Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
9 uren geleden, Dirk75 zei:

Ik heb zo mijn woon werk eens opgezocht, ben sneller met de fiets dan het openbaar vervoer...

Dat ken ik, is bij mij net hetzelfde.

Geplaatst:
7 uren geleden, wooter zei:

Klopt wel.

Gisteren toevallig een Duitser in een Hyundai Ioniq zien laden aan een snellader. De eerste elektrische Ioniq die ik in Europa zag. De man gaf aan dat hij als eerste een testrit kon boeken, en tijdens de testrit al besloot om de testwagen ter plaatste te kopen. De auto's krijg je nauwelijks geleverd omdat LG Chem niet kan volgen met productie van de batterijen.

Een van onze ploegbazen op het werk heeft nu een dik jaar een electrische Hyundai Ioniq en is er nog altijd heel tevreden over.

Geplaatst:
Een van onze ploegbazen op het werk heeft nu een dik jaar een electrische Hyundai Ioniq en is er nog altijd heel tevreden over.
Hoeveel mensen ken jij die niet tevreden zijn over hun nieuw gekochte (elektrische) wagen?
Geplaatst:
6 minutes ago, Tjeu said:
On 7/19/2018 at 9:57 PM, knight-rider said:

Hoeveel mensen ken jij die niet tevreden zijn over hun nieuw gekochte (elektrische) wagen?

Of hun nieuw gekochte ... (vul gelijk wat in dat veel geld kost)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 uren geleden, Tjeu zei:
Op 19/7/2018 om 21:57, knight-rider zei:

Veel te veel.

Geplaatst:
Of hun nieuw gekochte ... (vul gelijk wat in dat veel geld kost)
Net wat ik bedoel, idd.
Geplaatst:
Op 26/7/2018 om 16:46, knight-rider zei:

Veel te veel.

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die eens elektrisch gereden te hebben nog ooit iets anders willen. Volgens mij gaan er ook veel hybride eigenaars in de toekomt voor een EV kiezen. Als je op dit moment kunt kiezen tussen een 2l diesel van één van de "grote 3" of voor bvb voor een Tesla (die op 4j evenveel kost) dan zijn er toch veel die twijfelen, mijn gedacht.

Geplaatst:

De huidige fiscale voordelen zorgt er idd voor dat meer en meer bedrijfsleiders een Tesla kiezen. Echter, door gebrek aan fiscale voordelen voor particulieren, door gebrek aan goedkopere alternatieven, door gebrek aan een tweedehands markt (van 1k tot 30k euro), kan je vandaag niet genoeg elektrische auto’s op de weg krijgen. Dit zal tijd nodig hebben, en wordt meer en meer gestimuleerd door nieuwe regelgeving die het leven van de verbrandingsmotoren moeilijker, en op termijn zelfs bijna onmogelijk, zal maken. Waar gaan we eerdaags nog mogen rijden met een diesel? Wat gaat diesel/benzine aan de pomp gaan kosten? Hoeveel extra tax gaan we moeten gaan betalen per gereden km? Het is allemaal nog onduidelijk, en dat zorgt vandaag nog voor onzekerheid. Toch gaan we die richting uit, de toekomst met elektrische auto’s. Maar, het zal nog heel lang duren.

Als de fiscale voordelen voor firmawagens blijven, dan zullen snel de veelrijders overschakelen op elektrische auto’s. Mijn verkopers/projectleiders willen over 2 jaar hun 320d wel inruilen voor een Tesla 3.

Ik ben een echte petrolhead, en heb nu mijn eerste elektrische auto. Rijden doet zo’n elektrische auto perfect, maar de emotie is weg. Voor een werkauto mis ik de emotie weinig, maar ik hoop toch dat ik in mijn vrije tijd nog lang kan genieten van de emotie van een verbrandingsmotor.

Geplaatst:

Ik kom toe in een hotel. 

IMG_20180728_121529.thumb.jpg.9ef6ac225afeb6004a71e020e7b07b28.jpg

Vragen ze aan de balie, of het hybride of volledig elektrisch is. Hybride is maar 25% de Hollandse afzetters :D

Stond trouwens alleen deze morgen. Nu staan de speciale vakken vol, met een aftandse focus, Mazda 3 en Clio. Ferme hybrides dus. :lol: Oja en de helft van de parking is roze van vakken. Speciaal voor vrouwen. :lolz: en allemaal vol natuurlijk.

Geplaatst:

Welkom terug, apartheid.

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:
Welkom terug, apartheid.

Wawawa ga je ook klagen over handicappees, of moet ik klagen over apartheid dat enkel benzine- en dieselwagens aan een pomp kunnen parkeren en ik een parkeerplaats moet zoeken als ik in de shop iets wil kopen?
Gast wooter
Geplaatst:

Of je doet het zo: lekker je eigen lader meenemen en inpluggen

1b619774a558bf70b7b9360bc89d433a.jpg

Geplaatst:

Denk dat GTA het vooral heeft op die vrouwen parkeerplaatsen. Niet altijd alles persoonlijk opnemen.

Geplaatst:
4 uren geleden, tuscani zei:

Denk dat GTA het vooral heeft op die vrouwen parkeerplaatsen. Niet altijd alles persoonlijk opnemen.

Dat je je nog verlaagt door daarop te reageren... :cry:  Laat dat joch toch gewoon.

(En inderdaad.)

Gast wooter
Geplaatst:

Op basis van 1 zinnetje in het elektrische autos topic moet ik dat afleiden?
Geplaatst:

Gewoon een beetje gezond verstand en wat kunnen nadenken.

Aparte parkeerplaatsen met een laadpunt voor elektrische auto's, dat is compleet logisch.
Aparte parkeerplaatsen (zeker zo veel) voor vrouwen, dat is compleet onlogisch. Wat ik hekelde met de term 'apartheid'.

Zo moeilijk te begrijpen was dat ab-so-luut niet.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zelfs ik als niet scherpste mes, begreep het :D

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
19 uren geleden, wooter zei:

Op basis van 1 zinnetje in het elektrische autos topic moet ik dat afleiden?

Je had er nochtans geen probleem mee om op basis van dat 1 zinnetje iets anders af te leiden :D 

Geplaatst:
3 uren geleden, tuscani zei:

Zelfs ik als niet scherpste mes, begreep het :D

I love you for this one :lolz: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid