Ga naar inhoud

Ram 1500


Parsifal

Aanbevolen berichten

15 hours ago, Timo said:

In de VS wordt merendeel wel echt gebruikt voor het werk itt BE met de verdoken LV en andere onzin.

In de VS kan je met zo dingen ook een caravan sleuren die in je laadbak is vastgemaakt. Kan allemaal niet hier, dan heb je een camion rbw nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op werk hebben we 2 pickups. Ene als camionette en een is een echte pickup. Worden meer gebruikt dan de gesloten camionette. Superhandig laden met een kraan of heftruck

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, gewoon ik said:

Op werk hebben we 2 pickups. Ene als camionette en een is een echte pickup. Worden meer gebruikt dan de gesloten camionette. Superhandig laden met een kraan of heftruck

Valt ook te zien welk materiaal je wilt laden he. Om cementzakken te laden is dat handig. Om naar de Brico een hoop planken en houten panelen te gaan halen iets minder handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in de buurt rijdt er vaak ééntje rond (ouder model). Knalt standaard als een bezetene rond.
Waarschijnlijk op zoek naar een parkeerplaats die groot genoeg is :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Timo zei:

Belgische wegen zijn er ook niet op gemaakt om met zoiets groot makkelijk rond te rijden. Laat staan parkeren.

Nog een geluk dat er niks groter dan dat rond rijd dan! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, CAS said:

Nog een geluk dat er niks groter dan dat rond rijd dan! 

Inderdaad chanceke maat. 

Je ziet zoveel vrachtwagens die amper plaats hebben om te draaien/keren en om zelfs volledig op hun eigen rijstrook te rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, CHARLE5 zei:

Hier in de buurt rijdt er vaak ééntje rond (ouder model). Knalt standaard als een bezetene rond.
Waarschijnlijk op zoek naar een parkeerplaats die groot genoeg is :biggrin:

Hier ook en ook iemand met een srt10 die het wat kalmer aan doet. V8 klinkt wel mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je een V8 hoort maakt het op zich wel een klein beetje speciaal.
Maar het is zeker niet de best klinkende V8 + de marginale NO FEAR of andere stickers die er vaak mee gepaard gaan doen ook afbreuk aan de appeal.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ir_fuel zei:

Valt ook te zien welk materiaal je wilt laden he. Om cementzakken te laden is dat handig. Om naar de Brico een hoop planken en houten panelen te gaan halen iets minder handig.

Dan neem je de remorque mee e. 

IMG_20170213_160422.jpg.18a8b240867a759cbfe34e33c597434a.jpg

 

Als je in het centrum van Gent woont op een appartementje en je werkt op fietsafstand in een beroep waar je enkel een pc nodig hebt en verder heb je geen hobby's die iets of wat zwaarder vervoer nodig hebben snap ik sommige argumenten wel als te groot etc. Maar je kan toch niet ontkennen dat zo een ding ontzettend handig is?

Nu, iemand die naar de Brico gaat ga ik persoonlijk wel al meer linken aan een Berlingo type. Die hebben 9 op 10 ook geen baat bij een echte pick up.

Hier zou 1 pick up perfect 2 wagens kunnen vervangen. Heb dat al paar keer overwogen maar tot nu toe denk ik toch dat het voor mij nog te duur in aankoop is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2018 om 15:10, ir_fuel zei:

Valt ook te zien welk materiaal je wilt laden he. Om cementzakken te laden is dat handig. Om naar de Brico een hoop planken en houten panelen te gaan halen iets minder handig.

Toch al behoorlijk verl hout mee gehaald. 

Je moet ze wel vastleggen, maar dat is toch geen probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Handiri zijn er die op 38k euro excl btw komen incl LPG en koetswerkkleurig afdekcover.

 

Ongelooflijk de ruimte, opties, leder dat je hebt en nodigt niet uit om snel te rijden (handig met die meer en meer komende trajectcontroles), al kan je eerste weg zijn aan de lichten.

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid