Ga naar inhoud

Waardestijging Porsche 997


bossie

Aanbevolen berichten

Wat denken jullie van een waardestijging bij de 997?Zou het dezelfde richting als de 964,993 uitgaan? De gt2,gt3 en dergelijke niet mee tellend.

aangepast door Ritsuke
Titel
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, flupke73 said:

zoek eens een manuele mkII  C2S

en zoek er eens eentje in een "week-end-car" kleurtje

?  En? Ben niet mee in waar we moeten naar kijken/zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Timo:

Alles stijgt, volg de prijzen op en je ziet het zelf.

Zie ze enkel dalen bij een 997 tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mk1: mottige gps (kwa looks) en motor zou (!) niet mega-betrouwbaar zijn

ik vind die wel kwa exterieur mooier "verouderen" dan de mk2 en zou bij een RS ook voor de mk1 gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles van 997 manueel / PDK met lage kilometers zit in de lift. Persoonlijk geloof ik er niet in als investering, er zijn er veel te veel van gebouwd.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alexanderr:

Alles van 997 manueel / PDK met lage kilometers zit in de lift. Persoonlijk geloof ik er niet in als investering, er zijn er veel te veel van gebouwd.

Dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met zo'n investering is dat je hem niet kunt inschrijven omdat de kosten dan te hoog zijn. Tenzij je af en toe eens een ritje kunt doen met garageplaten.

Manueel blijft een must.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Alexanderr said:

Alles van 997 manueel / PDK met lage kilometers zit in de lift. Persoonlijk geloof ik er niet in als investering, er zijn er veel te veel van gebouwd.

ook die prijzen van de 997 GTS...man man man dat je dat daaraan geeft!!?? Koop je beter de GT3. Dat snap ik wel, is tenminste een "andere" wagen

 

Nu ik kan wel begrijpen dat de 997's beetje in de lift zitten. Nog steeds een mooi model en eigenlijk nog een "echte" 911 met een lichte neus. Maar dan geef ik toch liever geld aan echte klassieker van Porsche. Natuurliijk, ni iedereen kan met de grillen van oldie leven. En ja, noem gerust de 964/993 al oud.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei flupke73:

mk1: mottige gps (kwa looks) en motor zou (!) niet mega-betrouwbaar zijn

ik vind die wel kwa exterieur mooier "verouderen" dan de mk2 en zou bij een RS ook voor de mk1 gaan

Problemen was met de 3.8l ,de 3.6l was goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Alexanderr:

Alles van 997 manueel / PDK met lage kilometers zit in de lift. Persoonlijk geloof ik er niet in als investering, er zijn er veel te veel van gebouwd.

997 carrera 2 manueel uit 2005 met ong. 60000km  en altijd bij porsche dealer op onderhoud voor 37000 euro. Niet inschrijven, een wax-itt behandeling en mooi opstallen.Kan je niet veel verkeerd mee doen denk ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel eraan of dit een investering is. Zoals alexanderr terecht aangeeft zijn er veel van geproduceerd. Bovendien pas oldtimer in 2035 (volgens mij bepalend in prijsstijging, zie wat er met de 964 gebeurd is) , en raad welke betekenis fossiele brandstoffen dan hebben!..

Link naar reactie
Delen op andere sites

997 carrera 2 manueel uit 2005 met ong. 60000km  en altijd bij porsche dealer op onderhoud voor 37000 euro. Niet inschrijven, een wax-itt behandeling en mooi opstallen.Kan je niet veel verkeerd mee doen denk ik.

En voor wat, in uw garage zetten om naar te kijken?
Ik zou het niet kunnen: zoveel geld uitgeven voor een auto en er niet mogen mee rijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je dan niet beter een 996 kopen? De 4s en turbo modellen zijn nu ook serieus aan het stijgen en zijn al classic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als leuke investering [mention=9]toere[/mention],op de bank brengt het toch niets op.

Snap ik, maar als ik geld uitgeef aan een auto wil ik die gebruiken.

En ik heb wel graag wat spaargeld staan....je weet nooit wat de toekomst brengt.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei bossie:

Problemen was met de 3.8l ,de 3.6l was goed.

Kennis van me heeft op zijn 3.6 ook bore scoring gehad. De volledige mk1 is te mijden, als je geen motor inspectie inplant.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid