Ga naar inhoud

Scooter vervoeren. Schuin of niet?


The Swede

Aanbevolen berichten

3 minutes ago, vince522 said:

Het is een Range dus die heeft ook een koffer in 2 delen, als je alles goed vast legt zie ik het probleem niet.

Ge zijt ook vroeg mee dat ik een RR heb :D

Ben geen fan van koffer openrijden. Vooral omdat het allemaal autosnlweg is van Leuven naar Ninove. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, The Swede said:

Ge zijt ook vroeg mee dat ik een RR heb :D

Ben geen fan van koffer openrijden. Vooral omdat het allemaal autosnlweg is van Leuven naar Ninove. 

 

Ik wou het nog even benadrukken voor het geval je het zelf vergeten was. :D

Normaal gezien zou een brommer er op zijn zij in moeten geraken (koffer toe), probleem is hem er in krijgen op een praktische manier zonder je interieur te beschadigen. Vandaar de schilderdeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei josenjef:

 


Een 70 pk Fiat uit 1980 staat redelijk ver van wat ze vandaag een tractor noemen emoji12.png

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
 

 

Wij hebben ook nog oldtimers van 50j oud staan :) wereld van verschil, onze kan 43kmu en met begrenzing eraf dik 50kmu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Intussen gelukt met het transport? Heb hier een aanhangwagen staan en heb trekhaak. Just call when needed. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel. Uiteindelijk wel een minibuske moeten huren wegens administratie rompslomp bij de ezels van Dockx. Maar brommer is er geraakt en pagadder was content :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

aanhanger had ik ook staan, maar t was al iets te kort van tijd om nog te kunnen reageren. is een zelfbouw remork speciaal voor brommers en motos gemaakt. (midden van de bodemplaat kan eruit zodat de wielen op het chassis rijden)

DSCN1711.JPG

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid