Gast Dirk75 Geplaatst: 10 juli 2018 Geplaatst: 10 juli 2018 Op 24/5/2018 om 09:44, stijn82 zei: Die touring is het doekje, dat ze bijna 'moeten' geven want anders ben je als eigenaar van zo'n i3 wel de klos als je toch eens wat verder wil rijden. Is met die corsa niet nodig. Zou natuurlijk ook wel graag een insignia meekrijgen maar Opel is geen liefdadigheidsinstelling. En BMW ook niet. Die touring zit mee in de aankoopprijs van de i3 verrekend. Het helpt wel om mensen over de streep te trekken om hun centen te steken in een wagen met kleine range. Gelukkig is de huidige i3 zijn range aanzienlijk beter dan de eerste versies. Blijft de beperkte ruimte achterin over... Waarom zou je in godsnaam een insigna moeten meekrijgen als je met de Corsa de afstand kan afleggen. Je kan er altijd eentje huren, is goedkoper dan een heel jaar een te grote auto rond te rijden als je de plaats en afstand dagelijks niet nodig hebt. Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 juli 2018 Geplaatst: 12 juli 2018 Configurator is open voor iedereen in de VS en Canada.https://www.tesla.com/model3 Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 juli 2018 Geplaatst: 16 juli 2018 https://www.teslarati.com/tesla-model-3-solidly-profitable-sandy-munro/ Quote
Gast wooter Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 Review van de Model 3 P Quote If you were hoping Tesla would fail on account of the Model 3 I’ve got bad news: This thing is magnificent, a little rainbow-farting space ship, so obviously representative of the next step in the history of autos. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 Dat dat spel het geen 2 ronden volhoud zonder terug te vallen op 45pk. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 Dat dat spel het geen 2 ronden volhoud zonder terug te vallen op 45pk.Lol Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 Als mijn auto te warm loopt valt ie terug op 200kW, wat meer vermogen is dan wat jij nu hebt. Quote
jvc 543 Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 8 uren geleden, wooter zei: Als mijn auto te warm loopt valt ie terug op 200kW, wat meer vermogen is dan wat jij nu hebt. 200kW > 230kW? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 Als mijn auto te warm loopt valt ie terug op 200kW, wat meer vermogen is dan wat jij nu hebt.Ik heb nog nooit een Tesla op een trackday tegengekomen. Maar Ik wil altijd mee gaan. Ni zeveren he ...... Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 Wawawa E klasses zie je er ook niet. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 23 juli 2018 Geplaatst: 23 juli 2018 Daar staat dan ook geen trackmode op. (Tenzij een AMG) Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 23 juli 2018 Geplaatst: 23 juli 2018 Trackmode staat ook enkel maar op de meest krachtige Model 3.In uw ogen, als racepiloot, is dat natuurlijk waardeloos, maar voor de gemiddelde rijder is dat wel cool, en biedt dat extra plezier. Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 Het goede nieuws over de Model 3 blijft duren: https://www.cnet.com/roadshow/auto/2018-tesla-model-3-performance/preview/ Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 http://autoweek.com/article/car-reviews/first-drive-tesla-model-3-performance Quote
Fille 798 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 Op zondag 22 juli 2018 om 14:16, Davy_ zei: Dat dat spel het geen 2 ronden volhoud zonder terug te vallen op 45pk. Op zondag 22 juli 2018 om 14:17, wooter zei: Lol 2 ronden, en de Tesla valt al serieus terug in vermogen https://www.youtube.com/watch?v=2nkqMZBR-ak Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 22 uren geleden, BMWMB zei: Trackmode staat ook enkel maar op de meest krachtige Model 3. In uw ogen, als racepiloot, is dat natuurlijk waardeloos, maar voor de gemiddelde rijder is dat wel cool, en biedt dat extra plezier. Ik volg je daarin, alleen moet je het kunnen relativeren en niet voor waar zien. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 weet je wat wel cool zou zijn....... Jokke die met zo'n "lijntrekmachine" de ideale lijn afgaat op een circuit. en dan een tesla op autopilot dat parcours laten afleggen. wel benieuwd naar. of dat 1 zou lukken en 2 wat het resultaat zou zijn. een ideetje voor in topgear (als dat nog bestaat ) Quote
gTa 28.028 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 Ik heb nu een visual van Jokke die met een véloklakske van zijn grootvader op, in nen blauwe kiel getooid, in zijn mond een tandenstoker ronddraaiend, af en toe aan zijn gat krabbend, met van die bonkende "kebgeengoesting"-passen achter zo'n krijtlijnmachine loopt die ze op voetbalvelden gebruiken, typische Jokke-stijl met de schouders wat naar voor, zo. Tjokkend. Tjokke-vlo. Sorry, 't is te grappig op mijn netvlies! 2 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 2 hours ago, tuscani said: weet je wat wel cool zou zijn....... Jokke die met zo'n "lijntrekmachine" de ideale lijn afgaat op een circuit. en dan een tesla op autopilot dat parcours laten afleggen. wel benieuwd naar. of dat 1 zou lukken en 2 wat het resultaat zou zijn. een ideetje voor in topgear (als dat nog bestaat ) Een auto maken die sneller een ronde op een vrij circuit kan afleggen dan een piloot is al gedaan een tijd geleden. Dat is "vrij simpel". Maargoed, dat is het punt niet. Gelijk welke computer kan beter piano spelen dan gelijk welke mens. Maakt dat dan een muzikant overbodig? Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 Mijn Tesla is net heel voorzichtig, en dus traag in de bochten, als ik op AP rijd. Om een voorbeeld te geven, als ik afrit 32 neem op de E314, dan kan ik die lange bocht vlot nemen tegen 80, terwijl de AP voor de bocht stevig begint af te remmen tot 50. Als Jokke die lijnen zou uitzetten, zou mijn Tesla het wel rijden op AP, maar de rondetijden zouden dramatisch slecht zijn. Ook is een circuit te lang, en moet je aantal keren even het stuur vastnemen, om AP actief te houden. 1 Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 1 uur geleden, ir_fuel zei: Een auto maken die sneller een ronde op een vrij circuit kan afleggen dan een piloot is al gedaan een tijd geleden. Dat is "vrij simpel". Maargoed, dat is het punt niet. Gelijk welke computer kan beter piano spelen dan gelijk welke mens. Maakt dat dan een muzikant overbodig? Jij gaat er van uit dat de tesla sowieso sneller gaat zijn? Voor mij was dat net een vraag. Zoals bmwmb schrijft zal de tesla blijkbaar toch een veiligheidsmarge inbouwen, waar je als piloot meer de randjes kan opzoeken. Daarmee de nieuwsgierigheid naar het resultaat. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.