Ga naar inhoud

Vervanging F31 B3 / 500E


Porker

Aanbevolen berichten

13 hours ago, Porker said:

Ik wil zeker niet persé een automaat, maar de grote zwaar gemotoriseerde daily's met handbak zijn niet dik gezaaid... 

Een C63 en een RR 4.4 TDV8 zijn de meest aantrekkelijke opties voor mij momenteel, van de C63 weet ik een Performance staan in lichte vracht die beschikbaar is vanaf januari. Qua RR zou die van @RRD in aanmerking komen maar die heeft wel nog een ombouw nodig. Iemand een idee wat zo'n ombouw/homologatie kost?

+/-1500€ dacht ik. Duty Cars in deerlijk doet dat vaak. http://dutrycars.be/

Link naar reactie
Delen op andere sites

M550d touring binnen budget betrouwbaar? Don't think so. Onder de 35k zit je op exemplaren met 100k km en meer te zien, denk ik? Dan zou ik er toch van blijven...
Alpina D5 lijkt mij doenbaar, ik vind dat wel een heerlijke auto ... maar ik vrees dat Porker iets snedigers wil? Zou van de F11 wel de LCI willen, dat maakt het lastig binnen budget... En als het optionele sper moét, mjah, dan wordt het een lastige.
Waardoor ik me afvraag wat je met een RR gaat doen, [mention=108]Porker[/mention]?  Zou wel eens een toffe rijbewijsbeveiliger kunnen zijn, in some way. [emoji3]  Voor de rest is dat toch compleet on-jou?
Lichte vracht, ik weet het toch zo niet. Gelukkig swap jij snel genoeg van kar om er mogelijks weinig last van te hebben als de wetgeving wijzigt.
Als LV kan/mag --> C 63 AMG klinkt goed (als optie, uiteraard ook uit z'n uitlaat). En forumlid Zweet kent een goed adresje voor als je je 6.2 erdoor knalt.
Zat meteen ook aan de huidige C 43 te denken, maar ik vrees dat die nog buiten budget zijn.
 
Doe maar die C63 Performance die je weet staan. Januari is bijna daar, da's nauwelijks wachten. En de ombouw is al gebeurd = heaven.


Ik ben mij uiteraard bewust dat een RR geheel anders is dan een C63, maar ik vind dat niet on-autoliefhebber. Een (échte) RR is iets dat ik in de perfecte garage zie, naast iets snedigers uiteraard.

That said, ik heb er nog nooit mee gereden, dat kan dus alsnog tegenvallen, idem C63 al acht ik die kans kleiner.
C450 zegt mij geheel niets, ik denk dat dat dezelfde vergissing is als B3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=108]Porker[/mention], ik weet een zwarte C63 staan met performance pack en is al LV, staat 105k km op. Mag weg voor de juiste prijs [emoji4]


Facelift? Stuur maar door!
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Porker zei:


C450 zegt mij geheel niets, ik denk dat dat dezelfde vergissing is als B3.

 

je gaat 'sound' missen en de ploppers gaan je irriteren, rijden zal je wel bevallen (uitgez die hapering in 't stuur bij keihard aanremmen bij ronde punten)

comfort en mijn spec lijken me (op de velgen na) dik in orde

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Porker zei:

 


Ik ben mij uiteraard bewust dat een RR geheel anders is dan een C63, maar ik vind dat niet on-autoliefhebber. Een (échte) RR is iets dat ik in de perfecte garage zie, naast iets snedigers uiteraard.

That said, ik heb er nog nooit mee gereden, dat kan dus alsnog tegenvallen, idem C63 al acht ik die kans kleiner.
C450 zegt mij geheel niets, ik denk dat dat dezelfde vergissing is als B3.

 

Hoezo, komt er iets snedigers dan ofzo? :D 

(shotgun @ Goodwood!!  we moeten eens gaan boeken denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

C63 AMG, gas inpompen en je komt overal aan met een smile op je gezicht.  Het geluid dat die uitbraakt hoort in mijn top 10 van beste uitlaatgeluiden, mijn scheetgeluid staat op 11 mocht je het je afvragen.
Bij Powercars in Loppem staat er eentje. Dacht 35k. Km-stand 110.000 ofzo
Vet spel hoor[emoji4]
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Alexanderr said:

Volgens mij ken ik die auto :)

Ik kan eens vragen of de auto jou kent, maar ik verwacht geen antwoord :P

Eigenaar is AS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo, komt er iets snedigers dan ofzo? [emoji3] 
(shotgun @ Goodwood!!  we moeten eens gaan boeken denk ik)

Had jij niet al geshotgunned voor LM? Dat is alvast geboekt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Porker zei:


Had jij niet al geshotgunned voor LM? Dat is alvast geboekt!

Ik weet het niet meer. Was het Le Mans? Kan zijn. Oké, dan is ook dat goed. :D  

Oeaah, Le Mans :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid