Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En al zeker als het een manuele GTS is. [emoji12]

Geplaatst:
En al zeker als het een manuele GTS is. [emoji12]

Is die al verkocht aan 140k? :ninja:
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Wat betreft je eerste alinea: theoretisch ja. In de praktijk blijkt het toch anders. En rust je Tesla een beetje deftig uit en je begint aan 90k zoals ik al zei hierboven. Dus mijn informatie betreffende de concurrentie zit nog redelijk ok.

Ff voor de goede orde... ik ervaar dagelijks toch een iets positievere realiteit :)

Het gaat hem niet om hoeveel keer je dat per week of per maand doet, mij moet je niet overtuigen. Maar er zijn genoeg mensen die je daar wel moet van overtuigen en die dat niet willen, ook al doen ze zo een afstand maar 10x per jaar. 

Daarom ook de financiële incentives.

En vanuit jouw woonplaats zal dat allemaal lukken. Echter iemand in West-Vlaanderen zal al meer moeten puzzelen om overal deftig te geraken.

Brugge-Brussel is even ver als mijn traject naar Brussel. En voor Tesla eigenaars zijn er 2 superchargers op dat traject, terwijl er vanuit Limburg er maar eentje is.
Geplaatst:
9 uur geleden zei Germinal:

Goh.. België is de wereld niet he.. voor 95% van de wereldbevolking bestaat België niet want ze hebben er nog nooit van gehoord en voor die andere 4.99% is België de hoofdstad van Brussel.. ik wil maar zeggen dat er zoiets als export bestaat.

Beweer jij nu dat maximaal 6,7% van de Belgische bevolking weet dat België niet de hoofdstad van Brussel is? :blink: 

:D 

Geplaatst:

Wat vinden jullie van Agaatgrijs icm agaatgrijze sport design wielen?

Agaat2.jpg

Agaat.jpg

Geplaatst:

zwart met chromen raamomlijsting en 911 turbo velgen blijft ook een hele dikke combo:

zwart chroom 2.jpg

zwart chroom.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Privacy glass + Alu raamomlijsting vind ik een no go

• Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Voor mij zwarte raamomlijsting, en geen verduisterde ramen.

Geplaatst:

Ik begrijp dat neurotische van geen privacyglas niet. In dat opzicht ben ik meer functie dan vorm, en ik klik dan ook vrolijk privacyglas aan ipv in een pausmobiel rond te rijden. Als ik kon, waren de voorste zijruiten ook geblindeerd.

Geplaatst:

Dat is met elke auto eh.. natuurlijk hoe duurder in aanschaf hoe groter de afschrijving/waardeverlies

Wanneer stel je nu je auto voor ? Feedback lijkt me ook interessant. Je sprak van instabiliteit ? Ik had ook gehoord dat dat nogal raar remt ?
Geplaatst:
16 hours ago, iRicky said:

Wat vinden jullie van Agaatgrijs icm agaatgrijze sport design wielen?

Agaat2.jpg

Agaat.jpg

Grijs.

12 hours ago, wooter said:

Ik begrijp dat neurotische van geen privacyglas niet. In dat opzicht ben ik meer functie dan vorm, en ik klik dan ook vrolijk privacyglas aan ipv in een pausmobiel rond te rijden. Als ik kon, waren de voorste zijruiten ook geblindeerd.

Privacyglass is dikke kut als ge in een donkere parking moet zijn. Ge ziet geen kl*ten.

4 hours ago, Jokke_vlo said:

Wanneer stel je nu je auto voor ? Feedback lijkt me ook interessant. Je sprak van instabiliteit ? Ik had ook gehoord dat dat nogal raar remt ?

Wat heeft 'em gekocht?

Geplaatst:

Ik zal t morgen doen.. I promise ;)
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat bieden de sportstoelen overigens extra tov de comfortstoelen? Het prijsverschil is redelijk fors en ik vraag mij af of dit louter en alleen de de vorm van de stoel is(?)

Tevens viel mij aan onze testwagen op dat de sleutel van Porsche, zeker in vergelijking met de nieuwe sleutels van BMW, er toch wel echt cheap uit ziet. Nu weet ik dat er een optie is waarbij je de sleutels in carrosseriekleur kunt krijgen met een lederen hoesje. Is dit de moeite?

