Ga naar inhoud

Porsche Club Motorsport France


Mich

Aanbevolen berichten

7 minutes ago, Mich said:

Mods, gelieve dit naar het Masochisten-hoekje te duwen dan :D:D

Masochisten?

Dus ge hebt het nog graag ook? :tct: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het houden op mental coaching. Spanking is dan een onderdeel van het grote geheel. Ocharme Mich. Ik heb er compassie mee. 

Ik stel voor om aan fundraising te doen om de straf van Jokke af te kopen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ir_fuel:

En dan zeggen ze dat ik niet subtiel ben :lolz: 

Tis toch ni moeilijk, eigenlijk geef ik complementen. 

Begin is ontwaken uit de winterslaap, de skills vanonder de roest halen en na de SC (enfin het rondje erna :D) begint de carrosserie te blinken en rijdt hij verdorie zeer sterk ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar zaken die je ni meteen op video ziet maar toch wel van invloed zijn:

Het circuit heeft veel hoogteverschillen en het blijft een 911 waarmee je rijdt he. De sterke afdaling in het midden vh circuit, dat is in 4de en we halen zo een 180 per uur. Als bovenaan de heuvel de auto niet mooi recht staat om de afdaling te nemen en je moet dan met stuurhoek remmen, is er veel kans dat je in troubles komt. Heb het in koers een keer voorgehad dat de auto nog in de afdaling moest rechtgezet worden en het werd me toch wel wat warm.
Over warm gesproken, het was 34gr op moment van de koers

Dan heb je op het eind van de piste nog een afdaling waar ik snel shortshift naar 3 en 4. Komt omdat die bocht daar compleet off-camber ligt.

De bocht ervoor ligt compleet blind. 4de vitesse en je weet ni wanneer je moet insturen. Sommigen spraken van een electriciteitspaal die je plots ziet opduiken achter de heuvel en dat als ref nemen, maar dat werkte ni voor mij.

Ingenieur Jonathan Tonet (zelf een super piloot) kon dat in het begin allemaal ni zo goe geloven tot hij zelf effe het stuur nam van een 997 om een rondje te doen en bevestigde bij het binnenkomen [emoji6]

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Figuur vh weekend die me het meest is bijgebleven van het weekend: Michel Nourry. 72j, ademt het merk Porsche sinds jaar en dag. Reed Le Mans met een dikke 993 GT2, reed rallies voor Porsche en heeft zijn eigen Porsche Centre in Nantes.

ee3c5f092bcaf6fdfce388431eb988d5.jpg

07153c8c60937201b80ec67504966c3a.jpg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎27‎/‎07‎/‎2017 at 10:48 AM, ir_fuel said:

Lijkt me echt een moeilijk circuit, miljaar.

Het is inderdaad ni simple... maar o zo mooi en leuk!

 

Aanrader :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Top3 würde ein Nummer zu gross sein, glaube ich :D:D

gewoon amuseren en genieten terwijl we ons best doen. Het is geen makkelijk circuit, enfin het laatste gedeelte toch. Heb daar wat "voorrijders" nodig om me het juiste tracée es te tonen. Wordt waarschijnlijk een koers waarin ik veel kan leren over het circuit voor later.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid