Ga naar inhoud

Mercedes CLE


BMWMB

Aanbevolen berichten

Ik heb deze een paar weken geleden met camouflage wat rondjes zien draaien op de ring. Was niet onder de indruk van het silhouet maar goed zonder camouflage kan dat natuurlijk alsnog heel knap zijn. Naamswijziging lijkt mij een zeer logisch gevolg van de huidige modellen-positionering van Mercedes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is qua grootte vergelijkbaar met de E-klasse. Het concept van de CLS is een comfortabele coupé met 4 deuren en 4 volwaardige zitplaatsen. Hoe geslaagd ik de eerste CLS vond, zo duf en ouderwets vind ik de huidige. Deze CLE zal ook meer E-klasse zijn dan ooit tevoren, want hij neemt het dashboard al volledig over, en ik verwacht dat ook het achterwerk weinig zal verschillen met dat van de E coupé.Wel krijgt 'm de nieuwe stijl Mercedes-neus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn gebruikt MB het oude Audi truukje imo...  maak een mooi model en pak dat als basis voor de andere 'klasses'.  Op die manier speel je op safe...

Zet de C, E en S coupe op een rij en vanop 400m ga ik toch serieus moeten kijken om ze uit mekaar te halen.

Langs de ene kant is dat wat eentonig, langs de andere kant profiteert elke 'klasse' van de knappe gedeelde looks.  (Knap of lelijk, das persoonlijk natuurlijk maar ik vind de coupe echt vet).

Vroeger met de CL, E en C coupe had je echt verschillende looks.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei William Blake:

Shooting Brake met AMG-line

:inlove::inlove::inlove: 

Die CLS'en staan ook altijd zo onglofelijk mooi breed. Breed spoor en kloeften van banden eronder (245/275 ofzo?), heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
3 uren geleden, Germinal zei:

Zijn er nu kopers die zo’n binnenverlichting een ‘+’ vinden ?? Ongetwijfeld ook een optie van een 500 eurokes ;)

Ik vind het wel leuk :oops:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bestaat eigenlijk al eventjes, bvb de W212 had dit al.

Sinds de S gaan ze er wel over, meer kleuren en veel feller.

BMW en Porsche doen dit nu ook in hun modellen dus succes zal het wel hebben

recent een E geleverd met 64 kleuren en je kan ze ook mengen en over verschillende interieurzones etc... 

Gelukkig kan je alles perfect instellen, iets zachter zetten en een zachte neutrale kleur die goed matcht met het leder.. Heeft zeker een meerwaarde 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei. Ik ben altijd fan geweest van beide generatie CLS, maar dit weet ik zo niet. Interieur is top maar de achterkant lijkt me zo iel ten opzichte van de rest van de auto...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, TomT zei:

Oei. Ik ben altijd fan geweest van beide generatie CLS, maar dit weet ik zo niet. Interieur is top maar de achterkant lijkt me zo iel ten opzichte van de rest van de auto...

Ja er klopt iets niet. Geen balans.

Ben eens curieus om het IRL te zien.

En ook of hij goed zal verkopen, CLS van de huidige generatie is één van de slechtst verkopende Benzen (naast SL).

Vorige week is onze laatste CLS verkocht, na 2,5j op stock te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk vooral uit naar de nieuwe AMG getunede 3.0L benzinemotor. In dit artikel lees ik dat een koppel van 750Nm mogelijk is, wat indrukwekkende cijfers zijn. Ik zou niet de CLS bestellen, maar wel de E waar ook deze motor gaat inkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid