Ga naar inhoud

Sportwagen. 150K. Geen beperkingen.


Daggie

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei ir_fuel:

"Sturen" lijkt me nu net een van de dingen te zijn waarin nieuwe auto's niet noodzakelijk beter zijn dan hun voorgangers. 

Klopt. Breid het woord 'sturen' dan maar uit naar 'rijden' in het algemeen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, Daggie said:

Grote fan .. maar 150K voor een auto van bijna 10 jaar oud .. Soit, geen beperkingen zegt het topic :)

Die blijven sowieso stijgen qua prijs. Wel best eentje met een lagere km-stand. En zo'n LP5xx is ook oud. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het pure onwetendheid dat ik niet begrijp welke auto je kan kopen die zó veel meer drivers car is voor 150k, die je niet vindt voor 100k? Het is meer de beleving die dan speelt, en het gevoel/de wetenschap te hebben dat je écht iets exclusiefs op de oprit hebt staan. 

 

Wil je iets dat dermate efficiënt/communicatief rijdt, of eerder iets dat je keer op keer overweldigt van zijn kracht/karakter? Indien het 2e is die Z06 wel een kanshebber denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, 3000 said:

Vraag me dat soms ook af bij wagens van die prijs... Voor 150k koop ik liever twee wagens en een moto :-) 

Ik koop liever een bungalow voor 30k op schildestrand, een gouden horloge voor 20k en een AMG GT voor 100k zodat het plaatje klopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ir_fuel said:

Hebt ge dat voor 150k?

Zou ik nie weten. Ik ben eerder van het type dat een auto voor 150 Euro zoekt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ir_fuel said:

Ik vrees dat je met 150K niet toekomt. Ik vind trouwens nergens een Belgische prijs. Ik vermoed dat ze er hier niet te veel denken te slijten :D 

In UK is rond de £130'000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid