Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast wooter
Geplaatst:

En het verschil met een klassieke sleutel en comfort access, en de GSM en comfort access bij de Model 3, is dat je geen sleutel meer moet meenemen. De sleutelvorm van een Tesla is dan nog beperkt klein; die van BMW zijn makkelijk 50% groter.

Gast wooter
Geplaatst:

xY5Li8Z.jpg

Review van de Model 3 in Auto Motor und Sport.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Laatste zin van Musk is wel straf, ben benieuwd of hij het kan waarmaken :)

Geplaatst:
21 minuten geleden, jvc zei:

Laatste zin van Musk is wel straf, ben benieuwd of hij het kan waarmaken :)

"Will beat anything in its class"... ik kan mij vergissen, maar d'er is op dit ogenblik geen andere auto in die klasse. :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

het is inderdaad maar hoe je de klasse afbakent en welke criteria je stelt. 

Gast wooter
Geplaatst:

Inderdaad. Het had ook zonder die mogelijke hyperbool gekund :)

Gast Dirk75
Geplaatst:

Wedden dat top gear of andere dat eens gaan testen... van zuid naar noord Europa met een m3 en tesla 3... 

Wie is de snelste... ?

Geplaatst:

Lange afstanden, en aan hoge snelheden, blijven idd het tere punt van de elektrische auto's, en daar worden ze natuurlijk op gepakt.

Ik heb nog gratis supercharging, dus ik durf met mijn Model S die uitdaging wel aan, als ook de M3 rijder geen euro meekrijgt om te tanken...B)

Gast wooter
Geplaatst:
36 minutes ago, Dirk75 said:

Wedden dat top gear of andere dat eens gaan testen... van zuid naar noord Europa met een m3 en tesla 3... 

Wie is de snelste... ?

image.png.300ddfeb01ed19a68ecb730d2d547624.png

Gast Dirk75
Geplaatst: (aangepast)
16 uren geleden, wooter zei:

image.png.300ddfeb01ed19a68ecb730d2d547624.png

Ik kan goed lezen hoor. ?

Ik heb niemand gequote... testen wie de snelste is van... 

aangepast door Dirk75
Geplaatst:

05bcb0a985dea694538e889dc3582dda.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gast wooter
Geplaatst:
1 minute ago, Maarten Ballière said:

05bcb0a985dea694538e889dc3582dda.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nieuws gaat precies traag naar Nieuw-Zeeland... dat Zweedse onderzoek naar waar verwezen wordt is al lang gedebunked.

https://www.greentechmedia.com/articles/read/no-tesla-batteries-are-not-a-global-warming-disaster

https://www.popularmechanics.com/cars/hybrid-electric/news/a27039/tesla-battery-emissions-study-fake-news/

Komt erop neer dat men een kleine stadswagen vergeleek met een Tesla Model S, en men vergat dat brandstof voor die kleine stadswagen ook getransporteerd moet worden naar tankstations, en de Gigafactory van Tesla carbon-neutraal is door o.a. zonnepanelen, en elektriciteit niet voor 100% op kolen wordt geproduceerd.

Gast wooter
Geplaatst:

CR zijn wel de enige die dit rapporteerden.

Geplaatst:

https://www.edmunds.com/tesla/model-3/2017/long-term-road-test/2017-tesla-model-3-monthly-update-for-april-2018.html

Interessante long term review van een van de eerste gemaakte model 3's. 

Toch wel wat kritiekpunten en problemen. Te veel problemen voor een auto van die prijs op 3 maanden vinden ze.

Over het rijgedrag en de binnnenruimte zijn ze wel zeer positief! 

Gast wooter
Geplaatst:
4 minutes ago, Stabilo Boss said:

https://www.edmunds.com/tesla/model-3/2017/long-term-road-test/2017-tesla-model-3-monthly-update-for-april-2018.html

Interessante long term review van een van de eerste gemaakte model 3's. 

Toch wel wat kritiekpunten en problemen. Te veel problemen voor een auto van die prijs op 3 maanden vinden ze.

Over het rijgedrag en de binnnenruimte zijn ze wel zeer positief! 

Het merendeel van hun problemen zijn te verklaren door een fout in de productie van het centrale scherm... Na het scherm te laten vervangen zijn die problemen ook verdwenen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid