Gast Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Dat kun je ook allemaal zonder die elektromotor. Quote
Jokke_vlo 16.911 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Idd helemaal mee eens hoor ! Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 16 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2017 Zouden in de toekomst andere merken niet gaan samenwerken met Tesla wat batterijen en/of snellaadpunten betreft? Ik begrijp dat Jokke een Panamera hybride koopt, want hij heeft wel het fiscale voordeel, en kan nog overal tanken, wat belangrijk is voor hem omdat het de 'gezinswagen' is waarmee ook lange afstanden doorheen Europa worden gedaan. Voor mij zou een Tesla een betere keuze zijn, want wij hebben nog onze Range Sport als gezinswagen. De dagen dat ik +400km per dag moet doen, zijn er niet zoveel, en ondertussen kan je in BE al op verschillende plaatsen snelladen, waarbij de 20 min. pauze mij niet zouden storen. Sowieso kan je onder beide wagens geen trekhaak krijgen. Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 3 uur geleden zei BMWMB: Zouden in de toekomst andere merken niet gaan samenwerken met Tesla wat batterijen en/of snellaadpunten betreft? Denk dat dat in de toekomst ook wel (hopelijk) zal gebeuren. Beetje paar zaken standaardiseren en dat is meteen een win win voor zowel de wagenfabrikanten als voor de consumenten. Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 21 uur geleden zei Alexanderr: Veel tekst om eigenlijk te zeggen dat ge vindt dat @Jokke_vlo niet kan rijden in auto Baneet Of @Jokke_vlo kan parkéren, dat durf ik niet zeggen (hem kennende, soms wel eens nerveus zijnde, ... dunno) maar rijden kantie alvast redelijk. Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 8 uur geleden zei Jokke_vlo: Als zo een hybride een definitie van “sportwagen” moet zijn moet je dat niet kopen he. Voor mij is het de vervanging van mijn ML behalve qua ruimte gaat dat wel meevallen qua rijgedrag vermoed ik zo Neet jong sorry 't forum heeft beslist dagge verkeerd gekocht hebt, ge zit er nu mee vriend. 1 Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Haha... allez Jokke proficiat met uw uitmuntende keuze eh... als't ooit AM meeting, is komde maar met ne vélo of ge gaat uitgelachen worden... Quote
Jokke_vlo 16.911 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Chaussée de Haecht, rain....... pak uw zakdoekskes maar mee en nee....... het gaat niet van klaarkomend geluk zijn Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Jaja het nog op willen nemen rechtdoor als 'm alleen maar gaaze moet geven rechtdoor totdat er een bochtje komt, we kennen dat. 1 Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 (aangepast) 5 minuten geleden zei Jokke_vlo: Chaussée de Haecht, rain....... pak uw zakdoekskes maar mee en nee....... het gaat niet van klaarkomend geluk zijn Och jonge... kga langer moeten zoeken naar tractie, maar ene keer dak ze heb... CU at tettebar Aarschot! 16 oktober 2017 aangepast door -krikke- Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 4 minuten geleden zei gTa: Baneet Of @Jokke_vlo kan parkéren, dat durf ik niet zeggen (hem kennende, soms wel eens nerveus zijnde, ... dunno) maar rijden kantie alvast redelijk. Allez, voor zijne leeftijd toch. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Zojuist zei -krikke-: Och jonge... kga langer moeten zoeken naar tractie, maar ene keer dak ze heb... CU at tettebar Aarschot! Ik hoop dat dat niet de naam van die tettenbar is. Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Vroeger (of misschien nu nog?) had je daar toch de American Bar Extreme? Den Abx voor de 'kenner'? Quote
Jokke_vlo 16.911 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 42 minuten geleden zei -krikke-: Och jonge... kga langer moeten zoeken naar tractie, maar ene keer dak ze heb... CU at tettebar Aarschot! DREAM 1:25 REALITY Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 1 hour ago, -krikke- said: Denk dat dat in de toekomst ook wel (hopelijk) zal gebeuren. Beetje paar zaken standaardiseren en dat is meteen een win win voor zowel de wagenfabrikanten als voor de consumenten. De standaard bestaat al (CCS) maar niemand is een netwerk van snelladers met die standaard aan het uitbouwen. De CCS laders die men plaatst zijn allemaal beperkt tot 50 kW. Tesla heeft inderdaad hun eigen standaard, gebaseerd op de Mennekens Type 2 stekker, die bij Tesla ook DC aankan, en die levert momenteel op elke supercharger 120 kW. Het probleem is niet standaardisatie. Het probleem is dat buiten Tesla niemand springt op het uitwerken van een netwerk van snelladers. En er zijn wel geruchten dat Tesla praat met andere automerken om hun netwerk open te stellen, maar Tesla gaat dit niet gratis doen en totnogtoe is niemand van de concurrentie er al in gestapt. Het zal er ook wel aan schelen dat op elke Tesla supercharger het Tesla logo in rode LEDs staat. Ik denk dat vele andere premium merken te koppig zijn om hun Mercedes- en BMW eigenaars te laden laden aan een Tesla supercharger... Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 4 hours ago, BMWMB said: Sowieso kan je onder beide wagens geen trekhaak krijgen. Model X is de enige BEV met trekhaak. Quote
Jokke_vlo 16.911 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Zijde nu nog Tesla reclame aan het spammen? Tis geen avans ! Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 46 minuten geleden zei Jokke_vlo: DREAM 1:25 REALITY LOL... Vanaf nu praat ik nimeer tegen u! (joeppie zegt em in z'n eigen! ) 1 Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Volgens mij zou Wooter ne goeien Tesla ambassador zijn! Quote
Germinal 464 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Als zo een hybride een definitie van “sportwagen” moet zijn moet je dat niet kopen he. Voor mij is het de vervanging van mijn ML behalve qua ruimte gaat dat wel meevallen qua rijgedrag vermoed ik zo Naar een 'sportwagen' ben ik niet op zoek want dan had ik wel een i8 gekocht of gelijkaardig. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hem ( pana hybrid) bij hoge snelheid 'onstabiel'/zoekerig vind. Nu ben ik misschien te kritisch, maar ik vind het wel enigszins raar dat een macan aan hoge snelheid véél beter op de weg ligt dan de pana hybrid die nota bene bredere banden heeft en lager bij de weg ligt. Het nadeel van de pana hybrid is natuurlijk het gewicht.. Ik had een betere wegligging verwacht dan de macan ( gezien prijsverschil ) maar dit lijkt helemaal anders uit te draaien. Ik herinner mij het rijgedrag van de pana hybrid helemaal niet zo van tijdens de testrit.. misschien heb ik niet goed getest?? [emoji33][emoji33] Quote
Alexanderr 36.228 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Ik ging precies toch die achterasbesturing genomen hebben 1 Quote
josenjef 436 Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Zouden in de toekomst andere merken niet gaan samenwerken met Tesla wat batterijen en/of snellaadpunten betreft? Ik begrijp dat Jokke een Panamera hybride koopt, want hij heeft wel het fiscale voordeel, en kan nog overal tanken, wat belangrijk is voor hem omdat het de 'gezinswagen' is waarmee ook lange afstanden doorheen Europa worden gedaan. Voor mij zou een Tesla een betere keuze zijn, want wij hebben nog onze Range Sport als gezinswagen. De dagen dat ik +400km per dag moet doen, zijn er niet zoveel, en ondertussen kan je in BE al op verschillende plaatsen snelladen, waarbij de 20 min. pauze mij niet zouden storen. Sowieso kan je onder beide wagens geen trekhaak krijgen. [emoji3]Zat er in de electrische B-klasse geen Tesla accu? Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 2 minutes ago, josenjef said: 7 hours ago, BMWMB said: Zouden in de toekomst andere merken niet gaan samenwerken met Tesla wat batterijen en/of snellaadpunten betreft? Ik begrijp dat Jokke een Panamera hybride koopt, want hij heeft wel het fiscale voordeel, en kan nog overal tanken, wat belangrijk is voor hem omdat het de 'gezinswagen' is waarmee ook lange afstanden doorheen Europa worden gedaan. Voor mij zou een Tesla een betere keuze zijn, want wij hebben nog onze Range Sport als gezinswagen. De dagen dat ik +400km per dag moet doen, zijn er niet zoveel, en ondertussen kan je in BE al op verschillende plaatsen snelladen, waarbij de 20 min. pauze mij niet zouden storen. Sowieso kan je onder beide wagens geen trekhaak krijgen. Zat er in de electrische B-klasse geen Tesla accu? De B-klasse... Daar zaten Tesla componenten in... Maar de B klasse kon niet snelladen op DC, je kon enkel AC laden a rato van +4 uur om het spel vol te laden. Quote
Jokke_vlo 16.911 Geplaatst: 17 oktober 2017 Geplaatst: 17 oktober 2017 Zijn er nu echt nog geen Tesla topics genoeg ???????? We zijn hier ondertussen al op het punt gekomen of Mercedes al dan niet een type heeft met een Tesla batterij. 4 Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 17 oktober 2017 Geplaatst: 17 oktober 2017 Inderdaad, dat gezaag mag zo stilaan ophouden. Kan best begrijpen dat de mond overloopt van hetgeen waar het hart van vol is, maar doe dat dan alstublieft alleen maar in de daarvoor bestemde topics. Het onderwerp elektrische auto's interesseert mij geen fluit, ik hoef daar niet in ieder topic mee rond de oren geslagen te worden. 9 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.