Ga naar inhoud

F30 M Sport Kleurkeuze


DDke

Welke kleur  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Estoril, Mineral of nog iets anders

    • Estoril
    • Mineral
      0
    • Iets anders (specifiëren aub :-) )


Aanbevolen berichten

Ik ben al effe aan het zien om mijn pickup te vervangen door een andere VAA vriendelijke wagen.

Mijn lodderoog is gevallen op een F30 330e M Sport. Ik heb hier een offerte voor gevraagd in de UK, en die doorgespeeld aan mijn dealer hier in B.

Da's ondertussen een maand geleden, maandag ga ik bellen met de melding dat ik nu echt wel een definitieve offerte wil, en anders in de UK ga bestellen.

Nu twijfel ik enorm hard over de kleur.. :fp: Maar dan echt harder dan bij al mijn vorige wagens samen :D

Ik was oorspronkelijk vertrokken voor Estoril, omdat ik dat al heel lang een kleur vind die ik echt :inlove:.

Heb wel de twijfel dat ik het op een gegeven moment beu ga worden.

Heb even getwijfeld over Champagne Quartz, maar dat plan is afgevoerd.

Twijfel nu echt tussen Estoril en Mineral Grau.

 

Config is optisch de volgende:

F30 330e 

M pack

Dakota zwart binnenin

M performance inleglijsten

19" Styling 403 M op de Mineral

19" Styling 442 M op de Estoril

M-sport ophanging

M-sport remmen

Shadowline

Zwarte ramen achteraan en zij-achter

 

Ik heb een voorgevoel dat ik de wagen waarschijnlijk nog een beetje zal verlagen door enkel veren te steken van bvb H&R. De reden is dat ik het gat tussen de band en de kas nog wat te groot vind, zelfs met de 1 cm die eraf is bij een M-Pack.

Ik zit ook met de gedachte te spelen om eventueel wat M-Performance goodies toe te voegen:

Sowieso zwarte nieren

Eventueel front-lip, en kofferspoiler. Maar die komen imo beter over op een Mineral dan op een Estoril.

 

Tijd voor foto's:

Estoril met de M442:

DSC_0169_zps5bcc4850.jpg

DSC_0185_zps007b0e23.jpg

IMG_6310_zps69e68746.jpg

 

Mineral met de M403:

user190418_pic44548_1361047858.jpg

 

user190418_pic44086_1359253324.jpg

 

1521839_703863716301152_627521895_n.jpg

Eentje met de 442M

IMG_0109.jpg

 

m.jpg

 

user190418_pic44547_1361047858.jpg

 

Ik vind Mineral echt een heel knappe kleur, maar er is al zoveel grijs op de baan.

 

Bon. Stemmen, en onderbouwen aub :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik vind Mineral echt een heel knappe kleur, maar er is al zoveel grijs op de baan.

 

Bon. Stemmen, en onderbouwen aub [emoji3]

 

Ik denk er net hetzelfde over, maar met wat M-performance goodies zou ik toch Mineralgrau nemen. Estoril is ook knap natuurlijk, maar Mineral wint het nipt voor mij.

Tansanitblauw + alcantara interieur. [emoji3]

Hier kan ik mij ook wel in vinden, neem dit maar :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, Monterey Jack said:

Ik denk er net hetzelfde over, maar met wat M-performance goodies zou ik toch Mineralgrau nemen. Estoril is ook knap natuurlijk, maar Mineral wint het nipt voor mij.

 

Hier kan ik mij ook wel in vinden, neem dit maar :D

Op een Estoril zou ik bvb de frontlip niet nemen, te opvallend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, toere said:

Mineral Grau is knap als de auto proper staat, maar daar stopt het ook. Doe maar een blauw exterieur kleurtje emoji41.png

Interessant! Zou beide kleuren idd eens vuil moeten zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Tommie said:

Doe maar geen Estoril voor mij, ben ik onmiddellijk beu. Mineralgrau ook op uitgekeken in feite...

Een witte voor mij, of Champagner Quartz.

Ik denk dat Champagner Quartz hier in Belgie een ramp is qua kleur.

Denk echt dat dat een kleur is die altijd proper moet zijn, niet?

 

Lijnen komen ook niet zo goed uit in die kleu vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Champagner Quartz F10 gehad, als de zon niet schijnt is die kleur zeer matig, omdat er een soort van paars/purperen schijn in zit dan. In vol zonlicht is het wel :toere: .

 

Voor mij een Citrinschwarz met oyster/schwarz interieur :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei DDke:

deze bvb vind ik echt :bangingbanana:

 

attachment.php?attachmentid=970045&stc=1

 

Ik vind -als één van de weinigen binnen de firma- Estoril een heerlijke kleur. Maar Estoril geeft wel een beetje een 'Ik ben 25 en dit is mijn eerste BMW'-indruk. 

Ik wil maar zeggen, een man van jouw allure moet wellicht met een chiquere kleur rond rijden.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, RRD said:

 

Ik vind -als één van de weinigen binnen de firma- Estoril een heerlijke kleur. Maar Estoril geeft wel een beetje een 'Ik ben 25 en dit is mijn eerste BMW'-indruk. 

Ik wil maar zeggen, een man van jouw allure moet wellicht met een chiquere kleur rond rijden.

Beetje boy-racer, heb daar ook aan zitten denken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei RRD:

 

Ik vind -als één van de weinigen binnen de firma- Estoril een heerlijke kleur. Maar Estoril geeft wel een beetje een 'Ik ben 25 en dit is mijn eerste BMW'-indruk. 

Ik wil maar zeggen, een man van jouw allure moet wellicht met een chiquere kleur rond rijden.

 

Klopt, maar hij wilt zwarte nieren, m pack en verlagen.  Combineert beter met een sportieve kleur dan met een chique

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je dan deze ziet:

 

attachment.php?attachmentid=902958&stc=1

 

Wat wel zeker is, als het een Estoril wordt, is dat ik er dus geen splitter op ga zetten. Twijfel dan zelfs over de spoiler op de koffer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid