Ga naar inhoud

AMG GT R vs. 991.2 GT3


Porker

AMG GT R vs. 991.2 GT3  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. AMG GT R vs. 991.2 GT3

    • AMG GT R
      18
    • 991.2 GT3
      33


Aanbevolen berichten

De GT3. Lijkt me verfijnder, draagt geweldige historiek mee en ik vind 'm ook een stuk knapper.

De AMG vind ik agressief en erg 'in your face' overkomen, maar ik begrijp zeker dat dit voor sommigen net de bepalende factor in hun keuze is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

"Sharper steering" in de GTR. Toch allemaal zeer subjectief. Meestal lees je omgekeerd. Beiden toppers. Binnenkort GTR onder mijn gat normaal gezien, superbenieuwd. Echt vergelijken kan ik niet, wel al 997.2 GT3 gereden en meegereden in 991.1 GT3.

Standaard GT is voor poseurs blijkbaar... bekijk eens de test van Pistonheads, daar vinden ze hem de leukste uit de range (GTR excl.).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo dat het stuur veel minder weerstand biedt bij een AMG gt dan bij Porsche
Er zit daar merkelijk verschil op en het is wennen aan het stuurgedrag van de GT
Het voelt scherper aan maar het is het in wezen niet maar wel vergelijkbaar


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

GT3 voor mij. Meer fan van de compactere, lichtere, scherpere auto. Al is compact ook al zeer relatief. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid