Ga naar inhoud

2019 BMW X4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Ritsuke zei:

Die aan de Smisse van De Mey of heb ik het op een andere? :o 

Ah lap, dan heb ik er twee gezien van't weekend 🙈

Ik heb nog ene gezien van Peter Daeninck op de rally in Oudenaarde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Dakrails op een X4 zijn 't foutste dat je kan doen. Evenzeer dakrails op een X6. Is een bewuste keuze van de klant, als ie dakrails heeft.

oef!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tommie zei:

Dakrails op een X4 zijn 't foutste dat je kan doen. Evenzeer dakrails op een X6. Is een bewuste keuze van de klant, als ie dakrails heeft.

Toen de vorige X6 uit kwam en ik poneerde dat ik de (optionele) dakrails daarop aartslelijk vond, kreeg ik nochtans de forumwind van voren. :D  "Een Jeep en een steesiewaagen moeten met dakrails anders oogt dat pauper!!!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tommie zei:

Dakrails op een X4 zijn 't foutste dat je kan doen. Evenzeer dakrails op een X6. Is een bewuste keuze van de klant, als ie dakrails heeft.

Toen de vorige X6 uit kwam en ik poneerde dat ik de (optionele) dakrails daarop aartslelijk vond, kreeg ik nochtans de forumwind van voren. :D  "Een Jeep en een steesiewaagen moeten met dakrails anders oogt dat pauper!!!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 jaren later...

Thx, op foto wel nog fan van, precies. Oogt heel modern (zo'n metallic-lak die vanuit sommige hoeken erg plat, bijna uni lijkt ... en vanuit andere hoeken dan plots uiteenspat van de metallicpartikels).

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wacht,

steken ze nu ook al M spiegels op de M-Performance modellen?

Klopt. Om 't verschil met M Pack en M Performance/M groter te maken.

I know, I know,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Tommie said:

Klopt. Om 't verschil met M Pack en M Performance/M groter te maken.

I know, I know,...

Op de, ikzegmaarwat, M340i touring ook? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, ir_fuel zei:

Op de, ikzegmaarwat, M340i touring ook? :D

Naaah, omdat de grill van de M3 wel beetje afwijkt. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook tof dat dat rhutenium-bronszilverkleurtje verdwenen is van de M Performance X3-modellen.
Want eigenlijk was dat toch maar een vuile kleur, tbh. Gewoon chroom, of hoogglans Shadow Line is toch veel beter.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, gTa said:

Ook tof dat dat rhutenium-bronszilverkleurtje verdwenen is van de M Performance X3-modellen.
Want eigenlijk was dat toch maar een vuile kleur, tbh. Gewoon chroom, of hoogglans Shadow Line is toch veel beter.

Disagree, ik heb de Shadow Line op mijn MPerformance kist zelf aangepast naar dat Cerium omdat het beter past, wel héél gevoelig aan vervuiling zo blijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, vince522 zei:

Disagree, ik heb de Shadow Line op mijn MPerformance kist zelf aangepast naar dat Cerium omdat het beter past, wel héél gevoelig aan vervuiling zo blijkt.

Ik heb het uiteindelijk leren aanvaarden, omdat het moest ... maar mooi vind ik het niet. Het past met niet zo veel koetswerkkleuren mooi samen.
Enkel in combinatie met de velgen waarop dezelfde kleur zit, vind ik het nog wel oké ... maar geef me de keuze uit alle 3 de versies en 't zal altijd m'n laatste keuze zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het icm dat blauw wel dik. Blauwe X3 M40i met de 21" in dat rhutenium en ook de nieren/spiegels/bumpersinserts/logo's/uitlaten. Vind ik wel nog knap.

Onlangs een zilverkleurige X3 M40i gezien, ook met die rhutenium dinges. Vond het gek genoeg best te pruimen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dadde! (ben echt niet meer mee met die namen)

Rhutenium bestaat ook ergens, zne. Effe zoeken.

Edit: ah gewoon van uit de goeien ouwen tijd, toen BMW nog écht goei karren maakte :D 

image.png.5c0df0b7468ca7a45aeb2e1bf20bf0c7.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid