Ga naar inhoud

Welke kleur Porsche 991.2 GT3


BMWMB

Welke kleur 991.2 GT3?  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kleur 991.2 GT3



Aanbevolen berichten

22 hours ago, Jokke_vlo said:

ja 10.000 euro opleggen voor een kleurtje..... why not :) 

Als je ziet hoe mooi zo'n spec kan zijn/worden dan lijkt mij dat het toch waard? En ik ga er van uit dat zo'n PTS spec later ook wel hoger geprijsd gaat zijn dan een gewone witte en sneller een koper vindt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tot ge ze moet leggen. Ik had de kans op PTS maar heb het maar niet gedaan door de prijs. Het is me het niet waard. Ja ik vind 10.000 euro nog altijd een pak centen. Sorry dat ik niet mee kan aan die standaards :D



Hoeveel hoger geprijsd gaat dat dan later zijn denk je....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Timo said:

Als je ziet hoe mooi zo'n spec kan zijn/worden dan lijkt mij dat het toch waard? En ik ga er van uit dat zo'n PTS spec later ook wel hoger geprijsd gaat zijn dan een gewone witte en sneller een koper vindt. 

Ik weet wel leukere opties om te pakken met 10K, dan een PTS kleur. 't is nu niet dat alle andere kleuren spuuglelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/7/2018 at 9:11 PM, Pieter said:

vytBDek.jpg

PTS Carbon Steel Grey. 

@ir_fuel

Toen ik dit zag viel mijn mond eventjes open. Dan lijkt mij dat al de moeite waard. 

Voor mij is dit meer dan een sportwagen, dit is kunst en dat moet je doen verbazen en inspireren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor ze het hier allemaal graag zeggen, met het geld van een ander :lolz: 

Nee dat is geen kunst. Dat is een auto om af te trappen op circuit.

Kunst, ffs, waar zijn we mee bezig :lolz: 

 

Met die 10K koop ik liever 5 setten banden om aan gort te rijden.

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ja tot ge ze moet leggen. Ik had de kans op PTS maar heb het maar niet gedaan door de prijs. Het is me het niet waard. Ja ik vind 10.000 euro nog altijd een pak centen. Sorry dat ik niet mee kan aan die standaards :D

Hoeveel hoger geprijsd gaat dat dan later zijn denk je....?

Jij koopt er tenminste eentje he! 

Als de markt zo gek blijft en als je ziet welke speciale specs de afgelopen 1-2 jaar werden verkocht (Turbo's eind jaren 80 en 90 met toen de iet wat speciale opties) dan denk ik wel dat dat de premium waard is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ir_fuel said:

Ik hoor ze het hier allemaal graag zeggen, met het geld van een ander :lolz: 

Nee dat is geen kunst. Dat is een auto om af te trappen op circuit.

Kunst, ffs, waar zijn we mee bezig :lolz: 

Dat laatste zinnetje deed ik wel met opzet. Mijn @Geezer momentje. :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PTS optie is waarschijnlijk wel de optie waar Porsche het minste marge op heeft. Dus dat opzicht is het een goede deal. Hoe de dealer een nieuwe bumper in dezelfde kleur gespoten krijgt, is natuurlijk een andere vraag. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ja tot ge ze moet leggen. Ik had de kans op PTS maar heb het maar niet gedaan door de prijs. Het is me het niet waard. Ja ik vind 10.000 euro nog altijd een pak centen. Sorry dat ik niet mee kan aan die standaards :D



Hoeveel hoger geprijsd gaat dat dan later zijn denk je....?
 

Gevolg gevend aan bovenstaande ben ik uiteraard nieuwsgierig: welke kleur heb je dan uiteindelijk gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Bouncing Bullet said:

De PTS optie is waarschijnlijk wel de optie waar Porsche het minste marge op heeft. Dus dat opzicht is het een goede deal. Hoe de dealer een nieuwe bumper in dezelfde bumper gespoten krijgt, is natuurlijk een andere vraag. :D

Idd :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, Bouncing Bullet said:

De PTS optie is waarschijnlijk wel de optie waar Porsche het minste marge op heeft. Dus dat opzicht is het een goede deal. Hoe de dealer een nieuwe bumper in dezelfde kleur gespoten krijgt, is natuurlijk een andere vraag. :D

Aan de hand van de kleurcodering tiens ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, Timo said:

@ir_fuel

Toen ik dit zag viel mijn mond eventjes open. Dan lijkt mij dat al de moeite waard. 

Voor mij is dit meer dan een sportwagen, dit is kunst en dat moet je doen verbazen en inspireren. 

Daar zou ik echt geen 10k aan kunnen geven. Beter centen sparen voor de respray van de neus omdat em na 20k kms gezandstraald is. ‘t Is nen oto hè! Als ge die als investering hebt gekocht dan geeft ge geen bal om den oto an sich of kunt ge het u niet permitteren om er mee te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, WoKe zei:

Aan de hand van de kleurcodering tiens ...

ja, gewoon een potje verf mengen, eropspuiten en klaar is kees :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Yves zei:

Gevolg gevend aan bovenstaande ben ik uiteraard nieuwsgierig: welke kleur heb je dan uiteindelijk gekozen?

Grondverf, ik kies later wat we er over leggen :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, WoKe said:

Daar zou ik echt geen 10k aan kunnen geven. Beter centen sparen voor de respray van de neus omdat em na 20k kms gezandstraald is. ‘t Is nen oto hè! Als ge die als investering hebt gekocht dan geeft ge geen bal om den oto an sich of kunt ge het u niet permitteren om er mee te rijden.

voor 8K hebt ge ne full Xpel :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Bouncing Bullet said:

ja, gewoon een potje verf mengen, eropspuiten en klaar is kees :roll:

Als ze bij P die kleur kunnen maken af fabriek dan zou het me sterk lijken dat de dealer die verf niet kan nabestellen ...

Er zal dus iemand een potje verf mengen en iemand anders zal dat eropspuiten ... ‘t is nu ook niet zo dat elke PTS Porsche gespoten is door mini pony’tjes die regenbogen schijten zenne ...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, WoKe zei:

Als ze bij P die kleur kunnen maken af fabriek dan zou het me sterk lijken dat de dealer die verf niet kan nabestellen ...

Er zal dus iemand een potje verf mengen en iemand anders zal dat eropspuiten ... ‘t is nu ook niet zo dat elke PTS Porsche gespoten is door mini pony’tjes die regenbogen schijten zenne ...

You know nothing John woke. Sommige kleurkes zijn bijna zo moeilijk goed te krijgen als een eenhoorn met een regenboog uit zijn gat te vangen. 

Alhoewel, Charlie heb ik nog niet gevangen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Timo zei:

@ir_fuel

Toen ik dit zag viel mijn mond eventjes open. Dan lijkt mij dat al de moeite waard. 

Voor mij is dit meer dan een sportwagen, dit is kunst en dat moet je doen verbazen en inspireren. 

Je hebt smaak maat, ik zou dit ook meteen kiezen moest ik de flappen hebben, of een donkergroene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid