo oud maakt, absoluut geen fris sportief grijs.  Doordat de kleur naar 't bruine neigt, vind ik 't b.v. ook niet mooi samenpassen met rood (b.v. remklauwen maar ook rood leder). Harmonieert wel goed met donkerbruine cabrio-kap en leder.

Hetzelfde met de lederkleur agaatgrijs trouwens: wat voor een afgeschenen grijze-met-een-zweem-van-vuilbruine boel is me dat. :oops: 

Porsche mist al eventjes een echt knap sportief metallic donker- tot middengrijs.

Agaat op agaat is nochtans briljant op bepaalde auto's. 

Sportief metallic donkergrijs? Daarom is er volcano gekomen ... 

Geplaatst:
52 minuten geleden zei Alexanderr:

Sportief metallic donkergrijs? Daarom is er volcano gekomen ... 

Da's zeer donker. En dat heb je niet op de sportieve modellen, enkel op de Panamera (dacht ik?).

Ik bedoel iets dat minder donker is. Zoals je slate had, tussen donkergrijs en zilver in.

Geplaatst:
51 minuten geleden zei Alexanderr:

Agaat op agaat is nochtans briljant op bepaalde auto's. 

Sorry maar als we zoiets al 'briljant' gaan noemen? Ik kan daar met al m'n verstand, goesting, smaak (of ook niet) en inlevingsvermogen niét bij. Dat het voor velen niet lelijk is (en het blijft een Porsche die sowieso voor quasi iedereen waauw is), okay. Maar briljant? :blink: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Sorry maar als we zoiets al 'briljant' gaan noemen? Ik kan daar met al m'n verstand, goesting, smaak (of ook niet) en inlevingsvermogen niét bij. Dat het voor velen niet lelijk is (en het blijft een Porsche die sowieso voor quasi iedereen waauw is), okay. Maar briljant? :blink: 

655303d1344645782-agate-espresso-brown-t

Dit is voor mij een bovengemiddeld geslaagde kleurencombinatie, ja :) 

Geplaatst:

Dus bovengemiddeld is plts een synoniem van briljant? :D

Is dat een bruine kap? (ik zie dat niet op zo'n donkere foto)  Zo ja: dan steek je daar toch een donkerbruin leder in ipv agaatgrijs? Hoger al gezegd dat ik dat ook een best knappe combo vind.

Het enige agaat/agaat dat ik nog kan pruimen (tot ik dan weer dat bruin uitslaand vaalgrijs leder live zie, iedere keer weer trek ik mijn neus op dan) is zo:

agategrey19.jpg

'k Zou het eten moest ik niet anders kunnen, maar 't zou met lange tanden zijn...

Geplaatst:

Ik vind Agaatgrijs met een SportDesign pack, de juiste velgen en hoogglans zwarte accenten toch echt niet oubollig. 

Het is een apart grijs met idd een bruine schijn. Voor iemand als mijn vader die geen zwarte auto meer wilt toch een ideaal alternatief. GT zilver is zeker het knapste als je het aan mij vraagt. 

porsche-panamera-sport-turismo-concept-c533701052017185723_1.jpg

Geplaatst:

Dat stripje boven de kentekenplaat bij een ST doet mij overigens denken aan :lolz:

95_accenthbevorear.jpg

Geplaatst:

Kunt ge die ook in andere kleuren dan grijs en grijs krijgen? 

Geplaatst:
6 hours ago, Alexanderr said:

De enige diesel die verkrijgbaar was, was de 4S Diesel. Kost ongeveer 2,5k aan rijtaks, ongeveer 20k VAA per jaar, basisprijs 100k ex BTW (hybrid 94k ex BTW), dus het probleem stelt zich niet echt.

Is je punt dat de diesel niet echt aantrekkelijk is voor degene die op het budget let?

Geplaatst:

Diesel is enkel aantrekkelijk als je misschien iets minder wil verbruiken. Fiscaal is de hybride voordeligste.

De diesel heeft ook de minste sound.

De V8 diesel lijkt me zowat de slechtste keuze die je kan maken in België

Geplaatst:

Ben ik het niet mee eens...

De ST is een stationcar.. de 'gewone' oogt toch sportiever/knapper..

Mja over smaken en kleuren..
Geplaatst:

Dat elektrisch gedoe is -naar mijn inziens- op dit type wagens enkel en alleen maar nuttig om ze fiscaal interessant te maken.
Welke klet koopt er nu een Panamera, Cayenne of Macan, of X6 of eender welke andere dikke 'sport' SUV/break/sedan voor het elektrisch gedeelte?

Feit is dat de zware motorisaties er onherroepelijk uitmoeten want het wordt gewoon onbetaalbaar...  het elektrisch gedeelte speelt nu perfect in op onze gelukkiglijk gebrekkige wetgeving om zolang het kan dit achterpoortje te benutten.

Tesla is nog zo'n voorbeeld...  schrap morgen de fiscale voordelen af van die wagen en ze krijgen ze nog niet verniet weggegeven...

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid