Ga naar inhoud

BMW F39 X2


Phil

Aanbevolen berichten

Een Audi Q2 is mooier dan dit. 
 
Bij deze X2
  • M-pack bumper vooraan is lelijk gevormd (eerste foto, lijken op bolle/opgeblazen wangen)
  • deuren ogen te hoog (6de foto achter de gebroken muur)
  • achterkant, tja... 

Bwa, net als bij deze BMW verneukt de grille styling alles..

Audi-Q2-front-three-quarters.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als de meeste hier sluit ik me aan bij 'wat een lelijk hok'.

X1 is prachtig maar deze, neen danke.

Achterkant doet me enorm aan de Stelvio denken, vooral door de uitlaten. Maar de Stelvio is mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Stancke:

 

download (6).jpg

download (7).jpg

Dit vind ik al heel wat beter dan de blauwe met superMan-pak.

De grijze 'lipstick' rond z'n smoelwerk, daar ben ik nog niet over uit...

download (4).jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel lachen dat dit als de sportieve versie van de X1 in de markt wordt gezet, terwijl ze net hiermee (los van de 2AT) de overstap maken naar voorwielaandrijving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan BMW wel niet verwijten dat het alweer een design '13 in een dozijn' is, zoals z'n 2 Duitse concurrenten dat wel doen. Dit is echt eens iets compleet anders, en dat zorgt ervoor dat we eraan moeten wennen. Ok, afgaande op deze foto's ben ik ook niet direct 100% overtuigd, maar ik denk dat 'm irl zeer knap gaat zijn. Ook wil ik 'm eens zien in wat normalere , minder opvallende kleuren.
Dat de BMW verkopers hun bestelbonnen maar klaarleggen, want dit wordt heel zeker een succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BMWMB:

Je kan BMW wel niet verwijten dat het alweer een design '13 in een dozijn' is, zoals z'n 2 Duitse concurrenten dat wel doen. Dit is echt eens iets compleet anders, en dat zorgt ervoor dat we eraan moeten wennen. Ok, afgaande op deze foto's ben ik ook niet direct 100% overtuigd, maar ik denk dat 'm irl zeer knap gaat zijn. Ook wil ik 'm eens zien in wat normalere , minder opvallende kleuren.
Dat de BMW verkopers hun bestelbonnen maar klaarleggen, want dit wordt heel zeker een succes.

Tuurlijk zal het verkopen. Een BMW met kleine motoren en een stoer uiterlijk én BMW badges all over the place... wat moet je meer hebben?

En 13 in een dozijn... tsjah, misschien niet qua uiterlijk maar qua interieur zie ik al lang het verschil niet meer tussen een X1, 2AT, 2GT en dit. Jij wel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ding lijkt op al de rest van z'n segment ... maar da's nu net wél wat de mensen willen, zo'n auto's. En zoals je zegt: 't ding hangt dan ook nog eens vol met BMW-logo's.

Instant succesformule inderdaad.

 

Zonder M Pack vind ik hem eigenlijk wel OK, zo op foto!  Dat geel metallic op die persfoto's is eigenlijk ook echt vet.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei JanC:

Toch wel lachen dat dit als de sportieve versie van de X1 in de markt wordt gezet, terwijl ze net hiermee (los van de 2AT) de overstap maken naar voorwielaandrijving.

Huh? X1 is ook FWD, al meer dan 2 jaar. Dus met de X2 wordt helemaal geen overstap gezet...

  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/26/2017 om 07:13 zei BMWMB:

Je kan BMW wel niet verwijten dat het alweer een design '13 in een dozijn' is, zoals z'n 2 Duitse concurrenten dat wel doen. Dit is echt eens iets compleet anders, en dat zorgt ervoor dat we eraan moeten wennen. Ok, afgaande op deze foto's ben ik ook niet direct 100% overtuigd, maar ik denk dat 'm irl zeer knap gaat zijn. Ook wil ik 'm eens zien in wat normalere , minder opvallende kleuren.
Dat de BMW verkopers hun bestelbonnen maar klaarleggen, want dit wordt heel zeker een succes.

Dit helemaal niet compleet anders... Dit is exact hetzelfde brengen wat andere merken reeds deden, maar dan duurder.

Zelf vind ik hem zeker niet lelijk... Ik vrees alleen dat die met hetzelfde plastic Playmobil dash gaat komen als de 2AT/GT en de X1 :( 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit echt niet verkeerd van BMW ... leuke lijnen. Als "rijdersauto" is dit niets om wild van te worden maar dat is ook totaal het concept niet.

 

foto van BMW Monserez Aalbeke & Kortrijk & Ieper.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid