bossie 238 Geplaatst: 22 juni 2017 Delen Geplaatst: 22 juni 2017 (aangepast) Wat denken jullie van een waardestijging bij de 997?Zou het dezelfde richting als de 964,993 uitgaan? De gt2,gt3 en dergelijke niet mee tellend. 23 juni 2017 aangepast door Ritsuke Titel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.433 Geplaatst: 22 juni 2017 Delen Geplaatst: 22 juni 2017 zoek eens een manuele mkII C2S en zoek er eens eentje in een "week-end-car" kleurtje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bossie 238 Geplaatst: 22 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2017 Dacht eerder aan een mk1 manueel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 22 juni 2017 Delen Geplaatst: 22 juni 2017 6 hours ago, flupke73 said: zoek eens een manuele mkII C2S en zoek er eens eentje in een "week-end-car" kleurtje ? En? Ben niet mee in waar we moeten naar kijken/zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.248 Geplaatst: 22 juni 2017 Delen Geplaatst: 22 juni 2017 Alles stijgt, volg de prijzen op en je ziet het zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.591 Geplaatst: 22 juni 2017 Delen Geplaatst: 22 juni 2017 Vroeg om te zeggen hé, vraag en aanbod... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bossie 238 Geplaatst: 22 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2017 3 uur geleden zei Timo: Alles stijgt, volg de prijzen op en je ziet het zelf. Zie ze enkel dalen bij een 997 tot nu toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.248 Geplaatst: 22 juni 2017 Delen Geplaatst: 22 juni 2017 Dan let je niet goed op. 997.1 turbo is een pak gestegen vergeleken met 1-2 jaar terug, 997. 2 4S ook etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bossie 238 Geplaatst: 22 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2017 Turbo is buiten budget. Mk1 bij de 4s? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bossie 238 Geplaatst: 22 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2017 997 .2 zie het net Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.433 Geplaatst: 23 juni 2017 Delen Geplaatst: 23 juni 2017 mk1: mottige gps (kwa looks) en motor zou (!) niet mega-betrouwbaar zijn ik vind die wel kwa exterieur mooier "verouderen" dan de mk2 en zou bij een RS ook voor de mk1 gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexanderr 34.290 Geplaatst: 23 juni 2017 Delen Geplaatst: 23 juni 2017 Alles van 997 manueel / PDK met lage kilometers zit in de lift. Persoonlijk geloof ik er niet in als investering, er zijn er veel te veel van gebouwd. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.539 Geplaatst: 23 juni 2017 Delen Geplaatst: 23 juni 2017 1 uur geleden zei Alexanderr: Alles van 997 manueel / PDK met lage kilometers zit in de lift. Persoonlijk geloof ik er niet in als investering, er zijn er veel te veel van gebouwd. Dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ritsuke 5.354 Geplaatst: 23 juni 2017 Delen Geplaatst: 23 juni 2017 Mijn OCD heeft de titel aangepast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 23 juni 2017 Delen Geplaatst: 23 juni 2017 Een manuele 997 GTS. [emoji7] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 23 juni 2017 Delen Geplaatst: 23 juni 2017 Probleem met zo'n investering is dat je hem niet kunt inschrijven omdat de kosten dan te hoog zijn. Tenzij je af en toe eens een ritje kunt doen met garageplaten. Manueel blijft een must. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.483 Geplaatst: 23 juni 2017 Delen Geplaatst: 23 juni 2017 7 hours ago, Alexanderr said: Alles van 997 manueel / PDK met lage kilometers zit in de lift. Persoonlijk geloof ik er niet in als investering, er zijn er veel te veel van gebouwd. ook die prijzen van de 997 GTS...man man man dat je dat daaraan geeft!!?? Koop je beter de GT3. Dat snap ik wel, is tenminste een "andere" wagen Nu ik kan wel begrijpen dat de 997's beetje in de lift zitten. Nog steeds een mooi model en eigenlijk nog een "echte" 911 met een lichte neus. Maar dan geef ik toch liever geld aan echte klassieker van Porsche. Natuurliijk, ni iedereen kan met de grillen van oldie leven. En ja, noem gerust de 964/993 al oud. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bossie 238 Geplaatst: 23 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2017 13 uur geleden zei flupke73: mk1: mottige gps (kwa looks) en motor zou (!) niet mega-betrouwbaar zijn ik vind die wel kwa exterieur mooier "verouderen" dan de mk2 en zou bij een RS ook voor de mk1 gaan Problemen was met de 3.8l ,de 3.6l was goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bossie 238 Geplaatst: 23 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2017 12 uur geleden zei Alexanderr: Alles van 997 manueel / PDK met lage kilometers zit in de lift. Persoonlijk geloof ik er niet in als investering, er zijn er veel te veel van gebouwd. 997 carrera 2 manueel uit 2005 met ong. 60000km en altijd bij porsche dealer op onderhoud voor 37000 euro. Niet inschrijven, een wax-itt behandeling en mooi opstallen.Kan je niet veel verkeerd mee doen denk ik. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
saabi 3.281 Geplaatst: 23 juni 2017 Delen Geplaatst: 23 juni 2017 Ik twijfel eraan of dit een investering is. Zoals alexanderr terecht aangeeft zijn er veel van geproduceerd. Bovendien pas oldtimer in 2035 (volgens mij bepalend in prijsstijging, zie wat er met de 964 gebeurd is) , en raad welke betekenis fossiele brandstoffen dan hebben!.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.670 Geplaatst: 24 juni 2017 Delen Geplaatst: 24 juni 2017 997 carrera 2 manueel uit 2005 met ong. 60000km en altijd bij porsche dealer op onderhoud voor 37000 euro. Niet inschrijven, een wax-itt behandeling en mooi opstallen.Kan je niet veel verkeerd mee doen denk ik.En voor wat, in uw garage zetten om naar te kijken?Ik zou het niet kunnen: zoveel geld uitgeven voor een auto en er niet mogen mee rijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bossie 238 Geplaatst: 24 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2017 Als leuke investering @toere,op de bank brengt het toch niets op. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.591 Geplaatst: 24 juni 2017 Delen Geplaatst: 24 juni 2017 Zou je dan niet beter een 996 kopen? De 4s en turbo modellen zijn nu ook serieus aan het stijgen en zijn al classic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.670 Geplaatst: 24 juni 2017 Delen Geplaatst: 24 juni 2017 Als leuke investering [mention=9]toere[/mention],op de bank brengt het toch niets op.Snap ik, maar als ik geld uitgeef aan een auto wil ik die gebruiken. En ik heb wel graag wat spaargeld staan....je weet nooit wat de toekomst brengt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.883 Geplaatst: 24 juni 2017 Delen Geplaatst: 24 juni 2017 22 uur geleden zei bossie: Problemen was met de 3.8l ,de 3.6l was goed. Kennis van me heeft op zijn 3.6 ook bore scoring gehad. De volledige mk1 is te mijden, als je geen motor inspectie inplant. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.