Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 2 november 2017 Auteur Geplaatst: 2 november 2017 Klein soundclipje van vandaag met de Lotus: 4 2 Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 2 november 2017 Geplaatst: 2 november 2017 Klein soundclipje van vandaag met de Lotus: Knappe auto! En knap geluid, uwe lotus overheerste vandaag in zolder :-). 1 Quote
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 Spannend momentje op 1:10... Quote
Capitol 630 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 1 stintje kunnen meerijden als passagier: wat een kar en wat een piloot.Constant acceleratie, fantastisch geluid, wat een beleving! Maar je moet bij de les blijven, want bij elk toerental kan hij uitbreken en dan moet je zeer snel zijn! Jokke heeft meer dan 1 save moeten doen, ook aan hoge snelheid. Maar ondertussen zien die saves er zo naturel uit, dat het een plezier is om te zien. Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 Ziet er mij echt een fenomale fun kar uit. Klinkt ook fantastisch op die filmpjes Heel benieuwd naar! Zou deze heel graag eens beleven bij mogelijkheid (off topic: welke app gebruik je voor die dialogs op je filmpjes?) Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 2 uren geleden, Capitol zei: 1 stintje kunnen meerijden als passagier: wat een kar en wat een piloot. Constant acceleratie, fantastisch geluid, wat een beleving! Maar je moet bij de les blijven, want bij elk toerental kan hij uitbreken en dan moet je zeer snel zijn! Jokke heeft meer dan 1 save moeten doen, ook aan hoge snelheid. Maar ondertussen zien die saves er zo naturel uit, dat het een plezier is om te zien. Dan zou ik het geen save meer noemen Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 november 2017 Auteur Geplaatst: 3 november 2017 27 minuten geleden, B3noît zei: Ziet er mij echt een fenomale fun kar uit. Klinkt ook fantastisch op die filmpjes Heel benieuwd naar! Zou deze heel graag eens beleven bij mogelijkheid (off topic: welke app gebruik je voor die dialogs op je filmpjes?) Videopoad video editor. Quote
Fille 800 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 Klinkt echt magistraal lekker ! Wat een sound man Jokke, merk je nu verschil qua motor nu t.o.v. je eerste keer on track ermee? Motor meer losgekomen, de volle 380 pk? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 november 2017 Auteur Geplaatst: 3 november 2017 4 minuten geleden, Fille zei: Klinkt echt magistraal lekker ! Wat een sound man Jokke, merk je nu verschil qua motor nu t.o.v. je eerste keer on track ermee? Motor meer losgekomen, de volle 380 pk? Ja het voelt of hij heeft wel wat pk extra nu :D:D:D Quote
Fille 800 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 52 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Ja het voelt of hij heeft wel wat pk extra nu :D:D:D In dit filmpje t.o.v. uw eerste filmpje met de auto op Zolder toch wel behoorlijk verschillend, dat ie nu "pak" vlotter is precies. Ie lijkt vlotter door te trekken (rpm gewijs) en precies hogere begrenzer? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 november 2017 Auteur Geplaatst: 3 november 2017 4 minuten geleden, Fille zei: Ik dit filmpje t.o.v. uw eerste filmpje met de auto op Zolder toch wel behoorlijk verschillend, dat ie nu "pak" vlotter is precies. Ie lijkt vlotter door te trekken (rpm gewijs) en precies hogere begrenzer? Je hebt een goed oog Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 24 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Videopoad video editor. Bedankt voor de reply; ik bedoelde eigenlijk eerder hoe je de data verkrijgt om dan inderdaad toe te voegen tot je video materiaal Quote
Timo 16.104 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 Die Turbo... hoe dik, duur en snel dat ook is je hebt niks sound. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 november 2017 Auteur Geplaatst: 3 november 2017 6 minuten geleden, B3noît zei: Bedankt voor de reply; ik bedoelde eigenlijk eerder hoe je de data verkrijgt om dan inderdaad toe te voegen tot je video materiaal Ah ok dat is van Aim zelf. Als je hun camera en datalogger verbindt met elkaar gaat dat "automatisch" De data betreft gas of rem (staat nog niet op punt) komt uit de ecu stekker, die je ook kan verbinden met de aim datalogger. 1 Quote
Capitol 630 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 Dan zou ik het geen save meer noemen [emoji4]Zolang het niet zelf uitgelokt is, noem ik het toch een save [emoji6] Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 34 minuten geleden, Fille zei: Ik dit filmpje t.o.v. uw eerste filmpje met de auto op Zolder toch wel behoorlijk verschillend, dat ie nu "pak" vlotter is precies. Ie lijkt vlotter door te trekken (rpm gewijs) en precies hogere begrenzer? Ook wat frisser nu, of vergis ik me... Kistjes zijn ook vatbaar voor heat soak dacht ik? Quote
Capitol 630 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 Er zit waterkoeling op nu, dus heat soak mag geen probleem meer zijn. Quote
Onehp 16 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 EX460 kit? Met wat minder pk voor de betrouwbaarheid? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 november 2017 Auteur Geplaatst: 3 november 2017 12 minuten geleden, Onehp zei: EX460 kit? Met wat minder pk voor de betrouwbaarheid? BOENK er op Idd paar wijzigingen - sportcat - sport luchtfilter - kleinere poelie - + 0.1 bar compressor - remap (lineair) - charge cooler - carbon airbox - rpm limiter +200 Te overwegen: - LSD - Betere banden Quote
Capitol 630 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 Wat bevat zo'n EX460 kit dan? Waterkoeling kit en/of ook nog motorische aanpassingen (uitlaat,..) ? Op hoeveel pk draait ie nu dan ongeveer?De kit staat hierboven uitgelegd in Jokke zijn post.Hoeveel PK? De naam van de kit verraadt het PK doel van de kit. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 november 2017 Auteur Geplaatst: 3 november 2017 Ik zou nu op 450pk zitten. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 november 2017 Auteur Geplaatst: 3 november 2017 Nog een mooi gevechtje met een 991 GT3RS van Manthey (mannen waren daar met een remork van Manthey, twee mechaniekers van Manthey). Ding had geweldige grip en power. Moest wat aan de bak..... 4 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.