Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hmmmm, mjah dat panodak maakt de rechtse wel immens lelijk (dat trekt op geen hol hoe dat zilver nog een beetje naar binnen krult en dan toch plots onderbroken wordt, wie vindt zoiets uit?!?). Maar die nieuwe C is wel een steengoeie auto. Heb er nu al enkele keren in gereden en da's echt een puike kar. De vorige is vooral binnenin echt stokoud geworden, erg snel.

Geplaatst:

Klopt, van dat panodak..

Over de binnenkant kan ik niet echt meespreken. Ben immers ook pre-2000 wagens gewoon. :D Buitenkant van de 204 (fl) vind ik toch vrij tijdloos. Denk dat de 205 er sneller verouderd zal uitzien. Ik let nu meer op 205's. Viel me op dat de vorm van de voorste wielkassen wel nog redelijk geslaagd is (mooi 'uitgeklopt' zoals bij de 204), maat helaas hebben ze dit achteraan helemaal afgevlakt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kan er mij iemand hier het chassisnummer van een E klasse checken? Kwestie van onderhoud, gedane kosten, ...

Gaat om een model van 2014.

Geplaatst:

Beperkt wel ja.

Onderhoud: Als de garage Digitaal Service Boek ingevuld heeft wel

Gedane kosten: Als het onder garantie/coulance of service contract is kan je zien wat er gebeurd is, niet hoeveel het gekost heeft

Geplaatst:
On 6/24/2016 at 7:42 PM, Stabilo Boss said:

lekker fout 

13355493_1628651674120519_1740600038_n.j

Echt jaren 80 stijl. Wij wouden ook kruisspaakvelgen of Borbets onder den onzen, liefst met foute spoilers en SEC neus :lol:

On 8/24/2016 at 2:58 PM, Soul said:

84683510928438.jpg

Lekker SM gehalte :inlove:

Geplaatst:

Gruwelijk lelijke auto, en deze versie maakt het er niet beter op.

Geplaatst:

Onze hotelier in Saas Fee reed daar mee. Even mee meegereden: weinig negatiefs van te zeggen. Als petrolhead die zelf wil schakelen in een rwd kar (idealiter atmo sixpack of nog groter) koop je dat niet, maar toch. Rijdt en zit comfy, stuurt lekker, gaat oerend hard en vraagt niks input. En in een andere kleurencombinatie alvast niet lelijk, toch niet (veel) lelijker dan een X1, vind ik.

Geplaatst:

Ik heb 1
Zoals gta zegt oerendhard maar geen beleving

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:

Hoeft en kan ook niet. Da's geen petrolhead kar. Maar daarom niet slecht, integendeel.

Geplaatst:

Volgens mij rijdt over een Lotus 2-Eleven zonder schade aan één van beide wagens. :shock:

Geplaatst:

Belachelijke auto eigenlijk. Is zoiets dat één keer leuk is voor de grap maar daarna zit je ermee.

Geplaatst:

Zijn dat geen taxiplaten? :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid