Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja zoiets. Alleszins te laat op de rem. Was er met de training al es rechtdoor gegaan de grindbak door. Probleem is dat net achter de ideale lijn je niks meer van grip hebt.

Geplaatst:
Ja, jij had de embed link gebruikt. Wss allemaal chinees [emoji3] 

Aha nu zie ik het ook. Suffix van 396s in de link [emoji106]
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ben je soms niet een tik te liberaal met de curbs? In vergelijking met die voor je, ga je er wat aggressiever over, met af en toe een schuiver tot gevolg. Of is dat nog acceptabel?

Geplaatst:
39 minuten geleden zei Mich:

Ja zoiets. Alleszins te laat op de rem. Was er met de training al es rechtdoor gegaan de grindbak door. Probleem is dat net achter de ideale lijn je niks meer van grip hebt.

Herkenbaar en dan kan je idd niet veel meer doen. Gelukkig geen schade

Geplaatst:
Ben je soms niet een tik te liberaal met de curbs? In vergelijking met die voor je, ga je er wat aggressiever over, met af en toe een schuiver tot gevolg. Of is dat nog acceptabel?

Ik zie absoluut geen probleem. Ik snap niet altijd de lijnen van die mannen voor Mich eerder
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik heb toch ook een paar vreemde zaken gezien maar express niets gezegd. Als je daar toekomt op een circuit dat je niet kent met een toch wel snelle wagen is dat normaal hé.

En dan rijd je nog eens vooraan mee met mensen die dat misschien al veel langer doen. Kunnen dus alleen maar zeggen dat Mich goed bezig is :up: B)

Houd ons maar op de hoogte!

Geplaatst:
12 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ik zie absoluut geen probleem. Ik snap niet altijd de lijnen van die mannen voor Mich eerder

Ja amai, daar zit wat tussen soms :lol: 

Geplaatst:

Als ik dit zie kan ik maar 1 ding zeggen en dat is dat ge meer moet gaan rijden in zo een koersen. Mich vanaf halverwege de video is niet Mich tot halverwege de video, en dat is volgens mij gewoon een gebrek aan "gewoon zijn". Wat ge daar in het 2e stuk hebt laten zien was echt ferm. Als je dat vanaf de eerste meter zou kunnen dan gaan ze daar nog niet met u klaar zijn peis ik :) 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, Mich said:

Insturen met blokkerende achterwielen imo.

Geplaatst:
11 minuten geleden zei ir_fuel:

Klopt, was ook m'n idee. Is allemaal ervaring hé

Geplaatst:
15 minutes ago, ir_fuel said:

Als ik dit zie kan ik maar 1 ding zeggen en dat is dat ge meer moet gaan rijden in zo een koersen. Mich vanaf halverwege de video is niet Mich tot halverwege de video, en dat is volgens mij gewoon een gebrek aan "gewoon zijn". Wat ge daar in het 2e stuk hebt laten zien was echt ferm. Als je dat vanaf de eerste meter zou kunnen dan gaan ze daar nog niet met u klaar zijn peis ik :) 

Denk dat dat een goeie samenvatting is... 

De start is wat behoudend, je wil absoluut ni in de brokken delen voor de portemonnee. Logisch denk ik. Dan was ik eigenlijk goed vertrokken en "bevrijd" (zoals de jokke zegt) tot de spin. en ik was echt lastig op mezelf, was heel kwaad en liet de moed wat zakken tot ik via de Safetycar weer kan aansluiten en er opnieuw zin in krijg.

En vanaf dan (tweede helft koers) was het inderdaad rijden op gevoel, ongeforceerd en me enorm geamuseerd met het remonteren.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minute ago, Mich said:

Denk dat dat een goeie samenvatting is... 

De start is wat behoudend, je wil absoluut ni in de brokken delen voor de portemonnee.

Ja dat zie je heel goed, je gaat nergens je plaats afdwingen. Kan je geen ongelijk geven.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
19 minutes ago, ir_fuel said:

weet ik ni... kan je ni zeggen. Dat voel je niet.

en eerlijk gezegd twijfel ik eraan. Een porsche blokkeer je ni zo snel achteraan.

Maar soit, ik sluit niks uit hé... maar da's voer voor ingenieurs/data-analyse

Geplaatst:
1 minute ago, Mich said:

weet ik ni... kan je ni zeggen. Dat voel je niet.

en eerlijk gezegd twijfel ik eraan. Een porsche blokkeer je ni zo snel achteraan.

Maar soit, ik sluit niks uit hé... maar da's voer voor ingenieurs/data-analyse

Dat moeten ze perfect kunnen zien op de data van de auto :) 

En of je die snel blokkeert achteraan of niet heeft weinig met "een Porsche" te maken he. Je zit met een instelbare rembalans. Daar kan je alle kanten mee op.

Geplaatst:
4 minutes ago, ir_fuel said:

Ja dat zie je heel goed, je gaat nergens je plaats afdwingen. Kan je geen ongelijk geven.

Mr Brokkenpiloot stond naast mij op de grid...ik was gewaarschuwd...en ze hadden gelijk want hij is in de "R" van Côme geknald. 3de keer in 3 weekends rijdt hij brokken. Waarschijnlijk wordt hij uitgesloten op algemeen verzoek van de rest.

Vandaar dat ik hem maar liet begaan...

It paid off, want ik lag zo 1ste in klasse met Gregory Rasse net achter me.

Geplaatst:
4 minuten geleden zei Mich:

De start is wat behoudend, je wil absoluut ni in de brokken delen voor de portemonnee. Logisch denk ik. Dan was ik eigenlijk goed vertrokken en "bevrijd" (zoals de jokke zegt) tot de spin. en ik was echt lastig op mezelf, was heel kwaad en liet de moed wat zakken tot ik via de Safetycar weer kan aansluiten en er opnieuw zin in krijg.

En vanaf dan (tweede helft koers) was het inderdaad rijden op gevoel, ongeforceerd en me enorm geamuseerd met het remonteren.

Idd logisch!!

En zielloos alleen rijden is idd niet leuk. Allemaal herkenbar

Geplaatst:
Zojuist zei Mich:

Mr Brokkenpiloot stond naast mij op de grid...ik was gewaarschuwd...en ze hadden gelijk want hij is in de "R" van Côme geknald. 3de keer in 3 weekends rijdt hij brokken. Waarschijnlijk wordt hij uitgesloten op algemeen verzoek van de rest.

Kerel heeft geld teveel ofzo? :( 

Geplaatst:
5 minutes ago, ir_fuel said:

Dat moeten ze perfect kunnen zien op de data van de auto :) 

En of je die snel blokkeert achteraan of niet heeft weinig met "een Porsche" te maken he. Je zit met een instelbare rembalans. Daar kan je alle kanten mee op.

Weet ik fuel en ik wist dat je dat zou aanhalen. Maar ik heb het nooit nergens anders voorgehad het hele weekend... dus ik twijfel eraan of die balans zodanig stond dat de achterkant zou kunnen blokkeren. Er zijn zwardere remzones dan daar en ik heb nooit achteraan iets ervaren van blokkage of wispelturigheid bij het remmen.

Geplaatst:
4 minutes ago, dragonfly said:

Kerel heeft geld teveel ofzo? :( 

Letterlijk: ja

Die kerel zwemt int geld.

Geplaatst:
15 minuten geleden zei Mich:

en ik was echt lastig op mezelf, was heel kwaad en liet de moed wat zakken tot ik via de Safetycar weer kan aansluiten en er opnieuw zin in krijg.

Zo zijn er nog piloten. Tekenend voor je inzet. En lonend op termijn. Zie een andere , niet nader genoemde piloot, die hetzelfde "syndroom" heeft, die intussen al verder zit dan hij 3 jaar geleden had durven dromen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idd groot verschil tussen Mich voor en Mich na de SC. Precies ne pilotenwissel.

Voor uw vertrek na de SC verdien je echt wel kletsen op de blote poep. Wanneer kom je hiervoor langs?

Geplaatst:

Nemen jullie hiervan een video op? 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
7 minutes ago, Jokke_vlo said:

Idd groot verschil tussen Mich voor en Mich na de SC. Precies ne pilotenwissel.

Voor uw vertrek na de SC verdien je echt wel kletsen op de blote poep. Wanneer kom je hiervoor langs?

En dan zeggen ze dat ik niet subtiel ben :lolz: 

Geplaatst:
Just now, utah said:

Nemen jullie hiervan een video op? 

Ik kan live streaming regelen?

Geplaatst:

Graag. Het mag nog iets kosten ook. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid