Ga naar inhoud

F30 M Sport Kleurkeuze


DDke

Welke kleur  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Estoril, Mineral of nog iets anders

    • Estoril
    • Mineral
      0
    • Iets anders (specifiëren aub :-) )


Aanbevolen berichten

Wie verplicht jou (zoals je in de openingspost schrijft) om de blauwe met de lelijke velgen te nemen en waarom kan je de knappe velgen enkel nemen met grijs?

Tanzanite + het standaard M-alcantara binnenin. En de M403. Klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mineral grau is een saaie kleu die een opvallende kar vraagt. Op een M3/4 staat dat bvb veel beter.

Een beetje zoals dat vuilzakgrijs op de worstendraaier zijn GT3RS. Dat past niet op een VW Golf bvb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, gTa said:

Wie verplicht jou (zoals je in de openingspost schrijft) om de blauwe met de lelijke velgen te nemen en waarom kan je de knappe velgen enkel nemen met grijs?

Tanzanite + het standaard M-alcantara binnenin. En de M403. Klaar.

Die 403 is een veel 'plattere' velg. Toont ook kleiner dan de 442. Maar vind 'm wel knap op een grijze. 

403 / estoril was  trouwens mijn eerste keuze voor ik als een kip zonder kop begon te twijfelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mineral grau is een saaie kleu die een opvallende kar vraagt. Op een M3/4 staat dat bvb veel beter


In Heule rijdt er een M4 rond in Mineral Grau. Auto is meer vuil dan proper en is echt niet mooi dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, DDke said:

Ok. Maar daar betaal ik 150K VAA op..

 

16 hours ago, Salokin said:

Godverdomme, dit is AM.

 

Inderdaad. dit is het Dilbeek van de autofora: waar dikkenekken thuis zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic. 

 

Dat Ruby red dat Geezer aangaf is inderdaad mooi, en nog es iets dat je niet vaak ziet. Dat Estoril is samen met groen zo een beetje de enige kleuren die je op een 3 ziet buiten grijstinten.

Kennis heeft deze kleur in een X4. Ook verfrissend.

 

2012%20BMW%203%20Series%20Sedan%20F30%20In%20Red%20After%20Rain%20Photoshoot.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen. Ik kan zeggen dat een kleur mooi is of niet, maar buiten fel blauw, rood, groen of wit, herken ik geen kleuren :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic. 
 
Dat Ruby red dat Geezer aangaf is inderdaad mooi, en nog es iets dat je niet vaak ziet. Dat Estoril is samen met groen zo een beetje de enige kleuren die je op een 3 ziet buiten grijstinten.
Kennis heeft deze kleur in een X4. Ook verfrissend.
 
2012%2520BMW%25203%2520Series%2520Sedan%2520F30%2520In%2520Red%2520After%2520Rain%2520Photoshoot.jpg&key=b76b5c933558ad3d31f4d544d40c7506170bdbbfd5090ee461895f98aef5bdde
 

Op die X4 zal het waarschijnlijk Melbourne Red zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, The Swede said:

 

 

Inderdaad. dit is het Dilbeek van de autofora: waar dikkenekken thuis zijn.

Onnozelaar. :D

Ik ben nog altijd een werknemer he, dus een S63 met kapotte motor of een zigeuner-7 zit er helaas niet in voor mij...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, DDke said:

Onnozelaar. :D

Ik ben nog altijd een werknemer he, dus een S63 met kapotte motor of een zigeuner-7 zit er helaas niet in voor mij...

Zijt ge u nu al aan het vereenzelvigen met de M3/Porsche clan? :D

PS: ter info: S heeft al een tijdje een nieuwe motor. En als ik het idee opper die zigeuner 7 weg te doen, wordt dat ook weggestemd. :lolz: 

Tip: deze tijd van het jaar is eerder voor appelsienen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfelde gisteren dus tussen 2 kleuren, en vandaag dankzij jullie tussen een stuk of 10 :fp:

 

Ik ga werken volgens eliminatie:

Zwart: Geëlimineerd: slechte ervaringen mee. Mijn kar slaapt buiten en gaat naar de carwash, en op zwart zie je elke kras, elke vlek.

Zilvergrijs (Glacier) : Geëlimineerd: Enorm gemakkelijk, maar de weg zit al vol met grijze wagens.

Mineral Gray: Geëlimineerd: Wagen moet echt proper zijn om knap te zijn. Beetje zelfde probleem als met zwart, en zoals @ICM zei, 't is geen M3.

Tanzanite: Geëlimineerd: Ik vind het te donker en te braaf. Zo donker dat het lijnen wegvlakt, en ik opnieuw denk dat er een deel van het zwart-probleem ook met Tanzanite zal gebeuren.

Rood: Geëlimineerd. Melbourne rood vind ik een tint te licht, en wat té opvallend. Is een kar die alle dagen voor de zaak gaat staan, dus iets te 'sporty'. Ruby Red kan ik niet vinden in de catalogus, dus denk niet dat het te krijgen is op een F30 in B.

Mondstein: Geëlimineerd. Ik zie amper het verschil met Glacier, en om dan te gaan bijbetalen voor een ander zilvergrijs... Bijkomend, staat niet in de catalogus, dus ik denk ook niet te bestellen op een F30 in B.

Rauchtopaz: Geëlimineerd, wegens niet mijn ding.

 

 

San Marino: Twijfelgeval. Ik vind niet direct een F30 in die kleur. En ze staat ook niet in de catalogus, dus niet te bestellen in B?

Champagner Quartz: Twijfelgeval.. Ik vind dat echt een kleur die alleen knap is in Florida, en als ze proper is. Ik vind ze enorm knap als ze zo wat melkachtig is, een beetje mat. Maar soms blinkt dat en is het echt raar. Denk niet dat ik het zou durven.

 

 

Voorlopig houd ik het dus denk ik op Estoril.

En dan wel ik volgende vorm (zwarte niertjes, geen M Performance splitter, misschien beetje verlaagd:

 

attachment.php?attachmentid=970045%26stc

705eaacdc9b87f9e453cb4079c71e63f.jpg

 

OF...

 

WIT! Merci @Tommie:D

Alpine Wit dan, onder deze vorm:

10087143824_089f33f83b_b.jpg

 

attachment.php?attachmentid=729725&d=134

 

Weet wel niet of ik het durf. Heb gelezen dat de kleur nogal fragiel is, en dat een kras of steenslag op de bumper bvb direct de zwarte plastic onder de verf laat zien.

 

 

 

Nog eens over nadenken...

 

 

Kwa velgen, nu ook terug twijfel. Bedankt @gTa:fp:

Ik was initieel dus vertrokken voor de 403M:

705eaacdc9b87f9e453cb4079c71e63f.jpg

 

blue-1.jpg

 

DSC_0759.JPG

 

Had dit in real live al eens besproken met @ir_fuel, en ik vind ze wat 'plattekes', vooral achteraan. 

 

Daarom was ik dus vertrokken voor de 442M:

IMG_6310_zps69e68746.jpg

 

1.jpg

 

3.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Polygoon said:

En Santorini?

Is wel heel licht. En volgens mij ook niet te verkrijgen.

Begin me trouwens wel af te vragen waar jullie al die kleuren halen :lol:

In mijn prijslijst staat:

300 Alpineweis

668 Schwartz

A96 Mineralweis

A83 Glaciersilber

C08 Platinsilber

B39 Mineralgrau

B65 Jatoba

75 Saphirschwartz

A75 Melbourne red

C10 Mediterran

A89 Imperial

B45 Estoril

 

Individual:

X08 Champagner

X10 Tansanit

X12 Rautopaz

X02 Citrin

490 Brilliantweis

490 Mondstein

 

Individual 'Special Request':

Alleen voor de M3, al die 'Frozen' kleuren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid