Ga naar inhoud

Sportwagen. 150K. Geen beperkingen.


Daggie

Aanbevolen berichten

4 hours ago, The Swede said:

Dus die €114k is weggesmeten bij herverkoop?

Het is alleszins geheel niet te vergelijken, een C2S of een GT3 zijn totaal verschillende ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Porker:

Men komt er net aan, incl. korting weliswaar.

Basis is 170.247 Euro. Dus daar gaat 20K af? Zou ik toch wel straf vinden ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎2‎-‎2017 om 19:42 zei Daggie:

Basis is 170.247 Euro. Dus daar gaat 20K af? Zou ik toch wel straf vinden ..

'Tweedehands' gaan ze nu al 250k. Een dealer die een GT R aanbiedt voor 150k...?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Tommie said:

'Tweedehands' gaan ze nu al 250k. Een dealer die een GT R aanbiedt voor 150k...?

 

Er zijn nog geen productiemodellen, hoe kan men 'tweedehands' aanbieden? Leveringen starten ten vroegste in de zomer?

Het model is ook niet gelimiteerd ofzo he, dat is gewoon een productiemodel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan er al genoeg op internet te koop, bestelde wagens. Gaan tussen de 250k en 280k.

En dit jaar komen er maar 10 naar België, niet meteen een groot productieaantal...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan er al genoeg op internet te koop, bestelde wagens. Gaan tussen de 250k en 280k.
En dit jaar komen er maar 10 naar België, niet meteen een groot productieaantal...
 

Het is niet omdat men plots 911R aanbiedt aan 1 miljoen euro op mobile.de dat dat plots de gangbare prijs is he. Mensen/handelaars proberen maar. Ik zeg u dat ze stevige korting geven op alles wat AMG GT is, ik zie niet in waarom ik dat zou verzinnen?
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Porker said:


Het is niet omdat men plots 911R aanbiedt aan 1 miljoen euro op mobile.de dat dat plots de gangbare prijs is he. Mensen/handelaars proberen maar. Ik zeg u dat ze stevige korting geven op alles wat AMG GT is, ik zie niet in waarom ik dat zou verzinnen?

So true.

En dat is het geval met heel wat "klassiekers". Kijk ook naar de "youngtimers" zoals de M5 E34, de 190E 16v, de 500E (gij kunt er van meespreken). Allemaal voor hoge prijzen online... maar verkopen doen ze niet direct.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

997.2rs blijft bijten hè
Je had een jaar geleden of iets meer bijna 1 gekocht
Jammer genoeg was zijn historie niet zuiver


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid