Ga naar inhoud

2017 Suzuki Swift


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben er ook niet wild van, afwachten hoe de Sport er gaat uitzien. Las ergens dat het een 1.4 turbo zal zijn, enkel met 4 deuren.

Jammer van die 4 deuren, op zo'n kleine auto lijkt dat nergens op, vind ik. Een turbo was te verwachten, ook jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Mensen zoals ik waarschijnlijk, die niet veel geld willen besteden aan een auto en tevreden zijn met een laag verbruik, cruise control en airco. Bizar genoeg bestaan die ook :-) en kunnen die ook autoliefhebber zijn, thank you very much.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen zoals ik waarschijnlijk, die niet veel geld willen besteden aan een auto en tevreden zijn met een laag verbruik, cruise control en airco. Bizar genoeg bestaan die ook :-) en kunnen die ook autoliefhebber zijn, thank you very much.

Dan zijn er genoeg alternatieven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Timo said:


Dan zijn er genoeg alternatieven.

Welke? En op welke manier zijn die dan beter voor iemand die niet geïnteresseerd is in badge en weinig in uiterlijk?

6 hours ago, Alexanderr said:

Na je deelname in Temptation Island is er allicht voldoende geld voor een echte auto?

Tell me, waarmee is het toegestaan te rijden gezien "mijn" imago?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Marvin said:

Welke? En op welke manier zijn die dan beter voor iemand die niet geïnteresseerd is in badge en weinig in uiterlijk?

Dacia

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, ir_fuel said:

Dacia

Ik dacht nog: wie zal de eerste zijn. Voorspelbaarheid :inlove: ...

Uiterlijk, daar kan iedereen over discussiëren. Ik vind dat ook niet echt een mooie auto. Maar in dat segment zijn er niet veel beauties zeker? Er zijn wel meer saaie auto's (Skoda Fabia, Hyundai i20, Kia Rio, VW Polo).

Die Swift vind ik verder niet verkeerd: 900 kg en 110 pk. Dat gewicht: knap toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Marvin said:

Die Swift vind ik verder niet verkeerd: 900 kg en 110 pk. Dat gewicht: knap toch?

Citroen C4 Cactus eens checken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eens benieuwd voor de Swift Sport. Vroeger moesten we hopen op atmosferisch, de volgende wordt al zeker een turbo. Maar tegenwoordig moeten we al hopen op 4 cylinders en niet 3...

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, Polygoon said:

Zo'n 3 cilinder brengt nochtans een leuke sound met zich mee.

En ook meer trillingen, zoals de Autoweek review zegt. Bij de Nissan Pixo was het ook van dat, rammelen voor zot bij stationair toerental. Bij mijn ex Seat Ibiza 1.4tdi ook, precies een tractordiesel.

Daarom dat ik zo weigerachtig tegenover 3 cilinders sta en het jammer vind dat de Fiesta ST ook met eentje zal komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei 3000:

Ben eens benieuwd voor de Swift Sport. Vroeger moesten we hopen op atmosferisch, de volgende wordt al zeker een turbo. Maar tegenwoordig moeten we al hopen op 4 cylinders en niet 3...

Ben ook benieuwd, stel dat die 150 pk voor 900 kilo zal hebben kan dat nog leuk worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die is ook serieus achteruit gegaan in the looks department.. 

Oogt ook een stuk ronder en vrouwelijker dan de vorige twee. But not in a good way.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid