Gast wooter Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 Ik denk dat je de regels mbt renting moet bekijken los van de reële overnamewaarde. Zoals fuel zijn vriend merkt, is de inruilwaarde vaak meer dan de vastgelegde inruilwaarde bij einde van renting. En ik zal de mijne ook maar wisselen voor 80K... Zit al aan 39K dus binnenkort opnieuw bestellen Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 1 uur terug, BMWMB zei: Ik heb een financiële renting genomen, waarbij de overkoopsom 37% is. Ik moet dus die 63% betalen over 48 maanden, met een rentevoet minder dan 1%. Renting loopt via De Lage Landen. Na die 48 maanden kan ik kiezen, ofwel gewoon terug inleveren, ofwel koop ik een nieuwe Tesla, en dan wil Tesla kijken of ze eventueel nog wat meer willen geven voor de auto, ofwel koop ik 'm over voor die 37%. Ik dacht dat je het over je Mercedes had Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 Top Gear en de Model 3:https://www.topgear.com/car-reviews/tesla/model-3 Quote
ICM 24.878 Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 On 4/5/2018 at 1:53 PM, BMWMB said: Ik heb een financiële renting genomen, waarbij de overkoopsom 37% is. Ik moet dus die 63% betalen over 48 maanden, met een rentevoet minder dan 1%. Renting loopt via De Lage Landen. Na die 48 maanden kan ik kiezen, ofwel gewoon terug inleveren, ofwel koop ik een nieuwe Tesla, en dan wil Tesla kijken of ze eventueel nog wat meer willen geven voor de auto, ofwel koop ik 'm over voor die 37%. Dat is quasi hetzelfde als bvb een 320d op 48/140k. 1 Quote
ir_fuel 58.284 Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 On 4/5/2018 at 2:02 PM, ir_fuel said: Blijkbaar groot verschil als je onder de 80K blijft. Dan geven ze opnieuw 4 jaar garantie bij verkoop door Tesla. https://electrek.co/2018/04/11/tesla-stops-refurbishing-used-cars/ Quote
Phil 12.497 Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 On 5/4/2018 at 11:35 AM, ir_fuel said: Vriend van me heeft net zijn 2e Model S besteld. Levering in juni. Zijn huidige is 3.5j met 70K km, krijgt 60% van de nieuwprijs als overname door Tesla zelf. Dat voelen ze toch niet in hun miljardenput. Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Straks meer... nu al een paar opmerkingen: ruim voor en achter, interieur ziet er echt uit als goed auto-interieur, grote koffer en dat panoramadak voor de achterbank is verrassend. Zoveel dingen die van zo een Model 3 een betere auto maken dan er 3-reeks met elektrische aandrijving. De concurrentie kan enkel hopen dat Tesla ze niet geleverd krijgt en mensen schrik hebben van elektrisch rijden. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Komaan wooter, binnenkort geloofd helemaal niemand je meer. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Heb je trouwens al met een 3 met elektrische aandrijving gereden dan? Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Komaan wooter, binnenkort geloofd helemaal niemand je meer. Serieus, als je kan moet je zeker eens gaan kijken. Hij staat straks om 19u aan de supercharger in Aartselaar.Is een Amerikaan uit Californië die m als een van de eerste heeft gekregen en sindsdien Noord-Amerika heeft rondgereisd en nu met zijn Model 3 in Europa rond rijdt. Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Heb je trouwens al met een 3 met elektrische aandrijving gereden dan? En wat denk je dat er zou schelen tussen een elektrische 3-reeks en Model 3? Als de i3 een leidraad is, zou een 3-reeks enkel trager optrekken Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Laat ons hopen dat de i3 geen leidraad wordt en ze toch een concurent voor de model 3 gaan ontwikkelen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Laat ons hopen dat de i3 geen leidraad wordt en ze toch een concurent voor de model 3 gaan ontwikkelen.Dat hoop ik ook, maar om een interessanter product dan de Model 3 te maken zullen ze aanzienlijk meer moeten doen dan enkel een adequate grootte van batterij en passende performance elektromotoren in een 3 reeks droppen.Daarbovenop heeft de Model 3 nl. autopilot, OTA updates, het grote scherm op het dashboard om al die functies te bedienen of te bereiken, de nuttige app die ook per update meer functies krijgt, de frunk en de panorama ramen. Ik bedoel maar, ik mis de meedraaiende koplampen in mijn X, maar in een 3-reeks zou ik een hele hoop andere dingen missen die de Model 3 wel heeft. Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 1 hour ago, wooter said: Serieus, als je kan moet je zeker eens gaan kijken. Hij staat straks om 19u aan de supercharger in Aartselaar. Is een Amerikaan uit Californië die m als een van de eerste heeft gekregen en sindsdien Noord-Amerika heeft rondgereisd en nu met zijn Model 3 in Europa rond rijdt. https://www.facebook.com/tsla3/ Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Dat hoop ik ook, maar om een interessanter product dan de Model 3 te maken zullen ze aanzienlijk meer moeten doen dan enkel een adequate grootte van batterij en passende performance elektromotoren in een 3 reeks droppen.Daarbovenop heeft de Model 3 nl. autopilot, OTA updates, het grote scherm op het dashboard om al die functies te bedienen of te bereiken, de nuttige app die ook per update meer functies krijgt, de frunk en de panorama ramen. Ik bedoel maar, ik mis de meedraaiende koplampen in mijn X, maar in een 3-reeks zou ik een hele hoop andere dingen missen die de Model 3 wel heeft.Model X of S moet je niet met een 3 vergelijken maar met een 5 of 7. Mijn 335 was ook zeer goed uitgerust maar op de E zitten dingen die op een 3 reeks niet te verkrijgen zijn. De nieuwe 3 gaat een heel pak knapper en waarschijnlijk ook beter afgewerkt zijn dan een Model 3. Als ze daar nu een deftige batterij inleggen gaat dat een zware dobber worden voor de Model 3, evenals de komst van modellen van MB, Audi enz tegen dan. Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Het is meer dan dat.. Echt wel, als je tijd en interesse hebt moet je zeker een Model 3 gaan zien want het interieur is in levende lijve echt wel volwassener dan de Model S en X... Heel opvallend. Mijn punt is dat als je een Model 3 naast een huidige 3 reeks zet, de 3 reeks aanzienlijk achter loopt qua gebruiksgemak en functies die een Model 3 wel kan bieden, en dan denk ik nog aan de meest geavanceerde vorm van iDrive die BMW nu uitrolt in hun 5- en 7-reeks. Dat, tezamen met de autopilot en het feit dat autopilot en andere functies met software updates draadloos naar de auto kunnen gestuurd worden, zijn allemaal dingen die BMW en andere concurrenten nog niet leveren, en zelfs nog geen concrete plannen toe hebben. Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 (aangepast) 1 uur geleden, wooter zei: En wat denk je dat er zou schelen tussen een elektrische 3-reeks en Model 3? Als de i3 een leidraad is, zou een 3-reeks enkel trager optrekken I4 https://www.autowereld.be/autonieuws/scoops/bmw-i4-komt-eraan-om-tesla-model-3-mores-te-leren.html 3 g20 reeks: Quote The CLAR platform is claimed to have been engineered with electrification in mind, and BMW’s engineers are said to be working on the installation of a 90kWh battery pack, potentially giving the 3 Series EV – which is likely to carry the badge eDrive Sport – a range of around 300 miles. The eDrive may not arrive until 2020, but there will be at least one plug-in hybrid from launch. It’s a new version of the 330e, using a development of the existing car’s 2.0-litre petrol engine set-up and an 87bhp electric motor – but with a larger battery pack to increase the electric-only range. 15 april 2018 aangepast door Dirk75 Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 11 minuten geleden, wooter zei: Het is meer dan dat.. Echt wel, als je tijd en interesse hebt moet je zeker een Model 3 gaan zien want het interieur is in levende lijve echt wel volwassener dan de Model S en X... Heel opvallend. Mijn punt is dat als je een Model 3 naast een huidige 3 reeks zet, de 3 reeks aanzienlijk achter loopt qua gebruiksgemak en functies die een Model 3 wel kan bieden, en dan denk ik nog aan de meest geavanceerde vorm van iDrive die BMW nu uitrolt in hun 5- en 7-reeks. Dat, tezamen met de autopilot en het feit dat autopilot en andere functies met software updates draadloos naar de auto kunnen gestuurd worden, zijn allemaal dingen die BMW en andere concurrenten nog niet leveren, en zelfs nog geen concrete plannen toe hebben. De 3 reeks wordt vernieuwd in september.... en ja daar geloven ze financieel gezien, voorlopig in hybride... Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 De elektrische in 2020. Volgens Bloomberg zit Tesla momenteel al aan 2800 Model 3's per week. Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 (aangepast) 500000 bestellingen en nog steed oplopend, komt dit op een productietermijn uit van 178 weken. Gezien de kwaliteiten van de auto, gaan de bestellingen sneller binnnenlopen dan de productie kan versnellen. Stop aub met die reclame, hoe langer we moeten wachten. 3 jaar wachten dus ? 15 april 2018 aangepast door Dirk75 Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Tesla verwacht 5000 stuks per week tegen einde Q2, en zal daarna communiceren wanneer ze denken 10K per week te halen. Quote
DHL 43 Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Op 5/4/2018 om 10:27, wooter zei: Waar kan je die al bestellen? Hoeveel produceren ze al per week? Is er al een rijtest van beschikbaar? Al een foto? Al een aankondiging? Lijkt me dat als je absoluut geen product hebt, het net wel loont om aan aankondigingspolitiek te doen om geïnteresseerden te doen twijfelen over andere modellen van de concurrentie. Super! Geef me eens een lijstje van elektrische Volvo's! Nee ik begrijp dat: er is gewoon geen productiecapaciteit. Anders had iedereen er al op gevlogen. Tjeu, tja, zoals het ernaar uitziet zal er dus nooit concurrentie komen voor Tesla zijn de broodjes binnen. Tussen 2014 en 2017 verdubbelden ze hun marktaandeel in Belgie. Van een enorme boost gesproken... Van 500 naar 1000 stuks https://autotijd.be/verkoopcijfers/tesla In het topjaar ongeveer de helft Tesla's verkocht van de verkopen Dacia in 1 maand (maart 2018) 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 april 2018 Geplaatst: 16 april 2018 Ja trek het wat in het belachelijke. Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 april 2018 Geplaatst: 16 april 2018 Da's heel jammer overigens want ik had net heel wat foto's gemaakt van die Model 3 die ik gisteren zag. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.