flupke73 10.963 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 30 minuten geleden, PJH zei: Ik word er gvd geil van kijk toch maar eerst op je ei-sprong-app of het wordt een Maclaren Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 3 november 2017 Geplaatst: 3 november 2017 Ik word er gvd geil vanIs de uitlaat dik genoeg voor uw manuele pook? [emoji2][emoji12] Quote
Waky 975 Geplaatst: 5 november 2017 Geplaatst: 5 november 2017 Op 11/3/2017 om 16:31, Jokke_vlo zei: Nog een mooi gevechtje met een 991 GT3RS van Manthey (mannen waren daar met een remork van Manthey, twee mechaniekers van Manthey). Ding had geweldige grip en power. Moest wat aan de bak..... Waar zie jij dat gevechtje? Porsche man heeft ballen maar mist bijna elke apex of stuurt te vroeg in. Die porsche gaat wel als een raket, pak meer grip, maar jij overklast hem als piloot spijtig dat hij na zijn sortie de handdoek gooit ... of die dacht plots het SC was lol Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 5 november 2017 Auteur Geplaatst: 5 november 2017 Hij had al twee serieuze foutjes gemaakt, denk dat hij zich niet meer comfy voelde. Idd die Porsche is een stuk sneller en meer grip met zelfde piloot. Weegt amper een goede 100 kg meer als de Exige, heeft pak meer downforce , meer pk en een PDK. Ik vond mezelf hier toch niet super als piloot ook niet. Ben nog niet “een” met deze set up en heb eveneens gevoel dat ik nog werk heb aan afstelling. Vraag ook steeds of ik best gas minder om optimale tractie te zoeken of misschien beter kan blijven stampen en wat bruter rijden. Soit ik moet eens een dagje zinder passagiers gaan rijden en naar de juiste mix zoeken Op het Lotus forum “you can keep up at the straight”. Yeah right ik kom 3 keer beter uit de bocht dat wordt even vergeten. Want puur 1 op 1 acceleratie is deze Manthey GT3 sneller Quote
Onehp 16 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Ondertussen is er al de 430 ook hé. Van Jokke zijn filmpjes te zien zou die ook een LSD nodig hebben... Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 8 december 2017 Auteur Geplaatst: 8 december 2017 De 430 dat gaat nog een pak schelen. Hier met de auto uit de test hetzelfde probleem als mij, de geclaimde 375pk bleek er 343 aka idem aan een gewone Exige V6 Quote
fuxhound 793 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 3 minuten geleden, Onehp zei: Ondertussen is er al de 430 ook hé. Van Jokke zijn filmpjes te zien zou die ook een LSD nodig hebben... Tegen dat er iemand die heeft getest, heeft Lotus weer een "nieuw" model gelanceerd. 1 Quote
Capitol 630 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Maar ik ben toch eens benieuwd naar de testbank en rondetijden van de 430 vooral ivm chargecooled motor. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.