Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Jij reed alleen dacht ik? 'k heb een grijze (zwarte? ) GT86 zien passeren toen wij aan dat tankstation stonden. Daarna niet meer gezien... Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Wij hebben een uur gezocht achter de geiser.Minimum 4x de Volkswagen garage en een gele Wrangler gepasseerd en uiteindelijk het adres in de gps ingevoerd. Bleek dat we 16km te ver zaten aan een andere kerk.Na het bezoek aan het bubbelbad hebben we het road book weer gevolgd en meteen nog eens alle baantjes gedaan die we het afgelopen uur hadden gedaan. [emoji51] 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Eigenlijk jammer dat je niet zo vlot kan wisselen van plaats. 'k had vb graag eens achter @Lotuzzz en @McLovin & Co gereden. 1 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 (aangepast) 6 minuten geleden zei Polle Petrol: Jij reed alleen dacht ik? 'k heb een grijze (zwarte? ) GT86 zien passeren toen wij aan dat tankstation stonden. Daarna niet meer gezien... Grijze. Ben in Eupen al verkeerd gereden en zat dus helemaal achteraan. 19 juni 2017 aangepast door Le Capri Mauve Quote
Populair bericht PJH 21.017 Geplaatst: 19 juni 2017 Populair bericht Geplaatst: 19 juni 2017 Bij deze wat foto's 14 Quote
Populair bericht Phil 12.490 Geplaatst: 19 juni 2017 Populair bericht Geplaatst: 19 juni 2017 RIP Atenza. 18 Quote
Populair bericht quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 19 juni 2017 Populair bericht Geplaatst: 19 juni 2017 De Limburgse kappersvereniging had zich voorgenomen om na de briefing snel naar buiten te gaan en weg te zijn voor de grote groep. Enkel jammer dat we helemaal achteraan de parking stonden. Ook jammer dat we na 100 meter al rechtsaf gingen op de rotonde in plaats van rechtdoor zoals de rest... Gaandeweg raakte onze (sowieso te grote) groep opgesplitst en reed ik enkel nog met Rick (zonder co) en Benny (mét wagenzieke co) samen. Toch zéker 30 kilometer van het roadbook gereden, dan een pak tijd verloren met de ge-whatsapp'te coördinaten van de rest en uit miserie het adres van de tussenstop ingegeven... admitting defeat. Gelukkig was de snelste route naar daar ook geen straf (om de boel toch nog wat goed te praten ). Afgesproken om vanop het terras weer samen te vertrekken, helaas iets te lang blijven praten met @Pieterjan vanuit m'n auto waardoor de rest al weg was. Dan maar aangepikt bij @Daann , @CharlesV en pieterjan. Fijn tempo, rustig door de dorpjes, vlot in de bochten. De rest van de Limburgse vaste kern reed blijkbaar kort voor ons en enkele kilometers later dan maar allemaal samen een lange pauze genomen. Na die pauze nog een paar tiental kilometer het roadbook gevolgd tot het tankstation en even geïnformeerd of we nog welkom waren op de bbq. Massa's vlees op overschot, dus dat kwam goed. Dikke merci aan iedereen van de organisatie, bbq-mensen,... Afgaand op de 50 kilometer van het roadbook die ik gereden heb leek het dik de moeite, dus we gaan de rit een keertje opnieuw rijden.. Maar waarschijnlijk nog niet onmiddellijk... Ten slotte nog een merci aan @Denniske (en @Tiep ) voor de foto's en een dikke Fuck You voor @Denniske om naar de bbq-plek te willen rijden via de kasseien in het centrum van Stavelot... mijn kist is daar niet voor gemaakt en dat liet 'ie duidelijk merken 11 Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Z4, C43, M2, ... wijze foto's! Quote
Ugeken 11.748 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 @Mayonaise hoeveel taartjes heeft die plaat jou gekost? Quote
Gast wooter Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 2 hours ago, Denniske said: @wooter Vette plaat! En @BlackFox het Davo embleem is mooi zichtbaar Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.