Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 19 december 2017 Geplaatst: 19 december 2017 Wat mij duidelijk lijkt is dat jokke en irfuel, wegens hun zelfbenoemde (en meermaals herhaalde) ervaringZelfbenoemde ervaring. Het staat er echt Quote
Gast Geplaatst: 19 december 2017 Geplaatst: 19 december 2017 is tb nu voor of tegen de spoiler? Quote
Polygoon 15.059 Geplaatst: 19 december 2017 Geplaatst: 19 december 2017 Het verschil. Quote Of course, the R features carbon fiber fenders and a carbon fiber hood, as well as a magnesium roof. The Touring does not have these things, and as such it outweighs the R by just under 100 pounds. The Touring does have rear wheel steering and the updated 991.2 chassis, however. Quote While both cars produce 500 horsepower, the engine in the Touring is substantially updated, with less internal friction for improved efficiency. Reviewers have said that the new engine offers better torque delivery and a punchier midrange than the old engine. Quote The difference here? The Touring Pack is a no-cost option. So while the 911 R was comfortably more expensive than its donor car (which had more equipment), the GT3 Touring is a non-limited spec-sheet option. It costs the same £111,802 as any other GT3. Quote Porsche says the name “Touring Package” recalls a variant of the 911 Carrera RS from 1973, but the manual-only, wingless GT3 seems suspiciously like a new take on the 911 R. It doesn't get the R's carbon fiber components, however, Porsche makes no mention of limited production, and the price is considerably lower than the 911 R's $185,950. Maar, er staat nergens iets over het chassisverschil. Quote
Populair bericht Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 19 december 2017 Populair bericht Geplaatst: 19 december 2017 Ok dan [emoji6] Misschien kunnen gij en jokke erover akkoord geraken dat gelle alles weten en de rest niets en elkaar wat gaan afrukken in de paddock. Dan kan het plebs hier op z'n gemak wat hersendood verder lullen over zaken waar ze toch geen flauw benul van hebben. Tom,Belangrijker dat weet ik niet. Als je gewoon eerlijk leest dan zou je zien dat er altijd begrip is. Het enige dat gasten zoals Ik doen is praten over rijden en de ervaring delen. Meestal is dat zelfs gestoeld op eigen data/ervaring. Dat je het daarmee oneens bent ok, ook al valt het me op dat je waarschijnlijk weinig rij ervaring hebt met sportwagens. Je probeerde ook bv de discussie PDK en manueel uit te lokken. Denk niet dat je daar kan zeggen dat er geen heel genuanceerd beeld is, dat is maar 1 voorbeeld.Maar op rijeigenschappen kan ik me al eens irritant vastbijten ja en misschien TE diep.Net zoals mensen heel diep ingaan op velgen, pts kleuren, of looks only ..... dat maakt imo een forum boeiend.Denk niet dat een fuel, ik of anderen u dan beginnen uit te kafferen.Verder lijk je me wel iemand die nogal graag trolt. En pas rust als je mensen buiten hun zinnen krijgt. Niet nodig Die taal over afrukken en toestanden is imo echt niet nodig op een forum. Ps: op Autoforum destijds heel veel geleerd door discussies en ook heel goede tips gekregen. Me dunkt dat dat niet kan als je niet open staat voor anderen.... 5 5 Quote
ir_fuel 58.455 Geplaatst: 19 december 2017 Geplaatst: 19 december 2017 6 minutes ago, Jokke_vlo said: Ps: op Autoforum destijds heel veel geleerd door discussies en ook heel goede tips gekregen. Me dunkt dat dat niet kan als je niet open staat voor anderen.... Idd. We weten nog allemaal meneer zijn eerste "sportwagen" en hoe dat afgelopen is de eerste keer dat hij gebruikt is "waar dat voor gemaakt is" Quote
Gast exTB Geplaatst: 19 december 2017 Geplaatst: 19 december 2017 56 minutes ago, Jokke_vlo said: Belangrijker dat weet ik niet. Als je gewoon eerlijk leest dan zou je zien dat er altijd begrip is. On 12/18/2017 at 9:13 PM, Jokke_vlo said: Ja ik snap niet dat wanneer je graag track doet en het ook effectief doet je toch voor de touring kiest. IK SNAP DAT NIET he. 56 minutes ago, Jokke_vlo said: Meestal is dat zelfs gestoeld op eigen data/ervaring. Dat je het daarmee oneens bent ok, ook al valt het me op dat je waarschijnlijk weinig rij ervaring hebt met sportwagens. Nu doe je het weer. En heb je al gereden met een Touring misschien? Of een 911 R? 56 minutes ago, Jokke_vlo said: Net zoals mensen heel diep ingaan op velgen, pts kleuren, of looks only ..... dat maakt imo een forum boeiend. On 12/18/2017 at 11:59 PM, Jokke_vlo said: Gewoon overslaan en wachten tot het terug boeiend wordt met de tientallen prachtige foto's en het pagina's lang discussiëren over het afwerkingsniveau en de stance ..... indien dan als we het ooit gaan kopen We zijn bijna rond, nog even geduld. 56 minutes ago, Jokke_vlo said: Denk niet dat een fuel, ik of anderen u dan beginnen uit te kafferen. 2 hours ago, ir_fuel said: Tot daar dus je nuttige bijdrages in dit topic. TB Score 0/5 Please see yourself out. 2 hours ago, ir_fuel said: Efkes de arrogante lul uithangen. Moet iemand die 3 seizoenen met een 997 GT3 en 4 seizoenen met een 996 GT3 Cup op circuit gereden heeft echt met u hierover in discussie gaan? Ik denk van niet. 56 minutes ago, Jokke_vlo said: Die taal over afrukken en toestanden is imo echt niet nodig op een forum. On 7/10/2017 at 3:22 PM, Jokke_vlo said: Tijd aan Laurent (tweede snelste) om op te rukken. 56 minutes ago, Jokke_vlo said: Ps: op Autoforum destijds heel veel geleerd door discussies en ook heel goede tips gekregen. Me dunkt dat dat niet kan als je niet open staat voor anderen.... Herinner mij iets over een Panamera? Mai, zo ne multiquote is vermoeiend. Ge moet echt niet zo het heilig boontje uithangen hoor. Zou de laatste pagina's nog eens herlezen en kijken wat voor toon gij hanteerde. Quote
Audi S8 1.734 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Hoe PAG het verschil tussen de GT3 en GT3 Touring ziet: GT3: een "vlijmscherpe" machine, met focus on track performance en rondetijden GT3 Touring: wagen voor de gentleman driver/purist met de nadruk op rijplezier en emotionaliteit op gewone wegen Uiteraard moet iedereen voor zichzelf uitmaken of de uiteindelijke keuze gemaakt wordt op basis van looks of op basis van het beoogde gebruik. 2 Quote
BWS 3.241 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 21 minuten geleden, Audi S8 zei: Hoe PAG het verschil tussen de GT3 en GT3 Touring ziet: GT3: een "vlijmscherpe" machine, met focus on track performance en rondetijden GT3 Touring: wagen voor de gentleman driver/purist met de nadruk op rijplezier en emotionaliteit op gewone wegen Uiteraard moet iedereen voor zichzelf uitmaken of de uiteindelijke keuze gemaakt wordt op basis van looks of op basis van het beoogde gebruik. Weg met die marketingtaal, geef ons downforce cijfers! TYF & mgv, het forum Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Er staat nergens dat ik mij vereenzelvig met "de rest". Wat mij duidelijk lijkt is dat jokke en irfuel, wegens hun zelfbenoemde (en meermaals herhaalde) ervaring, hun mening belangrijker vinden dan de rest, incl. mensen als BMWMB maar even goed bv Chris Harris en Steve Sutcliffe, die totaal het tegenovergestelde zeggen van sommige dingen die hier door eerstgenoemden verkondigd worden als de grote waarheid. Allé zo komt het toch over. ir_fuel heeft altijd gelijk...Over alles... 3 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Herinner mij iets over een Panamera? Mai, zo ne multiquote is vermoeiend. Ge moet echt niet zo het heilig boontje uithangen hoor. Zou de laatste pagina's nog eens herlezen en kijken wat voor toon gij hanteerde. Je hebt mijn post dus duidelijk niet gesnapt en probeert daarna dingen te bewijzen die er niet zijn. Ik zie wel typische autominded humor. Hey Ik heb nog niet met de touring gereden moet dat dan om onderbouwd te reageren. Moet ik me nu echt “bewijzen” en zeggen hoeveel Porsche’s Ik reed (+20) en hoeveel uren track of zo? Om daarna te horen dat dat arrogant is? Straf. Ik herhaal de onbeantwoorde vraag. Hoeveel ervaring achter het stuur van een 911 heb je ? Je stampt heel de tijd om je heen zonder een antwoord op die vraag. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Hoe PAG het verschil tussen de GT3 en GT3 Touring ziet: GT3: een "vlijmscherpe" machine, met focus on track performance en rondetijden GT3 Touring: wagen voor de gentleman driver/purist met de nadruk op rijplezier en emotionaliteit op gewone wegen Uiteraard moet iedereen voor zichzelf uitmaken of de uiteindelijke keuze gemaakt wordt op basis van looks of op basis van het beoogde gebruik.Marketing taaltje maar het is wel de essentie. Al kan de GT3 ALLE plezier die de touring schenkt je ook geven. Alleen komt er als extra de extra performance on track en high speed cornering bij.De touring is vooral een kwestie van looks. Maar daar hoeft niks fout mee te zijn. Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Ik zou de gt3 met spoiler nemen. Waarom? Omdat. Net zoals bmwmb zegt. Een jongensdroom. Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Quote
Daggie 482 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 8 uren geleden, Polygoon zei: Het verschil. Maar, er staat nergens iets over het chassisverschil. Thans wel interessant om op te zoeken. De nieuwe GT3 (en dus ook de T) hebben redelijk wat chassis updates tov. de vorige (en dus ook de R). Link staat hier al "ergens" op het forum. Kan de details niet reproduceren. Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Nochtans. Topique is toch al naar de kloten. 1 Quote
Capitol 630 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 9 uren geleden, Mich zei: Vergeet 997RS 4.0 ... de 3.8 is op alle vlakken beter (behalve qua prijs/waarde natuurlijk) Ik heb nog niet het geluk gehad om eens met een 4.0 (mee) te rijden, maar was pas deze grafiek tegengekomen op Rennlist. Als die klopt, kan die 4.0 zich toch wel goed meten met de rest, zelfs tov de 991.2. Maar in hoeverre die grafiek theorie of praktijk is, geen idee natuurlijk. Quote
toere 17.055 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Ik zou de gt3 met spoiler nemen. Waarom? Omdat. Net zoals bmwmb zegt. Een jongensdroom. Sent from my iPhone using TapatalkNu is het enkel BMWMB nog die het moet snappen. 2 Quote
thor 217 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Ik zou een Ferrari kopen, dan zijn die vermoeiende discussies hier gedaan. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Een paard is een paard en liever dat dan een rund! Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 11 minuten geleden, thor zei: Ik zou een Ferrari kopen, dan zijn die vermoeiende discussies hier gedaan. Hoe moet een forum er dan uit zien? * foto's die je overal kan vinden + verheerlijken van de auto het merk * aankoop van een auto met daarna pagina's lang: Proficiat, dikke kar. Dit gezegd zijnde: Voor mij GT Silver of Signal Yellow. Waarschijnlijk wordt het zilver om die opvallende kar niet nog opvallender te maken, denk ik. Allemaal in een virtuele wereld want niet aan de orde. 4 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Kinders, hierbij introduceer ik LCMVVDMK1 (Le Capri Mauve's Vuistregels Voor Discussies Met Kenners, nr 1): Bij onenigheid in discussies met kenners zal men de stelling van de kenner accepteren maar het belang in vraag stellen. In mensentaal: kenners maken dikwijls de fout dat ze slecht luisteren, niet dat ze niet weten waarover ze het hebben. Ik ga de boel niet herlezen maar het zal wel van toepassing zijn. Betekent natuurlijk niet dat de niet-kenners beter kunnen lezen dan de kenners, maar het gebeurt wel. Quote
BMWMB 12.413 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 11 uren geleden, Tom Bentley zei: Er staat nergens dat ik mij vereenzelvig met "de rest". Wat mij duidelijk lijkt is dat jokke en irfuel, wegens hun zelfbenoemde (en meermaals herhaalde) ervaring, hun mening belangrijker vinden dan de rest, incl. mensen als BMWMB maar even goed bv Chris Harris en Steve Sutcliffe, die totaal het tegenovergestelde zeggen van sommige dingen die hier door eerstgenoemden verkondigd worden als de grote waarheid. Allé zo komt het toch over. Rustig TB, iedereen mag toch z'n mening hebben. Het is hier een forum en wat discussie mag, maar het moet wel plezant blijven. Ik begrijp wat Fuel en jokke bedoelen, maar daarom moet ik toch hun advies niet volgen. Iedereen doet en koopt toch wat 'm wil... 2 Quote
Ambi 1.769 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 2 uren geleden, ICM zei: Nochtans. Topique is toch al naar de kloten. Waarom, er wordt toch gediscussieerd over de GT3 daar dient dit toch voor of niet ? Niet elke pagina hoeft vol te staan met de GT3 in een ander PTS kleurtje 1 Quote
Capitol 630 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 (aangepast) Wat wordt er hier toch naast elkaar door gediscussieerd. En de discussies worden zo gebaseerd op persoonlijke meningen of goestingen. Maar daar gaat het helemaal niet om. Porsche biedt een GT3 met en een Touring zonder spoiler aan. Waarom? Omdat ze ervan overtuigd zijn dat beide versies hun liefhebbers hebben. Heeft de "spoiler" voordeel op de GT3 tov de Touring? Ja (en op circuit zeker). Moet iedereen dat geloven? Dat moet niet, maar als het geen nut zou hebben, zouden CUP auto's geen spoilers hebben. Maar blijkbaar willen sommigen liever persoonlijk in de tegenaanval gaan tegen personen die verkondigen dat dit zeker nut heeft, in plaats van even logisch na te denken en het nut ervan te erkennen. Al eens nagedacht hoeveel moeite de constructeurs in auto's steken om deze veilig en stabiel te houden wanneer ze spoilers zoveel mogelijk willen vermijden om esthetische redenen? Is dat voor iedereen van belang? Neen, want iedereen heeft andere eisen om een auto te kiezen. Dus iedereen heeft recht om zijn eigen keuzes te maken, maar misschien eerst eens logisch nadenken ipv puur op de eigen eisen baseren en in de tegenaanval te gaan. Gaat iedereen het verschil voelen op de baan? Geen idee, misschien niet aan legale snelheden. Waarschijnlijk wel aan illegale snelheden. 20 december 2017 aangepast door Capitol 2 1 Quote
Populair bericht BMWMB 12.413 Geplaatst: 20 december 2017 Populair bericht Geplaatst: 20 december 2017 Saffierblauw, de gulden middenweg tussen toch wel wat kleur, en niet te opvallend. De lievelingskleur van mijn vrouw. 10 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.