Wat mij verder nog tegenviel is de surround view. In de nieuwe 5 werkt dit toch echt een pak geavanceerder (360 graden simulatie van de omgeving). Bij Porsche is dit alleen een versmald beeld van de auto van bovenaf (iets wat onze F10 bijvoorbeeld ook had). 

Geplaatst:

Een autosleutel zit meestal in uw zakken. Daarvoor bijbetalen?

Geplaatst:
30 minutes ago, The Swede said:

Een autosleutel zit meestal in uw zakken. Daarvoor bijbetalen?

Een beetje oog voor detail mag wel bij zo'n dure auto, nietwaar? :)

Geplaatst:

Ja, maar teveel detail (zoals een glimmend kleurke) en na een aantal maand ziet je sleutel er flets uit van de krassen... 

Geplaatst:

Op dit moment zijn we wel volledig lost qua samenstelling haha! 

Wat momenteel de mogelijkheden zijn:

- Agaatgrijs met Sport Design Pack in hoogglans zwart met de 911 Turbo wielen

- Agaatgrijs met Sport Design Pack and de Sport Design wielen in het zwart

- GT zilver met Porsche Exclusive velgen (geniet de meeste weerstand hier in het gezin, buiten mijn vader en ik)

porsche-971-panamera-turbo-c187212092017180417_8.jpg

porsche-971-panamera-turbo-c209114102017163759_5.jpg

IMG_3287.jpg

Geplaatst:

Gewoon zwart. Blijft meest stijlvol op lange termijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
19 minutes ago, iRicky said:

- GT zilver met Porsche Exclusive velgen (geniet de meeste weerstand hier in het gezin, buiten mijn vader en ik)

Sinds wanneer doet de mening van iemand anders dan uwe pa ergens toe? :blink:

Als ik een auto koop, koop ik een auto. Ik vraag de mening van vrouw, zoon of minnares niet.

Geplaatst:

4 uur geleden zei iRicky:

Wat bieden de sportstoelen overigens extra tov de comfortstoelen? Het prijsverschil is redelijk fors en ik vraag mij af of dit louter en alleen de de vorm van de stoel is(?)

Zelfs de vorm is nauwelijks anders. Chance dat de stikking nog een beetje afwijkt (2 baantjes in de zitting en leuning bij de comfortstoelen, 3 baantjes bij de sportstoelen) anders zag je 't helemaal niet.

Enige verschil (naast de iets meer uitgesproken 'wangen' van de zitting en de leuning) is de extra verstelmogelijkheid in de breedte: bij de sportstoelen kan je de breedte van de zitting en van de rugleuning aanpassen, door de wangen (elektrisch) samen te laten knijpen (smaller) of uit elkaar te laten gaan (breder). Dat verhoogt de zijdelingse grip op het lichaam bij hoge bochtsnelheden.
Al de rest (verstelling voor/achter, hoog/laag, neiging van de zitting, neiging van de leuning, lengte van de zitting en de 4-way lendensteun = 14-way verstelbaar) hebben ze allebei.

Ik vind 1.400 EUR ook een heftige meerprijs voor iets wat bij een Panamera nu ook niet écht nodig is.

Geplaatst:
1 hour ago, iRicky said:

porsche-971-panamera-turbo-c209114102017163759_5.jpg

IMG_3287.jpg

Komiek. De kofferklep is verschillend op die twee autos. De eerste heeft een naad onder de ruitenwisser naar beneden toe. De tweede niet.

Geplaatst:
9 minuten geleden zei The Swede:

Komiek. De kofferklep is verschillend op die twee autos. De eerste heeft een naad onder de ruitenwisser naar beneden toe. De tweede niet.

Enkel de turbo en turbo S modellen hebben een uitklapbare achtervleugel die ook breder wordt. Behoorlijk impressionant:

Bij de andere modellen komt de vleugel als één geheel naar boven (verbreedt niet).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja idd. Iedereen is daar helemaal wild van. Zeker vet, maar de vorige Panamera had ook al zo'n gelijkaardige vleugel die breder naar buiten klapt. 

Geplaatst:
Zojuist zei iRicky:

Ja idd. Iedereen is daar helemaal wild van. Zeker vet, maar de vorige Panamera had ook al zo'n gelijkaardige vleugel die breder naar buiten klapt. 

In de US of A smijten 4S-eigenaren graag met duizenden dollars om die turbo wing te retrofitten :lol: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid