Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Snap wel dat @Wax-it.be graag meewerkt aan de ARD... Bug & grime remover gaat hard 5 Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Dat, maar ook nog nooit zoveel dedication gezien aan een BBQ. 3 Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 7 hours ago, Bompa said: Awel, ik zou dat ook nog durven. Als co bv... Staat zo genoteerd 1 Quote
Ian 511 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Bij deze wat foto's [emoji4] Niet zichtbaar op Tapatalk Quote
DDke 8.688 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 1 hour ago, ICM said: Dat, maar ook nog nooit zoveel dedication gezien aan een BBQ. Doe jij vaak bbq's? wel handig, je moet 'm zelfs niet aansteken Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 2 minutes ago, DDke said: Doe jij vaak bbq's? wel handig, je moet 'm zelfs niet aansteken Zelden, maar dat gebeurt. Zeer atypisch sta ik als gastheer dan niet aan dat ding, dat klopt. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Eurosport Beste verslaggeving ooit van Le Mans! [mention=173]Jokke_vlo[/mention]Langlauf bloopers FTW 1 Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 12 uur geleden zei Polle Petrol: Eigenlijk jammer dat je niet zo vlot kan wisselen van plaats. 'k had vb graag eens achter @Lotuzzz en @McLovin & Co gereden. Idd dit vind ik ook jammer. Ik heb bijna 90% van de rit gereden zonder andere auto's in mijn buurt (behalve Rik mx5 NC) achter me... Dus mijn onboard beelden zijn ook vrij saai om te zien... Ik had graag eens samen gereden met de andere mx5's maar in begin reden wij treintje achter de subaru STI dan zijn we even gestopt, want het treintje werd te vaak opgehouden door ander verkeer enz, en de mx5 wilde wat sneller bochten pakken... En nadien bijna niemand meer tegengekomen... Poging tot leuk filmpje volgt straks. 1 Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Volgend jaar moet ik er zeker bij zijn verdomme Zag er zo zalig uit. 2 Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 21 hours ago, Phil said: Voelde bijna alcantara aan, zo mat/droog. Draagt wel bij tot de mintheid. Again, die motor, wat een beest en klank! Maken ze nooit meer. Ik vind het nog altijd klinken als twee metalen kaasraspen die onbeschermde seks hebben, sorry Carbon airbox is een must voor een echt dik geluid daarop IMO. 10 hours ago, William Blake said: Feit! Hier ook: de hele dag met de kap open geknald in Sport+/uitlaat/ophanging open en vbak in manueel. Op de terugweg kap dicht, full auto en alles max comfort en heerlijk cruisen op Distronic met stuurassistent. Oei, was je dak dan toch kapot gegaan? 1 Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 12 uur geleden zei wooter: Vette plaat! En @BlackFox het Davo embleem is mooi zichtbaar Dan kan dat er ineens af! 11 uur geleden zei Liquid Li0n: @Gixxer ik heb je op de bbq niet gezien precies. was leuk in het naar huis rijden een stukje in die colonne, maar het ging me wat te traag. Maar nu dat ik zie dat Dennis foto's heeft genomen had ik wel wat langer blijven cruise controllen bij jullie. Ook leuk om @Asserti en @Soundstorm nog eens te zien en dan ook nog eens op de snelweg. daarna het tempo vlot verder gezet samen met die prachtige rode BMW 2 coupe, 235i vermoed ik. Weet wel niet wie er mee reed. Die rolling shots waren op de heenweg, op de terugweg heb ik geen foto's meer gemaakt. Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Die Davo dingen vind ik persoonlijk ook maar niks.Ze betalen jullie daar toch voor. [emoji3] Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 16 uur geleden zei DRIVER-W: Ik op voor- en achterbumpers Desalniettemin, toporganisatie @PJH, @TomT en de rest die zich hebben ingezet om de BBQ te verzorgen!! Ook bedankt aan iedereen die gestopt is om te vragen of alles ok was met @Geertt en mij. En dat is gelukkig het geval! Graag gedaan. (ik was degene met de dopsleutel set, en die het krikken even van u heeft overgenomen) Hopelijk ben je al beetje bekomen, en is er geen onderhuidse schade bij de auto te boven gekomen, en hebben jullie zelf geen last gehad achteraf. Moesten jullie de rit eens over gaan doen ofzo, mag je altijd iets laten weten, het leek me wel een toffe groep te zijn. :-) Succes Greetz HIM-250 (Bern) 1 Quote
Ian 511 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Niet zichtbaar op Tapatalk [emoji20]Inmiddels even gecheckt via mobiele browser.. Knappe foto's! Wou dat ik ook zo'n photo gear had. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Op 2/6/2017 om 11:57 zei gTa: Ik ben niet de beste passagier, helaas. Al denk ik dat ik toen @Frekkel een halve ZLC reed met mijn boot, me toen wel redelijk gedragen heb? Tenzij mijn kwekkel nog altijd veel minder stil gestaan heeft dan ik zelf denk. Maar misschien is dat dan weer goed geweest om Frekkel z'n gedachten wat van de frustratie weg te leiden die 'ie had doordat 'ie met mijn boot mocht/moest rijden. Wegens het luizige tagwerk van @gTa zie ik dit nu pas. Uw kwekkel heeft indd geen seconde stilgestaan (bij wijze van spreken, soms kon ik ook iets zeggen) maar het was geenszins storend. Ik kijk nog steeds uit naar een combiritje in de impreza. Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 @PJH wat voor een zotte sluitertijd heeft die camera, auto's staan precies stil . Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Alle camera's kunnen dat, zeker bij zoveel zon. Eigenlijk heb ik liever nog wat beweging in de wielen (om op je vraag te antwoorden: max 1/8000) Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Ik vind een beetje beweging in de wielen ook mooier . Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Mijn gleufdier is niet in staat om panningfoto's te maken met beweging vrees ik gewoon een breedhoek geven die op automatisch staat, en dan heb je mss nog iets ze doet zo haar best wel 3 Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Hier is mijn poging tot filmpje van de Ardennen Rit, Jammer genoeg heel veel zonder andere auto's voor me gereden, dus weinig mooie actie beelden. En als er dan eens een auto voor me reed, zoals de Z3 coupé, dan staat het toevallig niet op film... Maar toch, hier een beetje bewegend beeldmateriaal: PS, ik heb het openbaar laten staan, er worden geen zotte toeren in vertoond, moest iemand liever hebben dat het verborgen staat, dan is dit zo gebeurd, laat maar weten. Greetz... 5 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 1 uur geleden zei Denniske: Die rolling shots waren op de heenweg, op de terugweg heb ik geen foto's meer gemaakt. Ah ok, goed dat ik dan niet 140 blijven kachelen ben Verder ben ik benieuwd wat @PJH uit zijn hoge hoed gaat toveren voor volgend jaar! Leuk wel dat jullie foto's langs de route genomen hebben, Als er mensen zijn die de route eens willen herrijden, ben ook altijd kandidaat om mee te gaan. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 18 uur geleden zei DRIVER-W: Ik op voor- en achterbumpers Desalniettemin, toporganisatie @PJH, @TomT en de rest die zich hebben ingezet om de BBQ te verzorgen!! Ook bedankt aan iedereen die gestopt is om te vragen of alles ok was met @Geertt en mij. En dat is gelukkig het geval! Er waren echt veel autos gestopt. Die keer toen ik een platte band had was dat bij mij ook. Ik vond dat heel vriendelijk. Tegelijk dacht ik 'maar allez, ge kunt toch niet helpen en ge staat hier in de koude wind terwijl ge u kunt amuseren'. Ik zag de situatie, bedacht dat ik geen verschil kon maken en ben niet gestopt. En nadien knaagt dat dan een beetje. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 6 minuten geleden zei Liquid Li0n: Als er mensen zijn die de route eens willen herrijden, ben ook altijd kandidaat om mee te gaan. Ik ook! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.