Ga naar inhoud

Ram 1500


Parsifal

Aanbevolen berichten

Hmmmm ... begint minder en minder RAM te worden vind ik. Nu is het gewoon een ferme truck geworden, het stoere is er wat van weg.

Overdaad aan chroom is een beetje te. Full black idd, of sowieso zwart rooster, op gelijk welke kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Bompa zei:

Hmmmm ... begint minder en minder RAM te worden vind ik. Nu is het gewoon een ferme truck geworden, het stoere is er wat van weg.

Overdaad aan chroom is een beetje te. Full black idd, of sowieso zwart rooster, op gelijk welke kleur.

Ik deel je mening, zo een hemi moet ik toch ooit gehad hebben.._

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Timo zei:

Raar hoe ze die automaat knop doen. 

Zie je wel meer in de US, vorig jaar daar met een Chrysler 300C gereden en automaat moest je bedienen zoals een iDrive.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Geezer said:

Dat ze die kutbakken blijven maken.. Zijn wie hier nog steeds niet te beschaafd voor?

In de VS wordt merendeel wel echt gebruikt voor het werk itt BE met de verdoken LV en andere onzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Geezer zei:

Een camionette is toch veel handiger..

Pick up kan je toch zo goed als altijd gebruiken? Zie een camionette niet direct als handiger eigenlijk. Zelf al regelmatig zitten overwegen om mijn camionette gewoon te wisselen voor een pick up. Meeste kan ik toch doen met remorque en de bakken van de kraan krijg ik ook wel in de pick up weg. En zou er dan voor zorgen dat ik er meer mee rij ook, terwijl m'n camionette regelmatig paar weken gewoon langs de kant staat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Geezer zei:

Pickup: open en hoog.

Camionette heb je ook als open é. En een gesloten bestelwagen is dan weer een nadeel om een kraan mee te vervoeren als je meerdere bakken meeneemt... Maar ook voor paarden, trailer er achter, hooi in de laadbak. Aléja, snap niet goed dat mensen het voordeel van een pick up niet kunnen inzien. Denk dat het aantal die dat koopt puur voor het taksvoordeel dankzij de LV echt wel klein is, al zal het bij velen wel een bijkomende rol spelen. 

Ga eens met 5 man op restaurant in je camionette... Niet dat het niet kan, gebruik er de mijne voor, maar als je maar 1 voertuig op de oprit wil, lijkt mij dat toch makkelijker als dat een pick up is, gewoon veel veelzijdiger. En je mag er 3,5ton mee trekken zonder dat je daarvoor moet bijbetalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid