Ga naar inhoud

Mercedes-Benz G-Klasse 2018

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
11 minuten geleden, The Swede zei:

Als je waardebehoud wil van je 300k, koop er een appartement mee. 

zo slecht rijdt een G-klasse nu ook weer niet om het te vergelijken met een appartement.

• Grappig 1
Geplaatst:
12 minuten geleden, The Swede zei:

Als je waardebehoud wil van je 300k, koop er een appartement mee. 

In Duitsland staan er jonge (minder als 10k km) G 500's te koop bij MB zelf voor 120 á 150k. 300k kosten die niet hoor, toch niet tweedehands... Stel dat ik er een paar jaar mee zou rijden krijg je die normaal gezien in België nog voor hetzelfde geld verkocht, maar ik ben er weinig mee omdat hij zo klein is binnenin.

VB:

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/mercedes-benz-g-500-g-500-amg-designo-bildschirme-hinten-massage-sth-benzine-rood-8124add9-4957-4ead-997a-42b3ecb36427?utm_source=android-share

Kilometerstand: 10.000 km

Bouwjaar: 01/2021

Verkoopprijs: € 144.444,-

Geplaatst:

Screenshot_20240531_123708_Brave.jpg.0be1098526faea6998a171bab36fb528.jpg

Zo dus, niet veel plaats mijn gedacht, in mijn M140i hebben ze meer beenruimte.

• Whut?! 1
Geplaatst:

Misschien minder als nen sjonnie achter het stuur zitten

• Grappig 1
Geplaatst:
Op 31/5/2024 om 11:57, Krikkie zei:

In Duitsland staan er jonge (minder als 10k km) G 500's te koop bij MB zelf voor 120 á 150k. 300k kosten die niet hoor, toch niet tweedehands... Stel dat ik er een paar jaar mee zou rijden krijg je die normaal gezien in België nog voor hetzelfde geld verkocht, maar ik ben er weinig mee omdat hij zo klein is binnenin.

VB:

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/mercedes-benz-g-500-g-500-amg-designo-bildschirme-hinten-massage-sth-benzine-rood-8124add9-4957-4ead-997a-42b3ecb36427?utm_source=android-share

Kilometerstand: 10.000 km

Bouwjaar: 01/2021

Verkoopprijs: € 144.444,-

Niet zo zeker dat die stelregel op gaat voor nu net deze motorisatie. G 500 is by far de minst gewilde/verkochte motorisatie hier (West-Europa).
Was 't niet zo dat ongeveer 2/3e G 63 AMG zijn, daarna de diesels een aandeel (groter dan de 500) en als hekkensluiter dan die 500.

Then again: geen straf, zo'n 500. Ik pak dat meteen binnen, zeg ❤️

Geplaatst:
50 minuten geleden, gTa zei:

Niet zo zeker dat die stelregel op gaat voor nu net deze motorisatie. G 500 is by far de minst gewilde/verkochte motorisatie hier (West-Europa).
Was 't niet zo dat ongeveer 2/3e G 63 AMG zijn, daarna de diesels een aandeel (groter dan de 500) en als hekkensluiter dan die 500.

G500 is nogthans een langlopende geroemde modelnaam, vroeger de enige V8 en tot nu de laatste G500 V8. Ook dezelfde motor als de G63, die is wel meer verkocht die laatste. 

Geplaatst:
12 uren geleden, gTa zei:

60% AMG idd

• 4 weken later...
Geplaatst:

Opgehaald met de werkschoenen nog aan 

IMG_1781.jpeg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
42 minuten geleden, Ugeken zei:

IMG_1781.jpeg

I like! :D 

Geplaatst:
10 uren geleden, Ugeken zei:

IMG_1781.jpeg

ja heb hem IRL gezien, beter als op foto. Is Yves Maes van de containers. Zijn vorige 4x4 2 (die ook blijft) was in dat speciaal geel, en dat was inderdaad nog opvallender.

Geplaatst:
1 uur geleden, William Blake zei:

eindelijk hersteld  

Nog niet allemaal hoor ik ?

• 1 jaar later...
Geplaatst:

262154819

Mercedes is afbeeldingen aan het delen van een cabrio-versie. 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

lijkt me meer op die Maybach Landaulet dan de originele 3 deurs cabrio

Geplaatst:
10 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

lijkt me meer op die Maybach Landaulet dan de originele 3 deurs cabrio

idd, staat ook zo in het artikel. Eerder Landaulet, maar motorisch "normaler".

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minuten geleden, tuscani zei:

idd, staat ook zo in het artikel. Eerder Landaulet, maar motorisch "normaler".

ik vind persoonlijk die 3 deurs cabrio wel unieker of leuker. 

maar het is alvast wel leuk dat er weer een specialere versie komt. En aan de achterbank cover te zien met een ICE motor in alle geluk.

Geplaatst: (aangepast)

Niet echt veel meer informatie maar er komt niet alleen een cabrio maar ook een kleine g-klasse naast de G klasse.

https://autofans.be/nl/nieuws/teaser/58991-ziehier-de-nieuwe-baby-gklasse?fbclid=IwY2xjawMvlMVleHRuA2FlbQIxMQABHj1-BYbUho38EYOlbSpFhehe00Rwnq62bq4KOLPBsIRIfztTn4V2GpmgHtd8_aem_49PMHXZzW8BuA8nLkRV9gA

aangepast door Liquid Li0n
  • Verdrietig 1
Geplaatst:

gaan ze de Suzuki Samurai van een ster voorzien ? 

Geplaatst:
1 uur terug, Liquid Li0n zei:

of die Jimny met die G klasse ombouw kit was zo een succes dat Mercedes het nu zelf gaat uitbrengen?

https://www.autoevolution.com/news/suzuki-jimny-turned-into-baby-g-class-meets-real-g-class-131568.html

en ook deze

r/GTAGE - Deze Suzuki Jimny met een volledige Brabus bodykit, gemaakt om te lijken op een baby G-Wagon.

Je lacht daar mee, maar (oké deze Brabus is erover) maar die ombouw naar een G-klasse vond ik echt vet. Zou dat nog durven voor de dochter. :D

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid