Ga naar inhoud

Waardestijging Porsche 997


bossie

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Jules_W:

Zou je dan niet beter een 996 kopen? De 4s en turbo modellen zijn nu ook serieus aan het stijgen en zijn al classic

Zie ik niet graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei toere:

Snap ik, maar als ik geld uitgeef aan een auto wil ik die gebruiken.

En ik heb wel graag wat spaargeld staan....je weet nooit wat de toekomst brengt.

 

Zou inderdaad wel kriebelen om hem te zien staan. Nog geld genoeg ,anders zou ik er niet aan beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Titleist:

Wat moet een zuivere 997.2 S manueel met pakweg 50k km dan kosten? Die staat op de radar, mag/moet donkerblauw zijn. :D

mk1 of mk2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-6-23 om 10:11 zei Alexanderr:

Alles van 997 manueel / PDK met lage kilometers zit in de lift. Persoonlijk geloof ik er niet in als investering, er zijn er veel te veel van gebouwd.

... maar in de laatste 30 jaar zijn er (globaal) ook heel veel mensen geboren die allemaal hun midlife nog moeten bereiken, zoveel potentieel! :)

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Titleist:

Wat moet een zuivere 997.2 S manueel met pakweg 50k km dan kosten? Die staat op de radar, mag/moet donkerblauw zijn. :D

Er zal nog wat verschil op zitten afhankelijk van of het een 2008 of 2012 is ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid