Ga naar inhoud

F30 M Sport Kleurkeuze

Welke kleur  

12 leden hebben gestemd

1. 1. Estoril, Mineral of nog iets anders

• Estoril
    • Mineral
      0
    • Iets anders (specifiëren aub :-) )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tanzanite, met een bruin/cognac interieur, veel beter wordt het niet.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
57 minuten geleden zei Ambi:

Tanzanite, met een bruin/cognac interieur, veel beter wordt het niet.

Voila, meer moet dat niet zijn!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 uur geleden zei toere:

Ligt dat niet in Italië?

Griekenland.

En @DDke, alle kleuren kunnen onder Special Request. Ook Carbonzwart bv.

Klopt wel van die zwarte plastic bij steenslag op een witte.

Geplaatst:
22 uur geleden zei Tommie:

Griekenland.

En @DDke, alle kleuren kunnen onder Special Request. Ook Carbonzwart bv.

Klopt wel van die zwarte plastic bij steenslag op een witte.

Carbonzwart :inlove:

Geplaatst:

Ik denk...

dat ik naar nonkel @gTa ga luisteren:

IMG_1621.JPG

100% dezelfde..

Hier komt dan wel geen m performance addenda op aan de buitenkant. Behalve zwarte niertjes..

• Vind ik leuk 9
Geplaatst:

Eer wie ere toekomt: ik was niet de eerste die die optie naar voor schoof. Ik herinner me alvast Lotuzzz maar ik denk dat er mij zelfs nog iemand voor was.

Tip: laat ook het zijdelingse ///M-badgeke eraf. Da's een gratis optie.

Geplaatst:

En slaap nog even over die zwarte niertjes, zoveel nachtjes als nodig om dat idee te laten varen!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Eer wie ere toekomt: ik was niet de eerste die die optie naar voor schoof. Ik herinner me alvast Lotuzzz maar ik denk dat er mij zelfs nog iemand voor was.

Tip: laat ook het zijdelingse ///M-badgeke eraf. Da's een gratis optie.

Laat die eens mooi staan.

Geplaatst:
Laat die eens mooi staan.

Om welke zinnige reden zou je dat in godsnaam doen?

EEEEEEEY LOOK AT ME I'M COOL I DRIVE AN M CAR YEEEEH

Sorry. :D

Understatement is chic. Die kar heeft al genoeg badges en valt al genoeg op van zichzelf. Zij die er wat van kennen, weten dat het een M Pack is, zij die er helemaal niks van kennen zien het als goeiekope stoef (je kan die logootjes ook in de Supra Bazar kopen) en de heel kleine overblijvende groep personen gaat adviseren om die kar nog tegen de grond te meppen en er ultradeep concave 21" rims onder te vijzen met getrokken bandjes. :D
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik was eigenlijk van plan om de edrive logo's eraf te laten, en de mmetjes op de zijkant en de 330e op de achterkant erop te laten.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
7 minuten geleden zei gTa:

Om welke zinnige reden zou je dat in godsnaam doen?

EEEEEEEY LOOK AT ME I'M COOL I DRIVE AN M CAR YEEEEH

Sorry. :D

Understatement is chic. Die kar heeft al genoeg badges en valt al genoeg op van zichzelf. Zij die er wat van kennen, weten dat het een M Pack is, zij die er helemaal niks van kennen zien het als goeiekope stoef (je kan die logootjes ook in de Supra Bazar kopen) en de heel kleine overblijvende groep personen gaat adviseren om die kar nog tegen de grond te meppen en er ultradeep concave 21" rims onder te vijzen met getrokken bandjes. :D

Omdat je een M Pack hebt. Of moet je dat ook wegdenken? Een M heeft een M-badge achteraan, een M Pack heeft badges aan de zijkant en da's héél knap.

Geplaatst:

Ge moet vooral doen wat ge zelf wil, het forum beslist niks :D

Geplaatst:

Het forum zal u vertellen wat cool is, en toevallig is cool wat ge wilt :)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Volgende wordt een Citroën denk ik :D

Geplaatst:
Ik was eigenlijk van plan om de edrive logo's eraf te laten, en de mmetjes op de zijkant en de 330e op de achterkant erop te laten.

Weet eigenlijk niet of de eDrive logo's op de C-stijl eraf te halen zijn. Als je af-fabriek besteld zonder logo's staan deze er altijd op.

Zou wel eens kunnen dat ze in de carrosserie vast zitten ovw dat de hulpdiensten weten dat het voertuig elektrisch geladen is.

Iemand die dit weet?
Geplaatst:

Het klopt inderdaad dat de logo's er in principe niet af 'mogen' owv de hulpdiensten. Maar ze gaan er wel af, is hetzelfde als monogram achteraan: warmtepistool er op 't valt er af.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waar hangen die logo's dan nog overal, behalve de C-stijlen? Bij sommige crashes zullen deze toch niet meer zichtbaar zijn...

Geplaatst:
42 minuten geleden zei DDke:

Zo doede gij da.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je ziet toch duidelijk dat dit een hybride is ?  Het extra-luikje waar de stekker zit, bv.

Geplaatst:
6 hours ago, Stancke said:

Weet eigenlijk niet of de eDrive logo's op de C-stijl eraf te halen zijn. Als je af-fabriek besteld zonder logo's staan deze er altijd op.

Zou wel eens kunnen dat ze in de carrosserie vast zitten ovw dat de hulpdiensten weten dat het voertuig elektrisch geladen is.

Iemand die dit weet?

Je kan idd niet zonder bestellen, maar ze gaan er wel af.

5 hours ago, Lotuzzz said:

Waar hangen die logo's dan nog overal, behalve de C-stijlen? Bij sommige crashes zullen deze toch niet meer zichtbaar zijn...

Geen idee. Nergens aan de buitenkant denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in