Ga naar inhoud

Welke kleur Porsche 991.2 GT3


BMWMB

Welke kleur 991.2 GT3?  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kleur 991.2 GT3



Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, BMWMB zei:

Waarom die zijschorten laten meelakken in de kleur van de auto. Het is toch mooier als deze zwart blijven, zodat die zwarte lip van de voorspoiler en van de achterschort mooi rondom doorloopt.

porsche-991-gt3-mkii-c406610122017020613

 

tja, de eigenaar heeft ook voor rood gekozen. ook al not done op een porsche. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel, ik volg BMWMB. Het trekt op niks; want het breekt de matzwarte rand die mooi homogeen volledig rondom de auto loopt onderaan. 't Maakt enkel maar dat ge in no time steenslag hebt erop waardoor 't nog lelijker wordt. En ge moet er nog voor betalen ook. Goed gek.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb het de laatste tijd serieus voor zilveren wagens, dus GT Silver. Nog liever het blauw waarin die nieuwe GT3 Tourings zijn getoond (sapphire?), maar goed dat staat hier niet tussen, dus dan maar zilver.

Rood op een Porsche vind ik het persoonlijk ook nooit echt goed doen. Wit zou voor mij wel kunnen, omdat het een GT3 is, maar ik vond dat wel beter bij passen bij de wat meer 'low tech' GT3s uit vorige generatie (vooral 997.1).

Blijft over: Crayon. Really? I don't get it. Elk merk gooit tegenwoordig zilver uit zijn aanbod (zie mijn voorliefde hierboven) en komt dan af met een soort saai, nietszeggend licht-tot-middengrijs. Zie MX-5 met Ceramic White, GTI 7.5 met White Silver, of nog erger RS3 met Nardo (een poging om het lichtgrijs concept tot het absurde door te trekken). Zijn allemaal wagens die ik met veel plezier in zilver zou kopen, maar nooit in een van deze kleuren. Als we nu nog in een land woonden met 300 dagen zon per jaar, maar onder een grijze hemel ziet dat er gewoon niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een kleur die het concept 'lightness' eer betoont, hé.

- "Kijk, we hebben zelfs het gewicht van de laklagen uitgespaard, 'm komt gewoon in de grondlak!"

:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt moeilijk in het standaard gamma kleuren mooi gerief te vinden. Een blinde ziet bv dat Mexico veel knapper is dan Miami of signal veel knapper dan racing .....

Zwart / wit / grijs en eventueel rood en je bent rond imo

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, BMWMB said:

In dat geval ga ik voor rood. emoji2.png

Voila.

Ne GT3 is  ne patsbak. Anders pak je wel een Carrera, als 't is om op restaurant mee te gaan :P 

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, ir_fuel said:

Voila.

Ne GT3 is  ne patsbak. Anders pak je wel een Carrera, als 't is om op restaurant mee te gaan :P 

Maar laat de vleugel wel weg, dat scheelt wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, ICM said:

Maar laat de vleugel wel weg, dat scheelt wat.

Ne vleugel is om te gaan picknicken.

Dan pak je ook best geen gele, want dat trekt wespen aan (wat iedereen met een gele Ducati 748 u zal kunnen bevestigen).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid