Ga naar inhoud

BMW430i GC of Audi A5 sportback 2.0 tfsi Quattro


gupe

BMW430i GC of Audi A5 sportback 2.0 tfsi Quattro  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke auto

    • BMW430i GC
    • Audi A5 sportback 2.0 tfsi Quattro


Aanbevolen berichten

Omdat er ook mensen zijn voor wie er een auto naast BMW bestaat. Persoonlijk vind ik de nieuwe S5 een superknappe wagen met een dijk van een motor die knap klinkt.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom het waarschijnlijk een BMW gaat worden.. omdat Audi vele malen duurder is in vergelijking met BMW. Opties bij Audi zijn verschrikkelijk duur.
Een 440i kost evenveel als een dezelfde uitgeruste A5 2.0 tfsi Quattro.
Waarschijnlijk wordt het toch de 430i. Tijdens vorig testweekend zat ik al op 10l verbruik. Wel sportief mee gereden , prachtige motor trouwens.
Zo dadelijk de 440i ophalen.[emoji3]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Testweekends zijn al weer 3-4 weken achter de rug en ga deze maand mijn nieuwe bestellen .

De 440i is natuurlijk een pracht van een motor maar ik vind het iets overdreven voor de Belgische wegen , de 430i is meer dan voldoende.

Ondertussen ook nog naar de A5 Sportback gaan kijken , prachtig interieur maar ik heb moeite met de lijn . Ik vind de 430i mooier.

Eveneens nog naar iets heel anders gaan kijken , de Mercedes GLC 250.  Mijn wederhelft zou liever een hogere instap hebben dus voor deze SUV gaan kijken .

Ook een prachtig interieur maar een Mercedes ..... mmmm, toch mijn twijfels over.

Waarschijnlijk gaat het toch de 430i worden , wacht enkel nog op de facelift. Waarschijnlijk wordt deze volgende week voorgesteld.

 

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar het autosalon geweest en naar de Closed Room op de BMW stand geweest. Nieuwe 4 stond er en ziet er prachtig uit. Nieuwe lichten en achterlichten en nieuw display.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei The Swede:

Zou 430i nemen. 6-cilinder > 4 cilinder

Dan zijt ge er helaas aan voor de moeite want dat is een 4 cilinder. Enkel de 440i, 430d en 435d zijn zescilinders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Ik heb met de 430i en de 440i twee weekends mogen rijden en ga toch voor de 430i. Is een pracht van een motor en meer als voldoende voor mij. Voor die 10000 EUR verschil in prijs neem ik liever opties op de 430i.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een offerte liggen voor een Giulia veloce benzine.
Maar ..... ik twijfel aan de betrouwbaarheid van deze nieuwe Giulia. Ik rij nu 6 jaar met BMW en nog 0,0 problemen mee gehad dus ....
Giulia is wel een prachtige wagen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ter info , het is een 430i GC geworden.  Levering eind april ;)

Kleur Individual  Champagner Quartz met 398 Orbitgrau velgen ( met sportbanden )

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid