Ga naar inhoud

991S vs Boxster S


Salokin

991s - Boxster S  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. 991S - Boxster S

    • 991S
      12
    • Boxster S
      6


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei ICM:

Als dat stilstaan van die 991S een probleem vormt, ik kan een oplossing bedenken!

www.immowenduine-huurporsche.be zeker :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, dragonfly said:

www.immowenduine-huurporsche.be zeker :P 

www.vriendenlenengratisporschehier.be

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik zei, je moet voor win-win gaan. Iets waar je je plezier mee doet en waar stilstaan = minder kms = meer restwaarde stijging

En dan heb je die klaploper @ICM ook niet meer nodig. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, ir_fuel said:

Zoals ik zei, je moet voor win-win gaan. Iets waar je je plezier mee doet en waar stilstaan = minder kms = meer restwaarde stijging

En dan heb je die klaploper @ICM ook niet meer nodig. :P

MISSCHIEN SCHAT SALOKIN MIJN VRIENDSCHAP WEL NAAR WAARDE HEEEE

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 vierkante meter noemt men tegenwoordig ook al "een appartement" he.

Ook waar....

Met een gemeenschappelijke douche op de gang [emoji3]

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei ICM:

MISSCHIEN SCHAT SALOKIN MIJN VRIENDSCHAP WEL NAAR WAARDE HEEEE

't Is niet dat je me al eens bij jou thuis uitgenodigd hebt, hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga pek en veren krijgen maar : een 991s en M3/4 zijn veel te veel hetzelfde om een echte aanvulling te zijn. Waarom niet iets meer hardcore voor plezier ritjes en tegelijk leuk om een circuit dagje mee te pikken?

M4 of 991s begrijp ik maar "en" niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

8 minuten geleden zei Jokke_vlo:

Ik ga pek en veren krijgen maar : een 991s en M3/4 zijn veel te veel hetzelfde om een echte aanvulling te zijn. Waarom niet iets meer hardcore voor plezier ritjes en tegelijk leuk om een circuit dagje mee te pikken?

M4 of 991s begrijp ik maar "en" niet.

Ik zeg toch nergens een M3 en een 991s te willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Salokin said:

't Is niet dat je me al eens bij jou thuis uitgenodigd hebt, hé.

Wanneer de ramen zitten, moet je hem maar eens komen tonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Salokin said:

 

Ik zeg toch nergens een M3 en een 991s te willen?

Je ging de M3 toch houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was net eens wat gewichtscijfers gaan opzoeken, want dat heeft toch invloed op de rijdynamiek. 

Ik dacht eerlijk gezegd dat het verschil tussen de coupé en de cabrio in de 911 veel groter ging zijn. Dat scheelt op de kop 70kg, ofwel het verschil tussen alleen rijden of met een passagier.

Bij de Boxster S en de Cayman S (718) is het gewicht tot op de kg identiek tussen de 2 (bizar eigenlijk, gezien het verschil bij de 911). Bij de M4 echter scheelt het 250kg :tct: 

Een M4 coupé weegt 5kg meer dan een 911S cabrio.

(allemaal manueel, maargoed, de transmissie verandert niks aan de onderinge verhoudingen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is niet dat je me al eens bij jou thuis uitgenodigd hebt, hé.

Ik vermoed dat het is omdat ICM u geen vlees kan aanbieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga pek en veren krijgen maar : een 991s en M3/4 zijn veel te veel hetzelfde om een echte aanvulling te zijn. Waarom niet iets meer hardcore voor plezier ritjes en tegelijk leuk om een circuit dagje mee te pikken?

M4 of 991s begrijp ik maar "en" niet.

Idem mijn mening, daarom sprak ik van een Exige voor naast de M3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei toere:

Ik vermoed dat het is omdat ICM u geen vlees kan aanbieden.

Ik ken een goeie beenhouwer in de buurt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, toere said:

Aangezien ik niet uit de buurt ben emoji17.png

 

Sindnijs en heule liggen elk aan een andere kant van kortrijk, dat wel

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Boxster Spyder erbij ipv Boxster S. Denk dat als je kijkt naar de prijzen van het vorige model (987) U deze minder gaat kosten na een paar jaar dan een Boxster S. En ziet er knapper uit dan een standaard 991 cabrio vind k persoonlijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid