Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 3-8-2017 om 21:21 zei gTa:

GT3 zonder vaste achtervleugel en met achterbank.

Heeft die opklapbare spoiler dan hetzelfde effect als hun vaste vleugel? Indien ja, geven ze toch stilletjes toe dat de gt3 vleugel meer voor de show is? Want als de gt3 vleugel zoveel beter is, moet de touring gevaarlijker/listiger worden om mee te rijden? ( ik denk gewoon terug aan de terugroepactie van de tt indertijd voor zijn befaamde spoilertje na te plaatsen) 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het zal met de kleine vleugel meer dan prima rijden... maar als je chrono's wil najagen op circuit, heb je beter de echte GT3 spoiler. Niks listig aan.

Geplaatst:
14 hours ago, tuscani said:

Heeft die opklapbare spoiler dan hetzelfde effect als hun vaste vleugel? Indien ja, geven ze toch stilletjes toe dat de gt3 vleugel meer voor de show is? Want als de gt3 vleugel zoveel beter is, moet de touring gevaarlijker/listiger worden om mee te rijden? ( ik denk gewoon terug aan de terugroepactie van de tt indertijd voor zijn befaamde spoilertje na te plaatsen) 

Bij de 911R hebben ze een diffusor onder de auto "moeten" plaatsen + opklapbare spoiler van de cabrio's (klapt een paar graden hoger) om voldoende downforce te genereren om aanvaardbaar te zijn aan hoge snelheden. De nieuwe GT3 heeft nu ook die diffusor + vaste achtervleugel (= méér downforce dan 991.1 GT3) en de Touring krijgt die diffusor blijkbaar ook (=911R).

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Bij de r had ik idd die bedenking ook al. Merci voor de uitleg.

• 2 weken later...
Geplaatst:
On 06/08/2017 at 0:40 AM, Alexanderr said:

IMG_8646.JPG

Zo moet het.

Ipv al die diesel-suv's.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Zo moet het.

Ipv al die diesel-suv's.

Miljaarde, die 918 [emoji7]
Geplaatst:

Dat doet het toch niet voor mij. Er ontbreekt iets.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idd, een GT3 moet een spoiler hebben.

Geplaatst:

Ik vind het fantastisch. Zeker nu de beweegbare spoiler ook niet is uitgeklapt. :inlove: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei BMWMB:

Idd, een GT3 moet een spoiler hebben.

Een porsche zonder spoiler is net zoals een vrouw zonder oo.

Geplaatst:
5 uur geleden zei Gastje:

Sure, da's waarom dit zo ongeveer het meest herkenbare silhouet ter wereld is:

18989d1417282521-986-silhouette-sketch-s

:D 

Ik vind ook de 991 duidelijk 't mooist met de vlakke achterkant. Helaas wordt de kont "zonder" spoiler ook de lelijkste als de spoiler gaat uitklappen. (Maar die zie je zelf nooit, want is enkel als je rijdt (tenzij je 't met 't knoppeke doet maar je zou stom moeten zijn om dat te doen) dus why bother.)

Geplaatst:
9 uur geleden zei gTa:

Sure, da's waarom dit zo ongeveer het meest herkenbare silhouet ter wereld is:

18989d1417282521-986-silhouette-sketch-s

:D 

Ik vind ook de 991 duidelijk 't mooist met de vlakke achterkant. Helaas wordt de kont "zonder" spoiler ook de lelijkste als de spoiler gaat uitklappen. (Maar die zie je zelf nooit, want is enkel als je rijdt (tenzij je 't met 't knoppeke doet maar je zou stom moeten zijn om dat te doen) dus why bother.)

Ik geef je gelijk .

IMG_0259.JPG

Geplaatst:

Dat is het silhouet van de turbo GAST!

Geplaatst:
19 minuten geleden zei vince522:

Dat is het silhouet van de turbo GAST!

Mooi hé .

Geplaatst:
16 uur geleden zei Gastje:

Niet elke Porsche moet een spoiler hebben, maar een GT3 wel.

Geplaatst:
1 uur geleden zei Gastje:

Ik geef je gelijk .

IMG_0259.JPG

Uiteraard dat de evolutie van het silhouet van de 911 turbo wél telkens een achtervleugel heeft.  Maar de 911 turbo is maar één versie van de 911.

Ik vind 't trouwens superknap, zo'n vleugel, maar van die ongenuanceerde, kort-door-de-bocht stellingen als "een Porsche zonder vleugel is als een vrouw zonder ...", njah, daar krullen mijn tenen van.

Geplaatst:

Ze gaan dat uit marketingredenen nooit doen ("GT" sells), maar ik zou deze gewoon een andere naam geven (911 Touring of wat dan ook). 

Geplaatst:

Ik snap je post niet goed, die auto komt er toch? Er zijn zelfs al screenshots van de Car Configurator (Porsche had bepaalde tekst wat te voorbarig gereleased) te vinden waaruit af te leiden viel dat het touring pack een eigen optiecode heeft als "optie" voor de GT3. Je kan de touring pack zelfs met het clubsport pack combineren, gek genoeg. Dus géén achtervleugel maar wél een rolbeugel achteraan e.d.

Geplaatst:

Post is idd onduidelijk: ik zou liever hebben dat ze voor deze wagen een eigen nomenclatuur beginnen, dus niet uitbrengen onder naam GT3 maar bv 911 Touring. Maar dat zullen ze nooit doen omdat de naam GT3 bij een bepaald publiek goed zal verkopen. Dat het niet zo zal zijn weet ik, en de quote vanop de CC heb ik zelf ook gezien.

Geplaatst:

Ah, okay, ik ben mee. Kan ik me wel in vinden. Ik denk dat dat pack niet zo heel vaak genomen zal worden. Veel zal afhangen van de prijs, uiteraard, maar ik denk dat de meesten nog altijd blij zijn met een zo groot mogelijke vleugel op de kont van hun "GT".

Geplaatst:

Ik zou niet liever willen :inlove:

Of een 911R, maar dan dringt een vergelijkende testrit zich eerst op.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid