Mich 2.481 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 Volledig mee eens@Carlito 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 Spijtig dat je zelden zicht hebt op hoe een auto door de vorige eigenaar(s) werd gebruikt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 Vandaar dat ik dus geen probleem heb daarmee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jochen 5.176 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 De 2.0TFSI zou er ook problemen mee hebben maar tot nu toe heb ik er zuiver ik weet heb last van (215kkm).Zoals Carlito zegt eerder olie in het inlaat circuit (condensatie van de carterontluchting). Iedere onderhoud haal ik de darm van de intercooler los om de olie eruit te laten lopen. . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 Bij de GTI heb ik dit jaar de inlaat en vooral de kleppen langs inlaatzijde laten reinigen. Waren na 110K km al mooi aangekoekte bloemkooltjes geworden... Nog steeds draait hij niet altijd zo zuiver zoals ik zou willen, maar 't is miniem en stoort op zich niet. Ik rij er dan ook heel weinig mee en mijn vriendin rijdt doorgaans rustig kerktoren verkeer, dusja. Is helaas iets waar je rekening mee moet houden naar onderhoud toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 Bij de GTI heb ik dit jaar de inlaat en vooral de kleppen langs inlaatzijde laten reinigen. Waren na 110K km al mooi aangekoekte bloemkooltjes geworden... Nog steeds draait hij niet altijd zo zuiver zoals ik zou willen, maar 't is miniem en stoort op zich niet. Ik rij er dan ook heel weinig mee en mijn vriendin rijdt doorgaans rustig kerktoren verkeer, dusja. Is helaas iets waar je rekening mee moet houden naar onderhoud toe.Golf 6 of 7 GTI?Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 26 minutes ago, BlackFox said: Bij de GTI heb ik dit jaar de inlaat en vooral de kleppen langs inlaatzijde laten reinigen. Waren na 110K km al mooi aangekoekte bloemkooltjes geworden... Nog steeds draait hij niet altijd zo zuiver zoals ik zou willen, maar 't is miniem en stoort op zich niet. Ik rij er dan ook heel weinig mee en mijn vriendin rijdt doorgaans rustig kerktoren verkeer, dusja. Is helaas iets waar je rekening mee moet houden naar onderhoud toe. Hoe heb je dat laten reinigen? (D'r zal hier wel éne zeggen dat ik die van mij niet moet kuisen gelijk ik die camion aftrap ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.194 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 34 minuten geleden zei BlackFox: Bij de GTI heb ik dit jaar de inlaat en vooral de kleppen langs inlaatzijde laten reinigen. Waren na 110K km al mooi aangekoekte bloemkooltjes geworden... Nog steeds draait hij niet altijd zo zuiver zoals ik zou willen, maar 't is miniem en stoort op zich niet. Ik rij er dan ook heel weinig mee en mijn vriendin rijdt doorgaans rustig kerktoren verkeer, dusja. Is helaas iets waar je rekening mee moet houden naar onderhoud toe. Waarom koop je dan een GTI? Af en toe knallen is goed voor de motor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 35 minuten geleden zei korneeldebruyn: Golf 6 of 7 GTI? Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk 6. 16 minuten geleden zei The Swede: Hoe heb je dat laten reinigen? (D'r zal hier wel éne zeggen dat ik die van mij niet moet kuisen gelijk ik die camion aftrap ) Bij een onafhankelijke VW garage, mechanieker heeft alles gedemonteerd en met chemische rotzooi en een hoop borsteltjes en stofzuigers aan de slag gegaan 8 minuten geleden zei Krikkie: Waarom koop je dan een GTI? Af en toe knallen is goed voor de motor. Gekocht voor mijn vriendin. Af en toe kan ik er zo ook mee knallen En benzine is beter voor korte afstanden en zo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jochen 5.176 Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 Bij de GTI heb ik dit jaar de inlaat en vooral de kleppen langs inlaatzijde laten reinigen. Waren na 110K km al mooi aangekoekte bloemkooltjes geworden... Nog steeds draait hij niet altijd zo zuiver zoals ik zou willen, maar 't is miniem en stoort op zich niet. Ik rij er dan ook heel weinig mee en mijn vriendin rijdt doorgaans rustig kerktoren verkeer, dusja. Is helaas iets waar je rekening mee moet houden naar onderhoud toe.Lage toeren is niet ideaal voor die motoren he, dan roeten ze het meest zeggen ze.Ik probeer dat zoveel mogelijk te vermijden! Wat kost zo'n kuisbeurtje als ik mag vragen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 31 december 2016 Delen Geplaatst: 31 december 2016 Weet het niet meer vanbuiten. Was dicht tegen de 200 EUR dacht ik. Is er ook een 4tal uur ofzo mee bezig geweest. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
8000 22 Geplaatst: 31 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2016 Op 30-12-2016 om 11:52 zei The Swede: Probleem is dat we hier over Jappen bezig zitten en ik zet er geld op dat onze TS eigenlijk mofse brol in gedachte had... (T)FSi? Nee, ik had geen Duitse wagens in gedachten. Ik zit met het idee om een MX5 ND aan te schaffen. Dacht eerst, zo'n Mazda is een oerbetrouwbare gewone atmosferische 16 klepper zoals ik nu heb, en ik ga daar nooit zever aan hebben. Dan lees ik in Autobild een artikel over roetuitstoot bij benzinemotoren (!), dat deze MX5 ook directe inspuiting heeft...En dat lijkt nu toch niet het 8e wereldwonder te zijn. Zuinig ja, maar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.