Ga naar inhoud

BMW G31 5 Reeks Touring


Stancke

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei iRicky:

 


Stom maar qua badge vind ik 535i dikker klinken dan 540i emoji85.pngemoji85.png

 

 

19 uur geleden zei gTa:

Idem. :oops:  "535i" heeft een bepaalde ring to it, 'k weet niet hoe ik 't moet uileggen. Dikker dan 540i of zelfs 550i. 

Geschiedenis?

Vind ik ook.

*35i klinkt als rijden, als rijplezier, als echt.

*40i & *50i klinkt als grote Amerikaanse maten, als meer-is-beter, als net d'er over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook.
*35i klinkt als rijden, als rijplezier, als echt.
*40i & *50i klinkt als grote Amerikaanse maten, als meer-is-beter, als net d'er over.



Blijkbaar ben ik dan niet de enige die dat fijner vindt klinken.

Ik moet wel zeggen.. het verschil tussen de uitgaande 535i en de 540i is wel echt groot. 306 pk vs 340pk.
0-100 in 5.7 sec vs 4.8 sec (xDrive)
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 night.JPG

3 night.JPG

4 night.JPG

5 night.JPG

1 night.JPG

Zo’n 540i Touring zie ik best zitten.

Toch enkele bedenkingen :

Sierlijsten : vind ik eigenlijk geen enkele passende bij.

Interieur : cognac leder. Mag eigenlijk iets bruiner zijn, dit is een beetje orangjeachtig. Mokka is dan weer veel te donker.

Automaat : eigenlijk wil ik zelf in de potten roeren.

Te opvallende pamper achteraan rond de uitlaten bij M-pack.

Opnieuw blauw wat voor buren en collega’s maakt dat ze niet zullen zien dat ik een nieuwe auto heb. Vandaar ook een touring ipv een berline. Jammer van de kleurarmoede bij BMW.

G31 540i xDrive Touring.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 night.JPG
3 night.JPG
4 night.JPG
5 night.JPG
1 night.JPG
Zo’n 540i Touring zie ik best zitten.

Toch enkele bedenkingen :

Sierlijsten : vind ik eigenlijk geen enkele passende bij.

Interieur : cognac leder. Mag eigenlijk iets bruiner zijn, dit is een beetje orangjeachtig. Mokka is dan weer veel te donker.

Automaat : eigenlijk wil ik zelf in de potten roeren.

Te opvallende pamper achteraan rond de uitlaten bij M-pack.

Opnieuw blauw wat voor buren en collega’s maakt dat ze niet zullen zien dat ik een nieuwe auto heb. Vandaar ook een touring ipv een berline. Jammer van de kleurarmoede bij BMW.

G31 540i xDrive Touring.pdf


Welke motorisering heb je momenteel?
Link naar reactie
Delen op andere sites

:shock: 

1 uur geleden zei Soul:

Opnieuw blauw wat voor buren en collega’s maakt dat ze niet zullen zien dat ik een nieuwe auto heb.

:shock: Ik hoop dat je een grapje maakt, en dat je een nieuwe auto vooral voor jezelf koopt en niet voor (de ogen van) anderen?

Is het ondertussen niet aangenamer dat "de buren" niet door hebben dat je een nieuwe auto hebt? Zij die er wat van kennen, zullen het zien. Zij die er niks van af weten, zullen het niet zien. Die laatste categorie is het grootst (met voorsprong) en daar zit dus per definitie een héél pak verzuurd volk tussen dat jou het licht in de ogen niet gunt, of een nieuwe auto die even veel kost als het bedrag dat voorzeker 500 vluchtelingengezinnen een jaar lang onderdak en brood op de plank geeft (om maar iets te zeggen).

Hence: geniet zélf van wat je huis haalt en maal niet om het feit dat anderen dat niet zien. Integendeel: hoe meer iets wat je doet anderen niet irriteert of verzuurt, hoe beter, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:shock: 
:shock: Ik hoop dat je een grapje maakt, en dat je een nieuwe auto vooral voor jezelf koopt en niet voor (de ogen van) anderen?
Is het ondertussen niet aangenamer dat "de buren" niet door hebben dat je een nieuwe auto hebt? Zij die er wat van kennen, zullen het zien. Zij die er niks van af weten, zullen het niet zien. Die laatste categorie is het grootst (met voorsprong) en daar zit dus per definitie een héél pak verzuurd volk tussen dat jou het licht in de ogen niet gunt, of een nieuwe auto die even veel kost als het bedrag dat voorzeker 500 vluchtelingengezinnen een jaar lang onderdak en brood op de plank geeft (om maar iets te zeggen).
Hence: geniet zélf van wat je huis haalt en maal niet om het feit dat anderen dat niet zien. Integendeel: hoe meer iets wat je doet anderen niet irriteert of verzuurt, hoe beter, toch?


100, nee 200% eens met GTA. Mijn ouders hebben nog nooit een auto gekocht om de buren te imponeren. Mijn vader staat op het punt om de nieuwe 5 in haast exact dezelfde kleurstelling als zijn huidige 5 te kopen. Niemand hoeft dat te zien. Dat is misschien nog wel leuker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei iRicky:

 

 


100, nee 200% eens met GTA. Mijn ouders hebben nog nooit een auto gekocht om de buren te imponeren. Mijn vader staat op het punt om de nieuwe 5 in haast exact dezelfde kleurstelling als zijn huidige 5 te kopen. Niemand hoeft dat te zien. Dat is misschien nog wel leuker.

 

Maar je laat wel 540i staan... omdat je dat mooi vindt? Maar zeker niet omdat andere mensen kunnen zien dat je paps ZEKER een 540i heeft en geen 520d?

Does not compute.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je laat wel 540i staan... omdat je dat mooi vindt? Maar zeker niet omdat andere mensen kunnen zien dat je paps ZEKER een 540i heeft en geen 520d?

Does not compute.

Dat is wel wat anders vind ik. Dat doe ik omdat ik het niet eens ben met de strategie van BMW om hun basis motoriseringen dezelfde look mee te geven als de snellere varianten. Wanneer ik achter een 535i sta vind ik dat altijd mega dik op de koffer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Maar je laat wel 540i staan... omdat je dat mooi vindt? Maar zeker niet omdat andere mensen kunnen zien dat je paps ZEKER een 540i heeft en geen 520d?

Does not compute.

Op mijn M4 staat er niets, 418d met een M-packje bro!

Tot je hem start.

Eigenlijk het omgekeerde van de Cayenne. :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei iRicky:

Dat is wel wat anders vind ik. Dat doe ik omdat ik het niet eens ben met de strategie van BMW om hun basis motoriseringen dezelfde look mee te geven als de snellere varianten. Wanneer ik achter een 535i sta vind ik dat altijd mega dik op de koffer.

In de basis is de overweging exact hetzelfde. ;) En het is veel 'dikker' om met je embleemloze 540i aan de lichten te staan, en de prestaties voor zich te laten spreken. In my opinion of course.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei ICM:

Op mijn M4 staat er niets, 418d met een M-packje bro!

Tot je hem start.

Eigenlijk het omgekeerde van de Cayenne. :D

 

Ik bedacht me onlangs dat jij beter een Evora koopt, ipv @Salokin. Want Evora, enzo. Anagrammetje maken. Weetjewel?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, February 02, 2017 om 12:51 zei Soul:

En zo super opvallend...

 

Maar voor de rest ben ik best enthousiast.

540i  :inlove:

 

Ben ik de enigste die het echt spijtig vind dat na 25 jaar de x40i benaming geen V8 meer inhoudt?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de basis is de overweging exact hetzelfde. [emoji6] En het is veel 'dikker' om met je embleemloze 540i aan de lichten te staan, en de prestaties voor zich te laten spreken. In my opinion of course.


Nah ik vind het weldegelijk wat anders. Maar meningen verschillen of course..
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Asserti:

Ben ik de enigste die het echt spijtig vind dat na 25 jaar de x40i benaming geen V8 meer inhoudt?

Een 30i is ook ooit een V8 geweest, wettewel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid