Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
55 minuten geleden zei gTa:

, maar ik denk dat de meesten nog altijd blij zijn met een zo groot mogelijke vleugel op de kont van hun "GT".

Doe maar iets subtiel voor mij.

Geplaatst:

Idem. Ik zou vermoedelijk 1.000 ballen neertellen om op "mijn" 991.2 GTS de minimale ducktail te hebben. :oops: 

Geplaatst:

Dat kleine lipje is idd knap.

Geplaatst:

Mooie dan die "ducktail-bobbel" van de 991.1 iig, dat was het toch echt niet qua looks, imo.

Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Mooie dan die "ducktail-bobbel" van de 991.1 iig, dat was het toch echt niet qua looks, imo.

Ik vond dat nu net wel, 991.1 (zeker non-gts) met een ducktail is :inlove: 

Geplaatst:

Snap ik, maar ik vond de uitvoering van het idee gewoon niet zo denderend. :oops: 

Geplaatst:

Aangezien ik toch wel een beetje een tuner ben, heb ik wat liggen zoeken om achterop de GTS toch een spoilertje te hebben. De Ducktail vond ik ook niet echt 100%, temeer je dan ook dat typisch zwart lammellenrooster niet mag behouden, en moet omzetten naar een standaard rooster in carrosseriekleur. Het einge spoilertje dat ik doenbaar vond, en ook fel gelijkt op dat klein spoilertje van de 991.2 GTS is dat van Vorsteiner.

tag_991_gts_hre-5.jpg

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Lijkt goed op wat Porsche op de 991.2 aanbiedt als "SportDesign Pack". Niet mis.

Geplaatst:

Is wel knap! Ook lekker subtiel

• 2 weken later...
Geplaatst:

Für normale Menschen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Nu ik dat zo zie...

porsche-991--mkii-c431209092017111007_9.

... heb ik ergens een klein 'daar mist wat op de kont'-gevoel.

Vanuit andere gezichtspunten wel absurd lekker. :inlove: 

Geplaatst:
21 uur geleden zei Daggie:

Für normale Menschen.

Wordt vandejaar 70. Zuidduits accent.

Geplaatst:

Zijn natuurlijk allerminst flatterende foto's. Maar de spec is iig vreselijk, ja. Grondlak, velgen met rode biesjes, ... :fp:  :D 

Geplaatst:

Ziet er geweldig uit maar inderdaad niet in die configuratie.

Geplaatst:

Heeft zo'n 'touring' een achterbank?

Geplaatst:

Nog geen officiële bevestiging. Er is gelekt dat de touring ook met het Clubsport pack kan gecombineerd worden, maar daar stond niks bij over het wegvallen van de achterbank.

Het zou geen onlogische keuze zijn, er zijn nog wel mensen zoals jij die een 911 met noodzitjes achteraan willen maar dan in "GT-spec". Misschien wordt een achterbank een optie. Ofwel komt 'ie er standaard mee en is 't zoals bij de GTS coupés een gratis optie om de achterbank te laten vallen. Worst case is 'ie 2-zits only.

Geplaatst:

Clubsport omvat per definitie een rolkooi dus ik zie het niet gebeuren.

Los daarvan zou ik ook de komst van een GT met achterbank toejuichen, al was het maar om bepaalde forummers nog eens te zien :inlove: 

Geplaatst:

Alles kan voor geld zeker? Moet natuurlijk wel gehomologeerd zijn.

Geplaatst:

Dat is 'm. 

Optisch ook veel mooier dan de sportuitlaat van de gewone 991.2.

Geplaatst:

Als er een achterbank kan besteld worden, dan zou ik zo'n touring bestellen, en zo'n grote achterspoiler laten naplaatsen.

Als er geen achterbank kan besteld worden, dan zou ik een gewone GT3 bestellen met clubsport pakket.

Geplaatst:
2 minutes ago, BMWMB said:

Als er een achterbank kan besteld worden, dan zou ik zo'n touring bestellen, en zo'n grote achterspoiler laten naplaatsen.

Als er geen achterbank kan besteld worden, dan zou ik een gewone GT3 bestellen met clubsport pakket.

Jij zou een Touring bestellen (i.e. een GT3 zonder spoiler), om er een spoiler op na te plaatsen? Ok! :lolz:

• Vind ik leuk 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid